Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@03:35:58 GMT

توضیح نصیرزاده درمورد علل برکناری کریمی

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۹۲۸۲۴

توضیح نصیرزاده درمورد علل برکناری کریمی

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز گفت:‌ دلایل برکناری فیروز کریمی از سرمربی این باشگاه هم فنی و هم غیرفنی است.

به گزارش مشرق، هوشنگ نصیرزاده در مورد دلایل برکناری فیروز کریمی از سرمربی ماشین‌سازی گفت: از ابتدا با فیروز کریمی قرارمان این بود که هر کاری که ایشان انجام می‌دهد باشگاه در جریان باشد از جمله دعوت از بازیکنان و موارد دیگر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  هر بازیکنی هم فیروز کریمی خواست ما جذب کردیم اما ایشان مصاحبه‌ای غیرمسئولانه و غیرفنی انجام داد و می‌خواست برخی از مسائل و مشکلات را متوجه مجموعه باشگاه کند و باشگاه را مقصر قلمداد کند. با توجه به بند قراردادی که با ایشان داشتیم به همکاری با فیروز کریمی خاتمه دادیم و در حال حاضر یوسف بخشی‌زاده مسئولیت فنی تیم را برعهده گرفته است.

وی افزود: ۴-۵ گزینه سرمربیگری برای تیم ماشین‌سازی در نظر داریم که آنها سابقه مربیگری در لیگ برتر را دارند. مشکلات باشگاه باید در داخل باشگاه حل شود و نباید مشکلات باشگاه رسانه‌ای شود. این مشکلات هم باید در داخل خانواده حل شود.

نصیرزاده در مورد اینکه برکناری فیروز کریمی به باخت روز گذشته مقابل ذوب‌آهن مربوط بود یا نه، گفت: دلایل برکناری هم فنی و هم غیرفنی بود. ما نیاز به یک مربی خوب بدنساز داریم تا اینکه در یک مسابقه پنج بازیکن‌مان مصدوم نشود ضمن اینکه ما دیگر یک تیم پرهوادار هستیم و هواداران ما انتظار نتایج خوب از این تیم را دارند. ماشین‌سازی باید نتایج خوبی را کسب کند.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز در مورد مسائل مالی فیروز کریمی گفت: فیروز کریمی یک مربی حرفه‌ای است که قطعاً این تصمیم باشگاه را می‌پذیرد. ما تا امروز که روز جمعه است به تعهدات مالی خود نسبت به ایشان متعهد هستیم ضمن اینکه بابت فصل گذشته کریمی تمامی دستمزد و آپشن‌های قرارداد خود را دریافت کرده و یک ریال هم بابت فصل گذشته از باشگاه طلب ندارد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: فرزندت کجاست حمایت از کالای ایرانی برجام بازی های آسیایی فیروز کریمی ماشین سازی تبریز هوشنگ نصیرزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۹۲۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد کریمی، کاپیتان سپاهان: هر تیمی جای ما بود، تا اینجا هم دوام نمی‌آورد / فیلم

صحبت های محمد کریمی پس از پایان دیدار پرسپولیس و سپاهان را مشاهده می کنید.

دانلود (10.5MB)

دیگر خبرها

  • فال تاروت برای متولدین ماه‌های مختلف امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری
  • محمد کریمی، کاپیتان سپاهان: هر تیمی جای ما بود، تا اینجا هم دوام نمی‌آورد / فیلم
  • امیر نصیرزاده: وضعیت دانشگاه‌های آمریکا نشان می‌دهد بیداری بزرگی رخ داده است
  • امیر نصیرزاده: «وعده صادق» معادلات بین المللی را تغییر داد
  • دهقانی فیروز آبادی: حجم قرارداد‌های بار اول در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ حدود ۴.۸ برابر شد + فیلم
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور»
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »
  • احتمال ابتلای مادران باردار به آلرژی در فصل بهار چقدر است؟