Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با تبریک عید قربان و دهه ولایت و عید غدیر اظهار داشت: غدیر یک روز نیست یک تاریخ است و تاریخی سرنوشت ساز است.

وی بیان کرد: اگر غدیر متوقف شود تاریخ انسانیت متوقف می‌شود. مفهوم غدیر آنچنان که می‌بایست شناخته نشده است و جوامع بشری و جامعه اسلامی غدیر را به درستی نشناخته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی‌نژاد افزود: برخی فکر می‌کنند غدیر متعلق به جامعه اسلامی یا بخشی از جامعه اسلامی است در صورتی که غدیر کانون جوشان وحدت و واقعه جهانی و انسانی است. باید برنامه ریزی شود که جشن‌ها و برنامه‌های غدیر به صورت خودجوش و مردمی برگزار شود و مردم دخیل باشند و چه از لحاظ مادی و چه از لحاظ حضور در برنامه‌ها باید نقش مردم برجسته باشد.

امام جمعه عسلویه با بیان فراز‌هایی از بیانات رهبر انقلاب در دیدار با قشر‌های مختلف مردم در هفته گذشته افزود: رهبر معظم انقلاب در این جلسه در خصوص مشکلات اقتصادی فرمودند که در بحث سکه و ارز بی تدبیری شده است. کسی که ارز گرفته و کسی که ارز داده تخلف کرده و تنها نباید ارز گرفته مجازات و بازخواست شود. تحریم اثر دارد، ولی بخشی از مشکلات از تحریم است بیشتر مشکلات از سوء مدیریت و بی تدبیری است.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب فرمودند: نمی‌گویم خیانت شده، اما باید اذعان کرد که سیاست گذاری اجرایی اشکال داشته است.

هاشمی نژاد خاطرنشان کرد: الان باید دلسوزان مردم نظام و انقلاب پای کار بیایند و از هر طیفی که باشند باید پشت دولت باشند. بحث تسویه حساب سیاسی مطرح نیست. باید بنشینند مشکلات را حل کنند. مشکل لاینحل و پیچیده در مملکت وجود ندارد و ظرفیت‌های داخلی فراوانی برای حل مشکلات وجود دارد و باید منیت را کنار بگذارند و دست به دست هم بدهند و مقابل دشمن باستند.

امام جمعه عسلویه آغاز هفته دولت را تبریک گفت و افزود: همه خدمتگزاران در دولت باید برای انجام وظیفه بهتر از شهیدان رجایی و باهنر الگو بگیرند. یکی از وظایف هر مسئول در قبال نظام دفاع از ارزش‌ها است.

وی به سفر هفته گذشته وزیر ارتباطات به شهرستان اشاره کرد و افزود: سفر این وزیر جوان به شهرستان را به فال نیک می‌گیریم. از فرماندار و وزیر تشکر می‌کنم. جلسه با وزیر ارتباطات جلسه‌ای استثنایی در شهرستان بود. مسایل و مشکلات مردم مطرح شد. وزیر هم بعد از سفر مطلبی درفضای مجازی نوشتند که جای تامل و تحسین دارد. اگر مسئول به فکر مردم باشد قابل تحسین است. ایشان نوشتند آلودگی در شهرستان عسلویه چند برابر تهران است و گفتند موضوع را در دولت طرح خواهند کرد و از ایشان تشکر می‌کنیم.

هاشمی نژاد به ساخت جنگنده کوثر هم اشاره کرد و گفت: ساخت جنگنده کوثر به دست توانمند مغز‌های متفکر و متخصصان خوش فکر جای تبریک دارد. به این عزیزان خداقوت می‌گوییم واز آنان تشکر می‌کنیم.

امام جمعه عسلویه به موضوع تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان اشاره کرد و افزود: از زحمات فرمانده سابق سرهنگ صالحی تشکر می‌کنم. از تلاش‌های خستگی ناپذیر و شبانه روزی ایشان که بیشتر خودم از نزدیک درجریان بودم تشکر و قدردانی می‌کنم و خدمت فرمانده جدید هم که از جوان‌های خوشفکر و مومن هستند تبریک عرض می‌کنم و برایشان آرزوی موفقیت دارم. مردمداری را سرلوح کارشان قراردهند و درخدمت مردم برای مردم و در کنار مردم باشند.

سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان عسلویه عبدالنبی یوسفی فرماندار شهرستان عسلویه بود که به مناسبت هفته دولت گزارشی از عملکرد دولت درشهرستان ارائه داد و نیز میز خدمت توسط مسئولان ادارات درنماز جمعه این هفته دائر شد.

انتهای پیام/م

ظرفیت‌های داخلی فراوانی برای حل مشکلات وجود دارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه صدای مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۹۳۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای فیبر نوری در سطح شهرستان زابل

به گزارش خبرگزای صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، مدیر عامل مخابرات استان در بازدید از اجرای طرح فیبر نوری در شهرستان زابل گفت: شهرستان زابل اولین شهرستان در کشور خواهد بود که طرح فیبر نوری بصورت کامل اجرا خواهد شد.
رامین مدیرعامل مخابرات استان افزود: کل شهرستان زابل ۱۲۰ کیلومتر اجرای طرح فیبر نوری دارد که در مدت دوسال اجرا خواهد شد.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان گفت: اعتبار این طرح مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال میباشد که با اجرای آن بسیاری از مشکلات شهرستان در خصوص ارتباطات اینترنت و تلفن ثابت بر طرف خواهد شد.
همچنین وی درخصوص مشکلات تلفن همراه افزود: علاوه بر بازدید میدانی تیمی متشکل از چند کارشناس را به منطقه اعزام و مستقر کرده تا ضمن بررسی میدانی مشکلات تلفن همراه در منطقه را شناسایی و رفع کنند.
ملاشاهی فرماندار زابل در این بازدید گفت: تاکنون پنج هزارمتر از کل طرح فیبر نوری در شهرستان زابل اجرا شده که با اتمام این طرح علاوه بر ارتباطات پایدار ظرفیت بسیار خوبی را برای استفاده از شبکه‌های اینترنتی برای مردم فراهم می‌کند.

دیگر خبرها

  • مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود
  • در صحن شورای شهر همدان چه گذشت؟
  • بهره وری غیر اصولی آب مشکلات آینده را بیشتر می‌کند
  • پشت پرده محرومیت گران‌قیمت ویسی؛ بچه سردار مملکت باید بمیرد؟ حفاظت اطلاعات بازی‌ها را رصد کند!
  • پایداری شبکه برق شادگان
  • اجرای فیبر نوری در سطح شهرستان زابل
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • امدادرسانی به خدمه سکوی متحرک در آب‌های عسلویه انجام شد
  • بازی استقلال انقدر بد بود که تلویزیون را خاموش کردم | تیم نکونام با این وضعیت به مشکل می خورد
  • ارزیابی مشکلات قلبی را به ChatGPT نسپارید!