Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی مکوندی نماینده کشور ایران در رشته ورزشی بازی های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ از گردونه رقابت های بازی های آسیایی ۲۰۱۸ حذف شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی مکوندی وزنه بردار دسته ۸۵ کیلوگرم ایران هم مثل نماینده اول کشورمان در همان حرکت یکضرب اوت کرد.

علی مکوندی وزنه بردار دسته ۸۵ کیلوگرم ایران از گردونه رقابت های بازی های آسیایی حذف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
مکوندی که به دلیل هم وزن بودن با کیانوش رستمی کمتر موفق به کسب مدال در مسابقات مختلف شده بود با رفتن رستمی به یک وزن بالاتر،این فرصت را داشت تا در این وزن بدرخشد؛ اما در نخستین حضورش در بازی های آسیایی نتوانست در حرکت یک ضرب وزنه ها را مهار کند تا از این رقابت ها حذف شود.

مکوندی برای شروع و در حرکت یک ضرب وزنه ۱۵۳ کیلوگرم را انتخاب کرد که در مهار این وزنه ناکام بود.برخواه و کادرفنی برای حرکت دوم همان وزنه ۱۵۳ کیلوگرمی را انتخاب کردند. وزنه ای که او دوباره در مهار کردنش ناکام بود. برای حرکت سوم چون رقیبان مکوندی وزنه های بالاتر از او را اننخاب کرده بودند،علی مجبور شد تا دوباره خودش روی تخته بیاید.

او در حرکت سوم هم باید همان وزنه ۱۵۳ کیلوگرمی را مهار می کرد،اتفاقی که نیفتاد تا دومین وزنه بردار ایران هم از گردونه رقابت ها حذف شود.

پیش از این مجید عسکری ملی پوش دسته ۶۹ کیلوگرم از گردونه رقابت ها کنار رفته بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی مکوندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۹۳۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، بنابر تصمیم هیأت اجرایی فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری(IWF)، ایروان پایتخت ارمنستان و کاراکاس ونزوئلا، به ترتیب در سال ۲۰۲۷ و ۲۰۲۷ میزبان رقابت‌های جهانی وزنه‌برداری خواهند بود.

ایروان سال ۲۰۲۳ مسابقات قهرمانی اروپا را با موفقیت برگزار کرد و کاراکاس نیز در سال جاری میلادی میزبان رقابت‌های پان‌امریکا بود. علاوه بر ۲ رویداد، میزبانی مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در سال ۲۰۲۶ نیز به شهر بئونوس آیرس آرژانتین اعطا شد.

محمد جلود، رئیس IWF از انتخاب میزبان رویدادهای جهانی در قاره‌های مختلف دنیا استقبال کرد و انتخاب زودهنگام این دو شهر را موجب ثبات تقویم و برنامه‌ریزی بهتر برای برگزاری آن دانست.

با وجود این که سیستم کسب سهمیه برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۸ هنوز مشخص نشده است اما در هر صورت، مسابقات جهانی سال ۲۰۲۷، یکی از رویدادهای مهم کسب سهمیه خواهد بود.

کد خبر 6088490 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • پایان کار نمایندگان ایران در قطر جونیور با کسب دو مدال نقره و برنز
  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس
  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی
  • اسکواش قطر جونیور؛‌ شانس کسب ۴ مدال برای نمایندگان ایران
  • رقابت‌های قطر جونیور؛ شانس اسکواش ایران برای کسب ۴ نشان
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • شانس اسکواش ایران برای کسب ۴ مدال
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات