Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-05-01@11:01:29 GMT

وانت سانتاکروز هیوندای هم می‌آید+عکس

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۹۳۶۷۷

وانت سانتاکروز هیوندای هم می‌آید+عکس

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که شرکت خودروسازی هیوندای موتورز تصمیم گرفته است تا دو سال آینده از یک وانت پیکاپ جدید که هم اکنون در حال مراحل نهایی طراحی و آزمایش قرار دارد، تحت عنوان سانتا کروز (Santa Cruz) رونمایی و پرده‌برداری کند.

البته کیونگ سو لی - مدیر اجرایی هیوندای موتورز، در این خصوص اطلاعات و جزئیات بیشتری را بیان نکرده است، اما به نظر می‌رسد که این پیکاپ جدید در مراحل نهایی طراحی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از تحلیلگران فعال در حوزه صنعت خودروسازی برآورد کرده اند که پیکاپ سانتا کروز شبیه به وانت هوندا باشد که در دو نسخه موتور چهار سیلندر بنزینی ۱.۶ لیتری با توربو شارژ است که توانایی تولید قدرت ۲۰۱ اسب‌بخار (۱۴۹ کیلووات) و گشتاور ۲۶۴ نیوتون‌متر و همچنین چهار سیلندر بنزینی ۲.۴ لیتری است که توانایی تولید قدرتی ۱۸۵ اسب‌بخاری (۱۳۸ کیلووات) و گشتاور ۲۴۱ نیوتون‌متری عرضه خواهد شد.

با این حال، اطلاعات بسیار اندکی از این محصول جدید هیوندای در دسترس است و باید تا زمان رونمایی از آن یا انتشار اخبار و جزئیات دقیقتری، منتظر ماند.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: هیوندای موتور وانت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۹۳۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زخمی شدن ۴ نفر در برخورد دیزل قطار با واگن در اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین؛ عارف شرهانی سخنگوی اورژانس ۱۱۵ خوزستان گفت: بر اثر برخورد دیزل قطار با واگن در روز چهارشنبه در ایستگاه هجرت اهواز چهار نفر مصدوم شدند.

این حادثه در ساعت ۹:۱۲ دقیقه رخ داد و نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ به محض اطلاع از وقوع حادثه برای انجام اقدامات درمانی اولیه و انتقال مصدومان به محل حادثه اعزام شدند.

این حادثه در ایستگاه هجرت فلکه راه‌آهن اهواز رخ داد و چهار نفر مرد ۳۰، ۳۷، ۴۱ و ۴۳ ساله گزارش شده که با آمبولانس به بیمارستان‌های گلستان و امام خمینی (ره) اهواز انتقال یافتند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901719

دیگر خبرها

  • زخمی شدن ۴ نفر در برخورد دیزل قطار با واگن در اهواز
  • خودرو کی ام سی KMC T9 + مشخصات، تصاویر و قیمت جک T9 پیکاپ
  • طراحی کوپه، قدرت پیکاپ؛ یکی از عجیب‌ترین خودروهای امسال رونمایی شد(+عکس)
  • تصادف مرگبار در محور زرند به رفسنجان
  • یک کشته و یک مجروح در تصادف رخ به رخِ محور زرند ـ رفسنجان
  • دو کشته و زخمی در سانحه رانندگی محور زرند به رفسنجان
  • تصادف وانت نیسان و پژو ۴۰۵، جان چهار نفر را گرفت
  • قیمت نیسان آبی برای سال ۱۴۰۳ اعلام شد (+جدول)
  • نیسان آبی گران شد/ قیمت جدید را ببینید
  • قیمت جدید وانت نیسان اعلام شد