Web Analytics Made Easy - Statcounter

با نزدیک شدن به ایام محرم و صفر و تعطیلی دو ماهه اجراهای موسیقی و همچنین همزمانی با آخرین ماه از تابستان سال 97 برنامه اجراهای موسیقی و کنسرت ها در شهر تهران بسیار فشرده پیگیری می شود.

بابک جهانبخش خواننده موسیقی پاپ این روزها آماده کنسرت جدید خود در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی است.

در کنسرت جدید قطعاتی چون "پریزاد"، "دوست دارم"، "تهران"، "تو رو دوست دارم"، "خاص"، "من و بارون"، "اکسیژن"، "برف"، "تو که حساسی" و "بارون دلتنگی" برای مخاطبان اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خواننده کشورمان از سال 84 در موسیقی پاپ فعال است و بر سازهای گیتار، پیانو و کیبورد مهارت دارد.

در سال ۱۳۸۲ تولید اولین آلبوم جهانبخش شروع و در سال ۱۳۸۴ آلبوم "چی شده" روانه بازار شد. در همان سال به عنوان دومین پدیده سال انتخاب شد.

رضا تاجبخش "رهبر گروه و نوازنده پیانو و کیبورد"، بابک ریاحی‌پور "سرپرست گروه و نوازنده گیتار باس"، مسعود همایونی "نوازنده گیتار الکتریک"، علیرضا فرخی "نوازنده ویولن"، نیما حمیدی "نوازنده درامز"، انوشیروان تقوی "نوازنده کیبورد"، بهنام حکیم "نوازنده بوزوکی و گیتار" و مهران فرشباف "سازهای کوبه‌ای" به عنوان نوازنده حضور دارند.

کنسرت بابک جهانبخش روز شنبه ۱۰ شهریور ماه در دو سانس ۱۹:۳۰ و ۲۲:۱۵ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار خواهد شد.

گروه موسیقی چارتار در جدیدترین کنسرت خود در تهران رویال‌هال هتل اسپیناس پالاس با مخاطبان دیدار می کند.

"آغوش"، "دور"، "هجرت"، "دریا کجاست"، "برگرد"، "بنویس"، "غروب"، "تردید رفتن"، "چشم بی برابر" و"خلق" 10 قطعه  آلبوم "دریا کجاست" سومین آلبوم گروه چارتار پس از آلبوم های "باران تویی" و "جاده می رقصد" است. 

گروه تلفیقی موسیقی ایرانی "چارتار" در سال ۱۳۹۰ تشکیل شده‌ است. موسیقی الکترونیک با تلفیق آواز ایرانیشکل کار این گروه و اشعار و موسیقی آن ها نیز برگرفته از ادبیات و موسیقی کلاسیک ایرانی است.

گروه چارتار در کارنامه فعالیت‌های خود سابقه اجرا در جشنواره موسیقی فجر را دارد.

"آشوبم" که نخستین قطعه از آلبوم "باران تویی" به شمار می‌رود، مشهورترین و پرطرفدارترین قطعه گروه "چارتار" است که مخاطبان برای شنیدن آن در هر کنسرت لحظه شماری می‌کنند.

کنسرت گروه "چارتار" روز دوشنبه ۱۲ شهریور ماه در دو نوبت ۱۷:۴۵ و ۲۲:۰۰ در تهران رویال‌هال هتل اسپیناس پالاس برگزار می‌شود.

بهنام بانی خواننده موسیقی پاپ در ادامه کنسرت‌های خود با طرفدارانش در مرکز همایش های برج میلاد روی صحنه می رود.

بهنام بانی در این کنسرت قرار است آهنگ‌های منتشر شده و جدید خود را از جمله "اخماتو وا کن" و "بسّمه" را برای مخاطبان اجرا کند.

خواننده دامغانی موسیقی پاپ طی سال‌های اخیر با قطعات "اخماتو وا کن"، "بسمه"، "همه دنیام"، "عاشقم کرده"، "چی بگم"، "من یه دیوونم"، "علاقه خاص"، "زیبای بی همتا"، "بیخیال"، "بیا اینجا"، "مرز دیوونگی"، "زندگیمون قصه نبود"، "فصل عاشقی"، "ای کاش" را به صورت تک آهنگ منتشر کرده است و از میان آن‌ها قطعاتی چون "علاقه خاص"، "من یه دیوونم"، "چی بگم" و "عاشقم کرده" شناخته شده است.

کنسرت بهنام بانی روز یکشنبه ۴ شهریور ماه در دو سانس ساعت ۱۸:۳۰ و ساعت ۲۲:۰۰ در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.

محمدرضا گلزار خواننده موسیقی پاپ در جدیدترین کنسرت خود در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی با طرفداران خود دیدار می‌کند. 

گلزار در این کنسرت مجموعه‌ای از قطعات قبلی و جدید خود از جمله "دیوونه" را برای مخاطبان می‌خواند.

این خواننده پیش از این نیز در شهر تهران در حضور ستاره‌های عرصه سینما و تلویزیون کنسرت برگزار کرده است  و البته در سایر شهرها نیز روی صحنه رفت و با هموطنان خود در نقاط مختلف ایران دیدار کرد.

این بازیگر قرار است به زودی اولین حضور خود در تلویزیون را با برنامه "برنده باش" کاری از گروه اجتماعی شبکه ۳ تجربه کند. حضوری که البته این بار مخاطبان این هنرمند را در عرصه اجرا خواهند دید.

محمدرضا گلزار گروه "آریان" را با همکاری پیام صالحی در سال ۱۳۷۷ تشکیل داد و بیش از ۱۰۰ مرتبه روی صحنه رفت که اولین اجرا در جزیره قشم بود.

این خواننده در سال ۱۳۹۲ قطعه "روز برفی" را به صورت دو صدایی با زنده یاد مرتضی پاشایی اجرا کرد.

فیلم‌های "سام و نرگس"، "زهر و عسل"، "شام آخر"، "کما"، "دموکراسی تو روز روشن"، "سلام بمبئی"  و"خشکسالی و دروغ" از آثاری است که محمدرضا گلزار در سینما بازی کرده است.

کنسرت محمدرضا گلزار روز سه شنبه ۱۳ شهریور ماه در دو سانس ۱۹:۳۰ و ساعت ۲۲:۱۵ در سالن میلاد نمایشگاه برگزار می‌شود.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: محرم موسیقی شهر تهران موسیقی پاپ نمایشگاه بین المللی برج میلاد برج سینما و تلویزیون ایران تلویزیون محمدرضا گلزار بازی بهنام بانی رضا گلزار گروه چارتار کنسرت های موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۹۳۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند.

قرار است تا سمیعی به همراه مسئول دفتر سرود و برخی از کارشناسان دفتر موسیقی، در این سفر ضمن بازدید از انجمن‌های موسیقی، با گروه‌های سرود، فعالین موسیقی، مدیران ارکسترهای استانی و مدیران ادارات کل فرهنگ و ارشاد استانی دیدار کند و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل آنان قرار گیرد.

همچنین در پایان این سفر دو روزه مدیر دفتر موسیقی ضمن بازدید از روند برگزاری جشنواره موسیقی خلیج فارس با هنرمندان حاضر در این جشنواره گفت‌وگو خواهد کرد.

به گزارش ایمنا، هفته آخر فروردین بود که زمزمه لغو کنسرت‌های بوشهر بر سر زبان‌ها افتاد و بر همین اساس امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی در مصاحبه خود مبنی بر لغو کنسرت‌های موسیقی بوشهر اظهار داشت: در حال حاضر مشکل برگزار نشدن کنسرت در بوشهر حل شده است؛ زمانی که کنسرت موسیقی لغو می‌شود، رسانه‌ها منتظر واکنش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند، در حالی که این وزارتخانه سال گذشته برای برگزار شدن کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان نشان داد که پای مجوزهای صادر شده خود می‌ایستد.

وی افزود: اگر به رویداد و کنسرت موسیقی مجوز می‌دهیم، معتقد هستیم که ابتدا این رویداد در شوراهای کارشناسی مورد بررسی قرار گرفته و سپس مجوز برای آن صادر شود؛ بنابراین پایبند آن هستیم و جای هیچ نگرانی برای برگزاری آن نیست.

مدیرکل دفتر موسیقی خاطرنشان کرد: نهادهای دیگر موظف هستند که مجوزهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان تنها مجرای قانونی رویدادها و فعالیت‌های هنری را رعایت و اجرایی کنند و طبق مصوبه‌های اخیر هم این هماهنگی باید به سمت بیشتر شدن پیش برود

از سویی دوم اردیبهشت عبدالرحیم افروغ مدیرکل ارشاد استان بوشهر نیز درباره لغو کنسرت‌ها در این استان گفته بود: لغو کنسرت‌ها موج خبری جدیدی است که در رسانه‌ها به راه افتاده است که خبر جدیدی در آن نداشت. سالن‌های کنسرت استان فعلاً مشغول آماده سازی برای جشنواره خلیج فارس هستند. پس از برگزاری جشنواره کنسرت‌های موسیقی طبق روال گذشته برگزار خواهند شد.

اخیراً آرمان گرشاسبی که مجوزهای لازم را برای برگزاری کنسرت دریافت کرده بود در مرحله بلیت فروشی بدون دلیل قانع کننده‌ای مجوز آن لغو شده است، پس از آن در اردیبهشت قرار بر برگزاری کنسرت معین زد بود که گفته شده است مجوزهای نهایی این کنسرت صادر نشده است.

منبع: فارس

کد خبر 748449

دیگر خبرها

  • رقص جنجالی بهنام بانی در کنسرتش؛ دست‌وبالم بسته است وگرنه (فیلم)
  • نصرالله شیرین‌آبادی، نوازنده موسیقی درگذشت
  • سلین دیون در مورد بیماری عصبی نادر خود می‌گوید / از لحاظ اخلاقی زندگی کردن روز به روز سخت‌تر می‌شود!
  • نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار
  • وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد
  • این صدا برای بچه‌های ایران است/ جزییات یک کنسرت باتربیت!
  • برگزاری یادبود نوازنده فقید در فرهنگسرای ارسباران
  • چرا پنج کنسرت در تهران لغو شد؟
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • عکس| تصاویری از کنسرت خواننده عصر جدید در کشورهای عربی/خوانندگی احسان یاسین در تونس