Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@12:18:28 GMT

رسوایی جدید جنسی میان مقامات آمریکایی

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۹۴۰۸۲

رسوایی جدید جنسی میان مقامات آمریکایی

یکی از مقامات ارشد سابق بهداشت و درمان آمریکا به جرم سوءاستفاده جنسی توسط پلیس دستگیر شد. ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۹ بین الملل آمریکا نظرات

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رئیس سابق مرکز پیشگیری و کنتری بیماری های ایالات متحده "تامس فریدن" روز جمعه به جرم سوءاستفاده جنسی توسط پلیس نیویورک دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش رویترز، فریدن 57 ساله که قبلا تصدی مرکز پیشگیری و کنتری بیماری ها را بر عهده داشت، در پی شکایت یک خانم 55 ساله دستگیر شده است.

فریدن که در سال 2009 با حکم رئیس جمهور پیشین آمریکا باراک اوباما به این پست منصوب شده بود، نقش فعالی در برنامه مبارزه با شیوع بیماری ابولا در غرب آفریقا در سال 2014 و همچنین مقابله با تب زیکا در برزیل در سال 2015 داشته است.

رسوایی جنسی میان مقامات ایالات متحده موضوع جدیدی نیست.رئیس جمهور فعلی آمریکا دونالد ترامپ نیز توسط 13 زن به سوء استفاده جنسی متهم شده است.

وکیل خصوصی ترامپ، مایکل کوهن، درست پس از انتخابات ریاست جمهوری در سال 2016 مبالغ هنگفتی به عنوان حق السکوت به یک هنرپیشه زن فیلم های مستهجن برای مخفی نگه داشتن رابطه او با ترامپ پرداخت کرده است.

انتهای پیام/

R42340/P36355/S8,1128/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۹۴۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدعیان آزادی بیان بر طبل رسوایی خود کوبیدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مردم و به ویژه قشر دانشجو در ایلام هم همصدا با دانشجویان سراسر کشور به حمایت از دانشجویان آمریکا و اروپا پرداختند و برخورد خشونت آمیز پلیس آمریکا را محکوم کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • درخواست آمریکا پس از کمک به اوکراین چیست؟
  • کاریکاتور/ رسوایی آزادی بیان در آمریکا
  • زلزله در میان مقامات اسراییلی
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • مدعیان آزادی بیان بر طبل رسوایی خود کوبیدند
  • بیداری دانشجویی؛ رسوایی آمریکایی
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • نظرسنجی هاروارد چگونه تعبیر شد؟/ عواقب اصرار بر جنایت
  • مقامات آمریکایی شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق‌بشر را ندارند