Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید تا ۲ تیم امتیازت را در اصفهان تقسیم کنند. ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۷ استانها اصفهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور 2 تیم فوتبال سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز در یکی از جذاب‌ترین دیدارهای هفته از ساعت 20 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار در حالی آغاز شد زردپوشان اصفهانی با توجه به لغزش تیم‌های بالای جدولی امیدوار بودند تا با کسب 3 امیتاز این دیدار صدر نشین جدول رده‌بندی شوند و تراکتوری‌ها نیز امیدوار بودند تا با شکست یاران قلعه‌نویی دومین پیروزی پیاپی خود را کسب کنند.

سپاهانی‌ها این دیدار را با ترکیب محمد ایران‌پوریان، سعید آقایی، عزت‌الله پورقاز، خالد شفیعی، مهدی کیانی، محمد کریمی، سجاد شهباززاده، مهرداد محمدی، کی‌روش استنلی سوارز و ساسان انصاری آغاز کردند.

در آن سوی میدان نیز، محسن فروزان، محمد طیبی، علی عبدالله‌زاده، محمدرضا مهدی‌زاده، دانیال اسماعیلی‌فر، رضا شربتی، مسعود شجاعی، علیرضا نقی‌زاده، اشکان دژاگه، لی اروین و آنتونی استوکس ترکیب اولیه تیم فوتبال تراکتورسازی را تشکیل می‌دادند.

بازی با برتری نسبی سپاهان آغاز شد، اما در دقیقه 4 شوت سرکش لی اروین به شکل خطرناکی از کنار دروازه پیام نیازمند راهی اوت شد.

در دقیقه 9 بازیکن سپاهان توپی را روی دروازه تراکتورسازی ارسال کرد که توسط مدافعان این تیم برگشت داده شد.

در دقیقه 10 پرتاب اوت بلند خالد شفیعی راه به جایی نداشت و بازیکنان تراکتورسازی با تصاحب توپ دست به ضدحمله زدند که البته در ادامه توسط سپاهانی‌ها ناکام گذاشته شد.

در دقیقه 11 پاس دانیال اسماعیلی‌فر در پشت محوطه جریمه سپاهان به آنتونی استوکس رسید، اما شوت او توسط مدافع سپاهان برگشت داده شد. در دقیقه 12 شوت کم رمق مهرداد محمدی در دستان محسن فروزان قرار گرفت.

در دقیقه 21 ضربه کرنر سپاهانی روی سر استنلی کی‌روش نشست که این ضربه را محسن فروزان به بیرون محوطه جریمه فرستاد.

در دیقه 35 سپاهانی‌های صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند که این ضربه توسط سید محمد کریمی هافبک جوان سپاهانی‌ها روی دروازه محسن فروزان ارسال شد که این سانتر دقیق را سجاد شهباززداه وارد دروازه تراکتور کرد.

پس از این گل تراکتوری‌ها به دنبال جبران گل خورده خود شدند و حملات نصف و نیمه‌ای را روی دروازه پیام نیازمند ایجاد کردند که این حملات بی ثمر بود.

نیمه دوم این دیدار در حالی آغاز شد که تراکتوری‌ها به دنبال جبران گل خورده خود بودند و از همین رو حملات خود را روی دروازه سپاهان از ابتدا آغاز کردند.

در دقیقه 55 این دیدار تیم تراکتورسازی تبریز روی یک ضد حمله به محوطه جریمه سپاهان رسید که این حمله که با ضربه دانیال اسماعیلی فر به همراه بود را خالد شفیعی مدافع سپاهان دفع کرد.

در دقیقه 64 سپاهانی‌ها از سمت چپ دروازه تراکتور و از روی یک سانتر یک موقعیت روی دروازه محسن فروزان ایجاد کردند که این ضربه را مدافع تراکتور دفع کرد.

در ادامه حملات تراکتوری‌ها و در  دقیقه 67 نخستین موقیعت زهردار تراکتوری‌ها ایجاد شد که این موقعیت با ضربه سر یوکیتا سوگیتا مهاجم کره‌ای تراکتوری‌ها همراه بود که به تیر دروازه نیازمند برخورد کرد.

در دقیقه 73 تراکتوری‌ها باز هم بر روی حرکت بازیکن کره‌ای خود صاحب یک موقیعت دیگر شدند که سانتر سوگیتا به اسماعیلی فر رسید و این بازیکن نیز توپ را به آنتونیو استوکس رساند تا ضربه بازیکن خارجی تراکتور پس برخورد به تیم افقی دروازه به گل نخست تراکتور تبدیل شود.

در دقیقه 75 مسعود شجاعی با یک ضربه بسیار زیبا و فنی توپ را به گوشه دروازه سپاهان فرستاد که این ضربه را پیام نیازمند به کرنر فرستاد.

در دقیقه 79 سانتر سپاهانی‌ها روی سر کی‌ روش رسید که ضربه این مهاجم برزیلی را محسن فروزان به کرنر فرستاد.

در دقیقه 85 ضربه سر کی روش مهاجم برزیلی سپاهان با اختلاف بسیار زیادی از بالای دروازه تراکتور به بیرون رفت.

در دقیقه 88 سپاهانی‌ها روی یک ضربه اوت و پس از ورود سیاوش یزدانی درون محوطه جریمه تراکتور توسط عزت پورقاز به گل دوم خود رسیدند.

در دقیقه دوم وقت‌های اضافی این دیدار دانیال اسماعیلی‌فر روی یک ضربه بسیار زیبا از پشت محوطه جریمه سپاهان گل دوم و تساوی خود را به ثمر رساندند تا هواداران سپاهان به شک فرو روند.

این دیدار در نهایت با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید تا جذاب‌ترین دیدار هفته با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسد تا سپاهان در پایان هفته پنجم رده دوم جدول جای گیرند.

انتهای پیام/

R41346/P1357/S6,51/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۹۴۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تساوی یک نیمه‌ای پرسپولیس و سپاهان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و در انتهای ۴۵ دقیقه اول به تساوی بدون گل رسیدند.

داور: بیژن حیدری

اخطار: ژوزه مورایس (سرمربی) (سپاهان)

گل: --------

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، امید عالیشاه، مهدی ترابی، اوستون اورونوف و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، هادی محمدی، برایان دابو، محمد کریمی، رامین رضاییان،  سیاوش یزدانی، فرشاد احمدزاده، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن، شهریار مغانلو و محمد شکاری.

دو تیم احتیاط را در اولویت قرار دادند و منتظر اشتباه یکدیگر بودند تا در ضدحملات سریع به دروازه رقیب برسند. تیمی که بیشتر توانست در نیمه اول خلق موقعیت سپاهان بود، اگرچه پرسپولیس هم فرصت‌های گلزنی به دست آورد اما در نهایت توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • ۱۲ سانتی‌متری که قهرمانی را از استقلال نگرفت!
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • فرار نساجی از منطقه سقوط/ دربی کرمان برنده نداشت
  • توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تساوی یک نیمه‌ای پرسپولیس و سپاهان
  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس
  • تساوی تراکتور و استقلال درنیمه اول/نمایشی که اثری از فوتبال نداشت