Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:فدراسیون فوتبال همانند پرونده‌های مختلف حقوقی، این بار هم نتوانست از یونان به خاطر لغو یک طرفه بازی دوستانه غرامتی دریافت کند.
به گزارش خرداد، تیم ملی فوتبال ایران پیش از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به دنبال برگزاری بازی با تیم ملی یونان بود. کادر فنی تیم ملی برای آماده‌سازی ملی‌پوشان حساب زیادی روی بازی با یونان باز کرده بودند اما این بازی به شکل عجیبی لغو شد؛ چرا که قرار بود بازی در ترکیه برگزار شود اما یونانی‌ها به دلیل اختلافات سیاسی با این کشور اعلام کردند نمی‌توانند به ترکیه سفر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بعد از این اتفاق فدراسیون فوتبال ایران و یونان چندین بیانیه صادر کردند که مهم‌ترین آن ادعای فدراسیون فوتبال برای دریافت غرامت از این کشور حوزه دریای مدیترانه بود اما یونانی‌ها اعلام کردند که هیچ قراردادی بین دو کشور امضا نشده و خود را موظف به پرداخت غرامت نمی‌دانند.
با وجود تاکید فدراسیون فوتبال برای دریافت غرامت از یونان به خاطر لغو بازی و با گذشت چندین ماه از آن زمان، هنوز مدیران فدراسیون درباره نتیجه شکایت خود از فدراسیون فوتبال یونان توضیحی نداده‌اند.
لغو این دیدار موجب شد تا تیم ملی فرصت بازی تدارکاتی پیش از جام جهانی را از دست بدهد و بارها بازیکنان اعلام کردند که انجام چنین دیداری می‌توانست به آمادگی تیم ملی کمک کند.
خبرنگار ایسنا برای پیگیری این پرونده با مسوولان و مدیران فدراسیون فوتبال تماس گرفت اما هیچ کدام از این افراد حاضر به پاسخگویی نبودند.
صفی‌الله فغان‌پور، مسوول امور حقوقی فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا درباره وضعیت این پرونده خاطرنشان کرد: خبری از این پرونده ندارم و اطلاعی به ما نداده‌اند. کمیته بین‌الملل مسوول پیگیری این پرونده است.
به گزارش ایسنا به نظر می‌رسد بیانیه‌های مکرر فدراسیون فوتبال بعد از لغو این بازی برای دریافت غرامت از یونان، در جهت توجیه اقدام نه چندان هوشمندانه کمیته بین‌الملل در هماهنگی این دیدار بوده و از همان ابتدا هم مشخص بود که فدراسیون فوتبال سندی برای دریافت غرامت از یونانی‌ها در اختیار ندارد چرا که فدراسیون فوتبال این کشور اعلام کرد که با توجه به نبود قرارداد، مسوولان فدراسیون فوتبال ایران نمی‌توانند اقدامی در این جهت انجام دهند.
این قبیل اقدامات نشان می‌دهد که فدراسیون فوتبال دستورالعمل درستی برای عقد قرارداد بازی‌های دوستانه ندارد و علاوه بر بازی با یونان در سایر بازی‌های دوستانه هم چنین اتفاقاتی رخ داده است. برچسب ها: تیم ملی ، یونان ، مدیریت ، فدراسیون

منبع: خرداد

کلیدواژه: تیم ملی یونان مدیریت فدراسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۹۴۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال گفت: حواله خودرو را فدراسیون فوتبال نمی‌دهد، اما ‌درخواست آن را برای ملی‌پوشان فوتسال پیگیری می‌کنیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، احسان اصولی پس از بازگشت تیم ملی فوتسال از جام ملت‌های آسیا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه شاهد بودند که تورنمنت‌های مختلف و بازی‌های دوستانه با تیم‌‌های رده بالا را طبق نظر سرمربی و کادر فنی برنامه‌ریزی کردیم و اگر رنکینگ جهانی فوتسال را نگاه کنید، از بین تیم‌های رده بالا، اسپانیا و پرتغال نخواستند با ما بازی کنند. با اکثر تیم‌هایی که حرفی برای گفتن داشتند، بازی و در تورنمنت برزیل شرکت کردیم که خیلی تورنمنت اثرگذار بود و شاکله اصلی تیم در آنجا توسط کادر فنی تیم ملی شکل گرفت و در دو بازی با روسیه و تورنمنت ویتنام، تیم تکمیل شد. خدا را شاکریم و جا دارد که از همه کسانی که در این مدت کمک کردند، تشکر کنیم.

شمسایی: کار سخت آدم‌های بزرگ، مدیریت و پشتیبانی می‌طلبد

 

وی ادامه داد: از وزیر ورزش، مجلس شورای اسلامی و شخص رئیس جمهور و رئیس مجلس ممنون هستیم که با پیام محبت‌آمیزشان باعث دلگرمی فرزندان‌شان در تیم ملی شدند. امروز و فردا استراحت می‌کنیم و از پس‌فردا کارمان را برای جام جهانی شروع می‌کنیم و با توکل به خدا و تلاش همه اعضای تیم ملی می‌رویم که در جام جهانی هم افتخارآفرین باشیم.

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که تعداد اردوهای تیم ملی تا جام جهانی مشخص شده است یا خیر، خاطر نشان کرد: براساس نظر شمسایی، لیگ را تا پنج شش هفته پیش می‌بریم و در این مدت لیگ را برنامه‌ریزی کردیم و بازیکنان در لیگ بازی می‌کنند. بازی در لیگ یک مقدار بازیکنان را در آمادگی نگه می‌دارد و برای بازی‌های دوستانه در فیفا‌دی‌های پیش رو برنامه‌ریزی کردیم. این موضوع در صورت قطعی شدن اطلاع‌رسانی خواهد شد و ما کاملاً آماده می‌شویم تا در جام جهانی با قدرت حضور پیدا کنیم.

اصولی راجع به بحث تمدید قرارداد شمسایی تصریح کرد: ما در خدمت او هستیم و با ما پرقدرت ادامه خواهد داد.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه مبالغ قرارداد گذشته آنها پرداخت شده است یا خیر، گفت: یک بدهی از سال گذشته باقی مانده است و آنهم به خاطر این بود که به آخر سال خوردیم و به دلیل گرفتاری و نزدیک شدن به مسابقات جام ملت‌ها نتوانستیم به تعهدات خود عمل کنیم. یک مبلغ جزئی از سال گذشته باقی مانده است که در اولین فرصت به شمسایی تقدیم خواهیم کرد و قرارداد جدید را امضا می‌کنیم.

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که «پاداش قهرمانی آسیا چیست و آیا بازیکنان حواله خودرو می‌گیرند؟»، تصریح کرد: حواله خودرو را فدراسیون فوتبال نمی‌دهد، اما ‌درخواست آن را پیگیری می‌کنیم. طبق چارچوب تعریف شده بخشی از پاداش اعضای تیم پرداخت شده و بخشی از آن را هم که باقی مانده است، پرداخت خواهیم کرد.

اصولی در واکنش به صحبت‌های رئیس شورای شهر مشهد مبنی بر حضور پرسپولیس در مشهد و اینکه با او در این باره صحبتی شده است، گفت: در این زمینه با من صحبتی نشده است!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد
  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • کاپیتان سپاهان: فدراسیون فوتبال برای سپاهان سنگ اندازی می کند
  • کریمی: فدراسیون باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم
  • خلاصه بازی ذوب آهن و نساجی + فیلم
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند!
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم