Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: عاطفه، دختر دانشجو پس از آنکه به شهرستان رفت با متین آشنا شد و به صیغه او درآمد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، عاطفه، دختر 20 ساله پس از احضار به اتاق بازپرس رفت و گفت: تابستان سال گذشته به همراه برخی از بستگانم برای یک مسافرت چند روزه به شهرستان رفتیم و در یکی از مسافرخانه های شخصی ساکن شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن جا بود که با پسری به نام متین آشنا شدم، در آن چند روز به قدری تحت تأثیر جملات احساسی و عاطفی متین قرار گرفته بودم که تمام زندگی ام را در وجود او خلاصه کرده بودم.

وی ادامه داد: پس از بازگشت به خانه، پدر و مادرم را راضی کردم که برای ادامه تحصیل مدتی را به عنوان دانشجوی مهمان در دانشگاه همان شهری باشم که متین درآن بود بگذرانم. در همین روزها هم از طریق پیامک و تلفن با متین در ارتباط بودم و روز به روز علاقه ام به او بیشتر می شد.

این دختر ادامه داد: وارد شهرستان که شدم بلافاصله به دیدن متین رفتم و این گونه دیدارها که به وسوسه های شیطانی هم کشیده شده بود. به دعوت او به خانه اش رفتم و با اینکه می دانستم برای صیغه اجازه پدر لازم است بدون اجازه پدرم صیغه او شدم و در خلوت متین اجازه دادم هرکاری که می خواهد انجام دهد تا اینکه از او حامله شدم.

عاطفه گفت: وقتی موضوع باردار شدنم را هنگام دیدن متین گفتم، او آب پاکی را روی دستم ریخت و با بی شرمی عنوان کرد که ازدواج کرده است و هیچ علاقه ای به من ندارد. با شنیدن این جملات دیگر چیزی نمی فهمیدم و با فریاد به حال خودم افسوس می خوردم که ناگهان او با پلیس Police تماس گرفت و از من به خاطر ایجاد مزاحمت شکایت کرد.

بازپرس در ادامه دستور احضار شاکی پرونده را صادر کرد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دوست شیطان صفت پدرم 2 سال بدنم را لمس می کرد / خاطره از تجاوز وحشیانه گفت

شوهرم مرا روسپی خانه ها کرد !

خودکشی فجیع حاجی 43 ساله در کنار کعبه + عکس

گزارشگر صدا و سیما بخاطر جعل عنوان دستگیر شد

بهادر، سرکرده تروریست ها در هواپیما دستگیر شد + عکس بدون پوشش

رفتار وحشیانه راننده لندکروز با مامور پلیس راه فارس + فیلم لحظه درگیری و عکس

فوری / رییس فدراسیون تیم ملی دستگیر شد / او با زنان چه کرد؟

فوری / حسینی مجری ری استارت در فرودگاه دستگیر شد + عکس

مرگ آقای رئیس بانک در زندان

عشقبازی نوعروس 19 ساله با مرد غریبه / امیر همخوابی آن دو را دید !

تجاوز وحشیانه به دختر خاله 20 ساله در مشهد

نقشه شیطانی 6 مرد برای زن جوان در یک خیابان خلوت مشهد

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه مسافرت پلیس Police ازدواج فریب زندگی غرق شدن اثبات عکس ازدواج دختر حوادث زندگی قتل دستگیر شد قاتل قربانی زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۹۴۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار نافرجام قاتلان فراری در خراسان جنوبی

سرهنگ صادقی رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی گفت: در پی مفقود شدن جوانی ۲۷ ساله بیرجندی در فروردین امسال، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او افزود: با توجه به اهمیت موضوع، تحقیقات میدانی آغاز و در بررسی کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد خودروی پژو ۴۰۵ فرد مفقود شده به رانندگی شخص دیگری در یکی از میادین شهر بیرجند تصادف کرده و از آنجا که امکان ارتکاب جنایت قتل از سوی این فرد متصوربوده است، کارآگاهان موضوع را در این رابطه پیگیری کردند.

سرهنگ صادقی اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با استفاده از فناوری‌های نوین کشف جرم و تجهیزات هوشمند و با بررسی شواهد و قرائن که از قتل جوان ۲۷ ساله گواهی می‌داد، توانستند هویت قاتلان که دو جوان حدود ۳۰ ساله بودند را شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع قضائی در عملیاتی منسجم و غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید

 بیش از ۸۸ کیلوگرم تریاک کشف شد

رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه قاتلان دستگیر شده در تحقیقات و بازجویی‌های پلیس به ارتکاب قتل جوان ۲۷ ساله اعتراف کرده و انگیزه خود را از این قتل اختلافات مالی وخانوادگی اعلام کردند تصریح کرد: متهمان پس از قتل جوان در خانه‌ای در شهر بیرجند و انتقال جسد با خودروی مقتول و دفن آن در یکی از روستا‌های شهرستان درمیان، اقدام به فرار با خودروی مقتول می‌کنند.

او به هوشمندی و کارآمدی کارآگاهان پلیس آگاهی استان در کشف پرونده قتل اشاره کرد و گفت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ماجرای گم شدن یسنا کوچولو چه بود؟
  • قاتل ۴۱ ساله در رشت دستگیر شد
  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • ماجرای مفقود شدن«یسنا» ۴ ساله چیست؟
  • لیفت وزنه 210 کیلویی توسط دختر 13 ساله
  • دانشجو‌های خانه به دوش! / جای خالی خانه دانشجویی در پازل زندگی زوج‌های دانشجو
  • سقف قرارداد های موقت ۵ ساله می‌شود؟
  • ادامه سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا
  • فرار نافرجام قاتلان فراری در خراسان جنوبی
  • تعداد دانشجو‌های دستگیر شده در آمریکا به ۱۰۰۰ نفر رسید