Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@13:14:19 GMT

بانوان اصفهانی در تیم ملی کبدی درخشیدند

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۹۴۷۴۹

بانوان اصفهانی در تیم ملی کبدی درخشیدند

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، تیم ملی کبدی بانوان ایران امروز در فینال بازی‌های آسیایی به مصاف تیم هندوستان رفت و با شکست این تیم موفق شد به عنوان قهرمانی مسابقات دست پیدا کند.

بانوان کبدی ایران در فینال با نتیجه 27 بر 24 هند را از پیش رو برداشت، نیمه اول این مسابقه در شرایطی تمام شد که ایران با نتیجه 11 به 13 از حریفش عقب بود ولی با شروع نیمه دوم ایران حتی 18 به 15 از حریفش پیش افتاد و توانست این برتری را تا پایان مسابقه بر حریفش تحمیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی کبدی بانوان در مرحله گروهی از سد تیم‌های کره جنوبی و بنگلادش گذشتند اما به چین تایپه نتیجه را واگذار کردند؛ ملی‌پوشان کبدی بانوان در مرحله نیمه‌نهایی تایلند را شکست دادند تا در فینال به مصاف هند بروند.

رویا داودیان و سمیرا عطاردیان 2 عضو اصفهانی از 12 دعوت‌شده به تیم ملی کبدی را شامل می‌شدند که موفق شدند همراه با تیم ملی مدال طلای مسابقات آسیایی جاکارتا را به دست بیاورند.

ورزشکاران اصفهانی تا کنون موفق به کسب 4 مدال نقره شده‌اند، مرجان سلحشوری در تکواندو، شهربانو منصوریان، الهه منصوریان و زهرا کیانی در ووشو توانستند نشان نقره‌ای را از آن خود کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران بازی تیم ملی عنوان قهرمانی هندوستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۹۴۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت یک گام به فینال نزدیک تر شد

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار سوم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال میان تیم های طبیعت و ذوب آهن امروز یکشنبه برگزار شد.

در این دیدار تیم طبیعت با نتیجه ۷۴ بر ۶۸ حریف خود را شکست داد.

نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال به صورت ۳ از ۵ برگزار می شود. طبیعت در حالی برنده دیدار سوم شد که پیش از این یک برد دیگر هم مقابل ذوب آهن در این مرحله کسب کرده بود و نتیجه یک دیدار را هم واگذار کرده بود.

کد خبر 6097514

دیگر خبرها

  • صعود رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر
  • اوزونیدیس: تماشاگران نباید به این بازی اعتراض کنند!
  • جهان اسنوکر شوکه شد! اسطوره‌ها حذف شدند، فینال بین دو غافلگیرکننده
  • طبیعت یک گام به فینال نزدیک تر شد
  • نظارت داور ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • نظارت شکوری در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • حضور ناظر ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران
  • مانوئل نویر: بازی مقابل رئال مادرید یک فینال است و باید مقابل آنها بی‌رحم‌‌تر ظاهر شویم
  • صعود مقتدرانه بوکسور جوان ایران به فینال آسیا