Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@09:35:49 GMT

حمله وحشیانه سرنشین لندکروز به مامور پلیس راهور +فیلم

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۹۴۹۵۸

حمله وحشیانه سرنشین لندکروز به مامور پلیس راهور +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نیروی انتظامی در جامعه وظیفه تامین امنیت  و مبارزه سرسختانه با متخلفین و اشرار را بر عهده دارد.
امنیت و آرامشی که هم‌اکنون در کشور ما حکم‌فرماست در نتیجه تلاش‌های شبانه روزی پرسنل نیروهای مسلح از جمله اقدامات قاطع نیروی انتظامی حاصل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به تازگی ویدئویی در فصای مجازی در حال دست به دست شدن است که در آن فردی به طرز وحشیانه‌ای به مامور پلیس راهور ناجا حمله می‌کند و وی را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد در همین راستا سردار ذوالقدر جانشین فرماندهی انتظامی فارس گفت:
روز گذشته  در حوزه دشت ارژن که گشت پلیس راه نیز در حوزه حضور داشته، یک خودرو پژو ۲۰۶ به علت نقص فنی از گشت پلیس کمک می‌خواهد.
 در همین هنگام یک خودرو لندکروز که سرعت غیرمجاز داشته است و راننده نتوانسته سرعت خود را کنترل کند از جاده منحرف و واژگون می‌شود.
 پس از دقایقی یکی از افرادی که داخل خودرو لندکروز بوده است و  با این فکر که پلیس باعث این حادثه شده، به مامور پلیس تعدی می‌کند.
وی ادامه داد: موضوع در دستور کار قرار گرفت و  نسبت به دستگیری این فرد اقدام خواهد شد.

 

در ادامه ویدئوی مربوط به این واقعه را مشاهده می‌کنید‌.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برترین ها جذاب ترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۹۴۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل برای جای پارک خودرو در شهر اقبالیه

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: فردی که برای جای پارک خودرو در شهر اقبالیه به علت درگیری یک نفر را به قتل رسانده بود، کمتر از ۳۰ دقیقه توسط پلیس دستگیر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌هایی پلیسی 110 مبنی بر نزاع منجر به جرح در شهر اقبالیه، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه با حضور ماموران انتظامی در محل حادثه و بررسی های صورت گرفته مشخص شد، ضارب به دلیل پارک خودرو و اختلافات همسایگی با یک نفر درگیر شده و پس از درگیری او را با چاقو مجروح کرده است، افزود: فرد مجروح که مردی 40 ساله بوده به بیمارستان منتقل و در آنجا فوت کرد.

فرمانده انتظامى استان قزوین از اقدامات پلیسی صورت گرفته در این خصوص و دستگیری قاتل ظرف مدت نیم ساعت خبر داد و بیان داشت: قاتل 17 ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست هنگام عصبانیت از انجام رفتارهای هیجانی و نابخردانه که عواقب جبران‌ناپذیری به همراه دارد، پرهیز کنند.

 انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توقیف خودرو‌ها با خلافی بیش از سه میلیون تومان
  • واژگونی خودرو ساینا در کاشان / ۳ کشته و ۲ مصدوم
  • کشف یک دستگاه خودروی تویوتا قاچاق در شهرستان کرمانشاه
  • هشدار پلیس راهور یزد به رانندگان: تخلف کنید خودرو تا پایان تعطیلات توقیف می‌شود
  • خودرو با خلافی بیش از ۳ میلیون تومان توقیف می‌شود
  • ممنوعیت تردد خودرو‌های سنگین در معابر شهری اصفهان
  • دستگیری عاملان تیراندازی در فیروزآباد و سنگ‌پرانی در فسا
  • قتل برای جای پارک خودرو در شهر اقبالیه
  • جزئیات جدیـد از چگونگی مرگ تلخ «نگار کریمیان»؛ چه کسی دستـور شلیک داد؟
  • پلیس راهور: روزه گرفتن باعث هوشیاری در رانندگی می‌شود