Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن جدید و ایرانی باشگاه آمیان فرانسه در نخستین نشست خبری خود به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد. ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۱ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سامان قدوس عصر روز جمعه به اتفاق کریستوف پریسه، سرمربی آمیان در نشست خبری شرکت کرد که متن پرسش‌های خبرنگاران فرانسوی و پاسخ‌های ملی‌پوش ایرانی در زیر می‌آید:

* چرا باشگاه آمیان فرانسه را انتخاب کردید؟

این یک باشگاه ایده‌آل برای من است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جاه‌طلبی‌های من و باشگاه آمیان مناسب هم هستند. بسیار خوشحالم که اینجا هستم. می‌خواهم اینجا به پیروزی برسم و به باشگاهم کمک کنم. باشگاه آمیان نیز به من کمک خواهد کرد. بنابراین این باشگاه برای من ایده‌آل است.

* آیا قبل از پیشنهاد آمیان فرانسه شناختی از این باشگاه داشتید؟

باشگاه آمیان را پیش از امضای قرارداد شناختم، زیرا مرا برای قرارداد چندین ساله می‌خواستند. در این تیم امیل کرافت (بازیکن سوئدی) را می‌شناسم. ما با هم صحبت کردیم و او هیچ چیز به غیر از خوبی باشگاه آمیان برای من نگفت. فقط چیزهای خوبی درباره باشگاه آمیان شنیدم.

* شاخصه‌های مهم بازی شما چیست؟

دوست ندارم درباره خودم صحبت کنم. ترجیح می‌دهم تا مربیان درباره من صحبت کنند و اینکه چه فکری می‌کردند. امیدوارم که بتوانم سبک بازی خود را به نمایش بگذارم و اثبات کنم بازیکن ارزشمندی هستم. به طور دقیق می‌خواهم این کار را در تیم آمیان فرانسه انجام دهم.

* از نظر بدنی چه شرایطی دارید؟

از نظر بدنی احساس بسیار خوبی دارم و آماده هستم. در سوئد بازی‌های لیگ برتر را پیش‌رو داشتیم. به همین خاطر آمادگی بدنی من مطلوب است.

* لیگ دسته اول فرانسه (لوشامپیونه) را چطور ارزیابی می‌کنید؟

لیگ بسیار خوبی است و به همین خاطر می‌خواستم به فرانسه بیایم. می‌خواهم خودم را در لیگ دسته اول فرانسه نشان دهم. این لیگ، یک لیگ سرعتی، فیزیکی است و آن را می‌پسندم.

* ارزیابی شما از نمایش باورنکردنی اخبار حضورتان در 3 باشگاه پیش از انتقال به آمیان فرانسه چیست؟

باشگاه‌های زیادی مرا می‌خواستند، اما هیچ‌کدام به اندازه آمیان خوب نبود. بدین‌خاطر آمیان را انتخاب کردم. انتخاب این تیم تصمیم آسانی بود زیرا 2 باشگاه اوسترشوندس و آمیان معامله مالی داشتند که پیش از این اوسترشوندس با تیم دیگری نداشت.

انتهای پیام/

R7858/P1015145/S3,27,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۹۵۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدایای ویژه الساندرو دل پیرو برای همکارانش؛ میکا ریچاردز: به امضای قرارداد مدلینگ خودم نزدیک شدم / زیرنویس فارسی

الساندرو دل پیرو به مناسبت حضور در برنامه شبکه CBS به تیری آنری، کیت عبدو و میکا ریچاردز هدایایی اهدا کرد.

دانلود (2.1MB)

دیگر خبرها

  • کودی رودز: تا ابد مدیون فرانسه خواهم بود/ اخبار WWE
  • خرید امن و آسان از علی بابا با سپاهان همراه
  • می‌ترسم جنگ تمام شود و این زندگی ادامه داشته باشد!
  • سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ
  • هدایای ویژه الساندرو دل پیرو برای همکارانش؛ میکا ریچاردز: به امضای قرارداد مدلینگ خودم نزدیک شدم / زیرنویس فارسی
  • گواردیولا: هنوز هم عاشق بایرن مونیخ هستم!
  • بلینکن: توافق آتش‌بس باید برای حماس یک «تصمیم آسان» باشد
  • درخواست متقاضیان برای آسان سازی شرایط اعطای وام ۳۰۰ میلیونی
  • روبرتو دزربی: مایلم که در برایتون به کار خودم ادامه بدهم
  • اعترافات ناامیدکننده رایان بابل: در لیورپول تنها و مضطرب بودم