Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، اشکان دژاگه پس از تساوی تیمش مقابل سپاهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی سختی بود. لحظه آخر تلاش کردیم، جنگیدیم و توانستیم یک امتیاز را بگیریم.

وی ادامه داد: تیم تراکتور وقت می خواهد. فکر می کنم دو بازی آخر بهتر از بازی مقابل استقلال بودیم و اگر به همین صورت ادامه دهیم شرایط تیم بهتر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک هجومی تیم فوتبال تراکتور بیان کرد: از اول بازی از ناحیه کشاله ران درد داشتم و اذیت شدم اما در مجموع از دردی که داشتم ناراحت بودم.

دژاگه درخصوص مدت زمان رسیدن به آمادگی کامل خود گفت: رسیدن به آمادگی وقت می خواهد اما در حال حاضر فکر می کنم خیلی بهتر از قبل هستم.

 

س/ 3

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اصفهان استقلال بازی فوتبال برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۹۵۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان داریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان خواهیم داشت و جزئیات کوچک می‌تواند بازی را تغییر دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اوسمار لوس ویرا پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: قبل از اینکه بخواهم درباره بازی صحبت کنم می‌خواهم از تمام هوادارانی که به ورزشگاه آمدند و به ما انرژی دادند، تشکر کنم. رابطه خوب بازیکنان با هواداران در شرایط سخت به ما کمک می‌کند و باید از آنها تشکر کنم. ما می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان خواهیم داشت و جزئیات کوچک می‌تواند بازی را تغییر دهد. یک شانس خوب ترابی داشت و زمانی که 10 نفره بودیم شانس خوبی هم تیم سپاهان در لحظات آخر بازی داشت.

توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!

 

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • رفت و آمد نیمکت تراکتور برنامه‌ریزی شده بود
  • ربیعی: مقصر شکست من هستم ولی توقع بیشتری داشتم
  • اوسمار: می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان داریم
  • مورایس: خوشحال می شوم بگویند برو/ از تساوی ما استقلال سود برد
  • حالمان گرفته شد چون باید رئال را می‌بردیم
  • از تراکتور غول نسازید؛ یک نفر پشت پرده بازی امروز است | پرسپولیس نبازد بهتر است
  • شش دانگ حواس حردانی به محمد نادری
  • پیام ترسناک هالند: آماده حمله هستم!
  • برای رسیدن به طلای آسیا برنامه داشتم/ اسپانسر دارم اما کافی نیست
  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!