Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@01:42:12 GMT

اتفاق غیرمترقبه در پایتخت سابق داعش

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۹۵۱۳۹

افراد ناشناس در شهر رقه سوریه بر روی دیوار منازل و مغازه‌ها اعلامیه‌هایی علیه نیروهای آمریکایی نصب کردند.

در یکی از این اعلامیه‌ها که تصویری از زنان سوری در کنار سربازان آمریکایی مشخص است، آمده که «آمریکاییها ما را تحقیر می‌کنند... و به فریادهای زنان ما که مورد تجاوز قرار می‌گیرند، قهقهه می‌زنند».

در ادامه این اعلامیه از مردم رقه خواسته شده است که به گروه موسوم به «نیروهای دموکراتیک سوریه» که بیشتر عناصر آن کُرد هستند و تحت حمایت آمریکا قرار دارد، اجازه ندهند که بر آنان مسلط شوند؛ زیرا تعدادشان در برابر مردم رقه بسیار اندک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اعلامیه دوم، آمده است که «عشایر عرب مظهر شهامت، مردانگی و کرامت هستند».

در این اعلامیه تأکید شده است که «چرا سرباز آمریکایی وارد سرزمین ما شد؟ آیا آمریکایی‌ها وارد کشوری شده‌اند که در آن تخریب، نابودی و درد را گسترش ندهند؟».

در اعلامیه مذکور ضمن اشاره به ویران کردن عراق، لیبی، افغانستان و ویتنام توسط آمریکا، تأکید شده است که «آمریکاییها برای توهین به ملت سوریه آمده‌اند... برای سرقت نفت ما... برای از بین بردن کرامت ما و غارت محصولاتمان».

در ادامه این اعلامیه با اشاره به اینکه هر کس با سربازان آمریکایی فعالیت می‌کند، از آنان برای اشغال خاک سوریه و تجاوز به زنان آزاده این کشور حمایت می‌کنند، آمده است: «با هم می‌توانیم با کسانی که سودای خواری ما را در سر دارند، مقابله کنیم و می‌توانیم از کرامت، آبرو و خاک خود دفاع کرده و بر آمریکا و مزدورانش پیروز شویم. ما با هم قدرتمندتریم».

در پایان این اعلامیه اعلام شده است که «آمریکای افعی با اتحاد ما، هماهنگی تلاشمان و تصمیم برای دفاع در برابر اشغالگر و یارانش شکست خواهد خورد... باید تفنگ را علیه آمریکایی و حامیانش نشانه بگیریم و در این صورت پیروز خواهیم شد و شکست خواهند خورد».

نیروهای دموکراتیک با همکاری نیروهای اشغالگر آمریکا به ادعای آزادسازی شهر رقه از دست داعش، وارد این شهر شدند، ولی قصد ندارند این شهر را در اختیار ساکنانش قرار دهند و به آنان اجازه دهند که به شهر خود بازگردند.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سوریه زنان تجاوز افغانستان سرقت خاک افغانستان پایتخت تجاوز زنان سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۹۵۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خفتگیری و سرقت از مهاجم سابق استقلال!

به گزارش ورزش سه، امین منوچهری مهاجم سابق استقلال امروز در اتوبان چمران با صحنه وحشتناکی رو به رو شد و در ترافیک مورد حمله سارقین قرار گرفت و گردنبند طلا او به سرقت رفت.

منوچهری در گفتگو با خبرنگار ورزش سه گفت: در ترافیک اتوبان شهید چمران بودم و یک موتوری به آینه خودرو من برخورد کرد و پس از آن شروع کرد به فریاد زدن و با دست به شیشه خودرو من می‌کوبید، زمانی که شیشه ماشین را پایین دادم تا ببینم چرا این کار را انجام می‌دهد یک نفر دیگر از پشت سر آمد و گردنبند من را از گردنم کشید و همین اتفاق باعث شد تا گردنم آسیب جزئی ببیند.

منوچهری در ادامه گفت: صحنه شوکه کننده بود و حتی نتوانستم واکنش نشان دهم، زمانی که شیشه ماشین را پایین کشیدم شخص موتور سوار با مشت به سمت من حمله کرد و از این اتفاق شوکه شده بودم و ناگهان یک نفر دیگر اقدام به سرقت کرد، نمی‌دانم چرا رسیدگی نمی‌شود این چندمین بار است که در اتوبان چمران این اتفاق تکرار می‌شود و فکر می‌کنم آنها یک باند هستند که این کار را انجام می‌دهند!

او در انتها گفت: پیگیری انجام ندادم چون به نظرم به جایی نمی‌رسد، بارها همین اتفاق افتاده، نه جلوگیری انجام شده و نه پیگیری اتفاق می‌افتد، باز خداراشکر که به خودم آسیبی وارد نشد!

دیگر خبرها

  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • خفتگیری و سرقت از مهاجم سابق استقلال!
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • درخواست آمریکا پس از کمک به اوکراین چیست؟
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • هشدار صنعا به آمریکا درباره هرگونه حماقت علیه یمن