Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-29@07:52:21 GMT

خشتان غیرقابل کنترل است

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۹۵۱۸۸

به گزارش وانانیوز، 

داریوش یزدی بعد از پیروزی ۲ بر صفر مقابل سپیدرود رشت در نشست خبری گفت: یک خسته نباشید به هر دو تیم می‌گویم در این هوای بالای ۴۰ و ۴۵ درجه بازی خوبی به نمایش گذاشتند و کارهای تاکتیکی خوبی در زمین اجرا شد. با وجود نواقصی که در زمین وجود داشت بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. فرصت های گلزنی زیادی را از دست دادیم ولی ۲ گل زدیم و سه امتیاز خوب گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این اتفاق خوبی است. نوید داده بودیم از هفته ۵ لیگ به بعد تیم می تواند پاسخگوی نیازهای حضور در لیگ برتر باشد. امیدوارم در فرصت های آتی نواقص را برطرف کنیم. تیمی جوان داریم و جوان نیاز به زمان دارد تا اعتماد به نفس لازم را کسب کند.

یزدی خاطرنشان کرد: نمی‌توان از نقش ایمان مبعلی و آل نعمه در تیم ما گذشت. این نفرات به جوانان کمک می‌کنند و دست مریزاد هم به هواداران می‌گویم که فرهنگ بالای خوزستانی را به نمایش گذاشتند که تیم خودشان را به خوبی تشویق کردند و حتی تیم حریف را هم تشویق کردند.
سرمربی استقلال خوزستان در مورد گل نزدن وحید خشتان گفت: وحید خشتان ۴ گل زده بود استرسی روی او بود شاید ما نتوانستیم این فشار را کنترل کنیم و اگر این فشار را کنترل می‌کردیم و خودش هم کمک می‌کرد می‌توانست به گل‌های زده اش اضافه کند. البته مهم نیست کدام بازیکن در تیم گل می زند.

یزدی در مورد بازی با پیکان گفت: به خانه حریف می‌رویم ضمن اینکه در خانه حریف به دنبال ۳ امتیاز هستیم اما با توجه به شرایط و آنالیزی که در اول هفته در نظر می‌گیریم به ما کمک می‌کند که بازی روانی داشته باشیم. شناخت خوبی از تیم پیکان و کادر فنی اش داریم. کادرفنی مجربی دارد که با تفکراتش کاملا آشنا هستیم و می‌توانیم با عملکرد خوب مان در آن بازی هم نتیجه بگیریم.

وی در مورد وضعیت جسمانی بازیکنان استقلال خوزستان اظهار داشت: یکی از آیتم ها آمادگی جسمانی است. آمادگی جسمانی ما هنوز خوب نیست ما ۱۵ روز قبل از شروع مسابقات کارمان را شروع کردیم و در این بخش مشکل داریم و آمادگی جسمانی به ذهن هم فشار می‌آورد که امیدوارم در تعطیلات بتوانیم این نقیصه را برطرف کنیم.
انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۹۵۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستکوگلو: بازی‌ها دیگر در استادیوم داوری نمی‌شود!‏

به گزارش "ورزش سه"، دربی شمال لندن به میزبانی تاتنهام با ‏شکست 3-2 این تیم مقابل آرسنال به پایان رسید. ‏

تاتنهام که نیمه اول را 3-0 باخته بود در نیمه دوم روی دو اشتباه ‏فردی آرسنالی‌ها دو بار به گل رسید تا به بازگشت امیدوار شود ولی در ‏نهایت این بازی با پیروزی 3-2 توپچی‌ها به پایان رسید. ‏

آرسنال در بازی امروز از سه گلی که به ثمر رساند دو گل را روی ضربات ‏کرنر به ثمر رساند. گل اول که ارسال کرنر توسط ساکا توسط هویبرگ ‏به گل به خودی تبدیل شد و گل سوم که ارسال ساکا را هاورتز به تور ‏دروازه تاتنهام دوخت.

پوستکوگلو به همین مورد اشاره کرد و گفت تاتنهام با چند ضعف ‏روبرو است که یکی از آنها ضعف در مقاومت مقابل ضربات ‏ایستگاهی است. او گفت:" ما هنوز به اندازه کافی مقاوم نیستیم. به ‏خصوص در لحظات انتقال بازی بین فازها و روی ضربات ایتسگاهی. ‏ما خودمان اجازه می‌دهیم که حریف به راحتی به دروازه‌مان دسترسی ‏پیدا کند". ‏

سرمربی تاتنهام کاملا عصبانی به نظر می‌رسید. او در فصل جاری بعد ‏از هیچ باختی تا این حد ناراحت دیده نشده بود. تا جایی که ‏پوستکوگلو به صراحت از بازیکنانش انتقاد کرد و تنها کریستین رومرو ‏را شایسته تحسین دانست. او گفت:" امیدوارم همه بازیکنانم از ‏کریستین رومرو یاد بگیرند. باید هر طور شده آن چیزی که در این ‏پسر هست را به همه بازیکنانم منتقل کنم". ‏

پوستکوگلو باز هم درباره ضربات ایستگاهی آرسنال صحبت کرد و ‏گفت:" ناراحت‌کننده و دلسردکننده است. اگر فکر می‌کردم راه‌حل ما ‏برای پر کردن فاصله با حریف استفاده از ضربات ایستگاهی است ‏همه انرژی‌ام را روی این ضربات می‌گذاشتم". ‏

سرمربی تاتنهام در پاسخ به این سوال که تفاوت آرسنال با تاتنها چه ‏بود گفت:" آنها تیمی هستند که جزئیات برایشان اهمیت دارد و با ‏جزئیات پیروز می‌شوند ولی ما در این بازی به جزئیات باختیم". ‏

پوستکوگلو درباره صحنه خطای مشکوک به پنالتی قبل از آنکه بوکایو ‏ساکا به گل برسد گفت:" من صحنه را ندیدم و اگر هم دیده بودم ‏فرقی نداشت. بازی‌های فوتبال دیگر در استادیوم‌ها داوری نمی‌شود". ‏

دیگر خبرها

  • پوستکوگلو: بازی‌ها دیگر در استادیوم داوری نمی‌شود!‏
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • پورحمیدی تحت فشار الماس شد!
  • حمله به رفح کارت بازی اسرائیل برای آزادی اسرااست/مقاومت آماده است
  • واکنش ستاره حریف پرسپولیس به قهرمانی در جام حذفی
  • برای اوسمار، کلاس مدیریت را تعطیل کن!
  • اوسمار: در بخش دفاعی اصلا خوب نبودیم/ خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند
  • تولید زیر بار فشار دستورالعمل ها
  • دستاورد گواهی ۳۰ درصدی چه بود؟/ تولید زیر بار فشار دستورالعمل ها
  • افرادی که فشار خون بالا دارند ماست را با این ماده غذایی ترکیب کنند