Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-05@21:56:21 GMT

تقدیر شاگرد سابق و رئیس جمهور فعلی از ونگر+عکس

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۹۵۳۵۳

تقدیر شاگرد سابق و رئیس جمهور فعلی از ونگر+عکس

به گزارش "ورزش سه"، ونگر که در این تابستان بعد از 22 سال از آرسنال جدا شد، در سال 1988، وه آ را از لیگ کامرون به موناکو بود و این آغاز دوران حرفه ای درخشان این بازیکن شد. او که بعدا برای پاری سن ژرمن، میلان، چلسی و منچسترسیتی هم بازی کرد، در سال 1995 به اولین و تنها بازیکن آفریقایی تبدیل شد که توپ طلای بهترین بازیکن دنیا را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که اکنون رئیس جمهور لیبریاست، روز گذشته در کاخ ریاست جمهوری از ونگر پذیرایی و بالاترین نشان افتخار این کشور را به مربی سابقش اهدا کرد.

 

 

ونگر در گفتگو با خبرنگاران گفت:" زندگی ژرژ یک داستان باورنکردنی است که می تواند یک کتاب باشد. اول از همه می خواهم بگویم که جورج تنها یک بازیکن استثنایی نبود. او یک آدم فوق العاده هم بود و داستان اینکه من چطور او را به فرانسه بردم، بسیار باورنکردنی است.

 

 

 

 

من از دوستم، کلود لروا، پرسیدم که آیا در آفریقا، مهاجمی دیده که بتواند به تیم ما اضافه شود و او، ژرژ را توصیه کرد. من کسی را فرستادم تا بازی او را تماشا کند. ما او را 50 هزار پوند خریدیم و کمی طول کشید تا او با تیم هماهنگ شود اما او بسیار بااستعداد و جاه طلب بود و تشنه کار کردن. من خیلی با او کار کردم و او به بازیکنی باورنکردنی تبدیل شد.

ما هنوز رابطه فوق العاده ای داریم و وقتی او بهترین بازیکن دنیا شد، جایزه اش را به من داد."

وه آ هم در مورد سرمربی سابقش گفت:" آرسن ونگر نه تنها فوتبال را به من یاد داد، بلکه شیوه زندگی و فروتنی کامل را به من آموخت."

 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۹۵۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاورد مجموعه‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی قابل تقدیر است

رئیس کل گمرک عراق با اشاره به بازدید خود از ششمین نمایشگاه ایران اکسپو و مشاهده دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان در خانه نوآوری و فناوری ایران (آی هیت)، تاکید کرد: آی‌هیت، نماد افتخار و نشانگر پیشرفت همه جانبه علمی‌ و فناوری ایران است و دستاورد مجموعه‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی نیز قابل تقدیر است.

به گزارش ایسنا، حسن حمود حسانی، مشاور وزیر مالیه و رئیس کل گمرک عراق با ابراز خرسندی از حضور در آی‌هیت اظهار کرد: کالاهایی که در خانه نوآوری و فناوری ایران به نمایش گذاشته شده از سطح تکنولوژی بالایی برخوردار هستند.

وی با اشاره به پیشرفت چشم‌گیر بخش خصوصی جمهوری اسلامی ایران، افزود: به نظر من آی‌هیت نماد افتخار ایرانیان است و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را در تمام زمینه‌های علمی‌ و فناوری نشان ‌می‌دهد.

حسانی تصریح کرد: دستاورد مجموعه‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی قابل تقدیر است. این شرکت‌ها با کمک نیروی انسانی دانش‌آموخته دانشگاهی، دانش را به فناوری (محصول یا خدمات) و در نتیجه ثروت تبدیل کرده‌اند.

به گفته وی، ارتقای کیفیت و کاهش قیمت محصولات دانش‌بنیان ایرانی در مقایسه با نمونه‌های خارجی بسیار ارزشمند است و سبب شکل‌گیری اتفاقات خوبی برای ایران خواهند بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام توییتری وزیر سابق آموزش و پرورش به وزیر فعلی آموزش و پرورش : این صندلی ارزشش را ندارد...
  • تقدیر رئیس‌جمهور چین از روابط پکن و پاریس
  • یک ایرانی در لیگ کره شاگرد پائز شد!
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حالا وقت رفتن شاگرد سابق گواردیولا است؛ چرا آرسنال باید گابریل ژسوس را در تابستان بفروشد؟
  • تغییر محسوس در وضع اقتصادی و بهبود معیشت مردم ایجاد شود
  • لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!
  • سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!
  • جزئیات حمله به بازیکن سابق استقلال (+عکس)
  • دستاورد مجموعه‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی قابل تقدیر است