Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بر اساس گزارش‌ها اگر آقای خاص در تیمی غیر از منچستریونایتد بود، تاکنون از سمت خود استعفا کرده بود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، ژوزه مورینیو که انتقادهایی به عملکرد وی و تیم‌تحت‌هدایش وجود دارد، رابطه‌اش با اِد وودوارد مدیر اجرایی باشگاه منچستریونایتد این روزها بابت عدم عملی کردن خواسته‌هایش در فصل نقل‌وانتقالات شکرآب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه «دیلی‌میل» انگلیس خبر داد ژوزه مورینیو اگر در باشگاهی به غیر از منچستریونایتد بود، قطعاً تا کنون از سمت خود استعفا کرده بود. طبق این گزارش این سرمربی پرتغالی این جمله را به دوستان خود گفته است.

مورینیو که در فصل اول حضورش در منچستریونایتد موفق شد این تیم را به سه قهرمانی در رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس، جام خیریه انگلیس و لیگ اروپا برساند، در فصل دوم حضورش روی نیمکت این تیم جامی کسب نکرد و تنها شیاطین سرخ را به عنوان نایب‌قهرمانی لیگ برتر انگلیس رساند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ژوزه مورینیو منچستر یونایتد فوتبال لیگ برتر انگلیس لیگ ا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۹۵۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس شمال یمن را بمباران کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس چهارشنبه شب مناطقی از استان صعده واقع در شمال یمن را بمباران کرد.

در ادامه تجاوزات آمریکایی انگلیسی به اهداف جنبش انصارالله یمن، رسانه‌های یمنی امشب هم از تجاوز دوباره آمریکا و انگلیس به مناطقی از استان صعده در شمال یمن خبر دادند.

به گزارش المسیره، جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی در این تجاوز هوایی، چهارشنبه شب بار دیگر، مناطقی را در شمال استان صعده یمن را هدف قرار دادند.

آمریکا و انگلیس به بهانه حفاظت از امنیت کشتیرانی در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب، از زمان حمله رژیم صهیونیستی به غزه تاکنون بارها مواضع جنبش انصارالله و نیروهای مسلح یمن را هدف گرفته‌اند.

کد خبر 6094722

دیگر خبرها

  • مربی بنزما جنبه شکست را نداشت!
  • تعویق بررسی جنایات جنگی انگلیس در افغانستان برای یک سال دیگر
  • ستاره سیتی بازیکن سال فوتبال انگلیس شد
  • پیش‌بینی ژوزه مورینیو: یکی از این سه تیم قهرمان یورو 2024 می‌شود
  • حمله‌های ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس علیه فرودگاه «الحدیده» یمن
  • یک شبکه می‌خواهد لیگ برتر را به آمریکا ببرد!
  • ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس شمال یمن را بمباران کرد
  • شمال یمن بمباران شد
  • مورینیو: آموریم توانایی مربیگری در هر لیگ و هر باشگاهی را دارد
  • افزایش شمار پناهجویان بی‌خانمان در انگلیس