Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از مقامات ارشد تشکیلات خودگردان فلسطین گفت چون ما معامله قرن را رد کردیم آمریکا نیز کمک ۲۰۰ میلیون دلاری خود به فلسطینیان را متوقف کرد. ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۵:۲۹ بین الملل آسیای غربی آمریکا نظرات

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، "صائب عریقات" از مقامات تشکیلات خودگردان فلسطین در گفتگو با شبکه الجزیره و در واکنش به تصمیم آمریکا برای کاهش کمک 200 میلیون دلاری به تشکیلات خودگردان فلسطین گفت که این تصمیم رویکرد قلدرمآبانه ترامپ علیه تشیکلات خودگردان را نشان می دهد و دولت آمریکا تلاش دارد تا تشکیلات خودگردان فلسطین را بی ثبات کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قلدری آمریکا علیه فلسطینیان را رد می کنید و تصمیم کاهش کمک 200 میلیون دلاری تصمیمی بود که ترامپ علیه تشکیلات خودگردان فلسطین اتخاذ کرد.

عریقات اضافه کرد: کاهش کمک 200 میلیون دلاری به این دلیل است که ما "معامله قرن" را رد کرده ایم.

وی در ادامه با انتقاد از سکوت کشورهای عربی در قبال تصمیمات آمریکا گفت که قدرت ما به عنوان کشورهای عربی برای تاثیرگذاری بر تصمیمات آمریکا کجاست؟

ساعتی پیش وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد  200 میلیون دلار کمک مالی به کرانه باختری و نوار غزه را لغو می‌کند.

یک مقام ارشد وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که دولت آمریکا این مبلغ را برای پروژه های دیگر با اولویت بیشتر اختصاص خواهد بخشید.

این مقام آمریکایی گفت که این تصمیم مستقیما توسط ترامپ اتخاذ شده تا اطمینان حاصل شود که پولها در راستای منافع ملی آمریکا صرف شده و برای مالیات پردازان آمریکایی ارزش ایجاد کند.

این اقدام در حالی اعلام می شود که ترامپ و دیگر اعضای تیم وی که شامل "جرد کوشنر" می باشد در حال کار کردن بر روی طرح صلحی میان اسرائیل و فلسطینیان هستند.

انتهای پیام/.

R36486/P36461/S8,90,1128/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۹۵۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ رژه خودرویی در شیکاگو آمریکا در حمایت از غزه

شهروندان شهر شیکاگو با نصب پرچم فلسطین بر روی خودروهای‌شان و برگزاری رژه خودرویی در سطح شهر از مردم فلسطین حمایت کردند.

دریافت 7 MB

دیگر خبرها

  • فیلم/ رژه خودرویی در شیکاگو آمریکا در حمایت از غزه
  • جلوگیری تشکیلات خودگردان برای آزادی اسیر فلسطینی
  • نگرانی‌های جدی مقامات اسرائیلی از این تصمیم آمریکا
  • تصمیم بزرگ دیوید بکام؛ مسی و رونالدو در یک تیم!
  • پیش‌بینی مشاور بایدن: اوکراین سال آینده به روسیه ضد حمله می‌زند
  • اوج گیری انتقادات از اسرائیل در واکنش به بسته شدن دفتر الجزیره
  • اوکراین مدعی خسارت یک میلیارد دلاری شد
  • ممنوعیت فعالیت الجزیره در فلسطین اشغالی/ گانتز: شانس توافق کاهش یافت
  • گسترش دانش، مبارزه سیاسی و سامان دادن به تشکیلات
  • جریمه 200 میلیون دلاری بزر‌گترین اپراتور بی‌سیم آمریکا به دلیل فروش اطلاعات کاربران