Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا -
به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري فارس از اندونزي، سهراب بختياري زاده در مورد آخرين بازي تيم اميد بايد قاطعانه بگويم که بچه هاي ما فوق العاده کار کردند و بايد باور داشت که در تيم هاي پايه تأثير يکسال يا دو سال سن در نتيجه گيري بسيار زياد است. تيم ايران تيم زير ٢١ سال بود و اين در حالي است که مي توانستيم از ٢٣ ساله ها استفاده کنيم و ٣ بازيکن بزرگسال داشته باشيم اما با طراحي و تدابير کادر فني و مديريتي قرار بر اين شد که از بازيکنان زير ٢١ سال فوتبال ايران در اين دوره از بازي ها شرکت کنيم و بتوانيم از اين طريق به شناخت کيفي و کمي بيشتري نسبت به بازيکنان برسيم و بتوانيم مرحله به مرحله به انسجام تيمي و تاکتيکي مورد نظر دست پيدا کنيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سهراب بختياري زاده گفت: يکي از اهداف ديگرمان اين بود که بتوانيم بازي در مقابل تيم هاي مطرح را تجربه کنيم که در اين دوره از رقابت ها از بازي در برابر عربستان، کره شمالي، ميانمار و کره جنوبي درس هاي زيادي گرفتيم.
وي اضافه کرد: به اعتقاد من اين تورنمنت براي کادر فني از لحاظ شکل دهي ، انضباط و رفتار حرفه اي خيلي مهم بود و انشالله پس از حضور در تهران با برنامه ريزي هاي مديريت و کادر فني که در رأس آن کرانچار حضور دارد جهت برگزاري اردوها و بازي هاي تدارکاتي جهت آماده سازي هر چه بيشتر تيم تصميم گيري خواهد شد.
بازيکن سابق تيم ملي کشورمان خاطر نشان کرد: من خودم به شخصه از شکست در مقابل کره جنوبي بسيار ناراحت هستم و نبايد شکست را توجيه کرد اما از عملکرد بچه ها کاملاً رضايت دارم و بايد از آنها حمايت کرد.چرا که شکست جزيي از فوتبال و جزيي از زندگي هست و مردم ما بايد بدانند که بچه هاي ما مردانه در مقابل کره اي ها جنگيدند و طبيعتاً آنها نيز از نتيجه بدست آمده بسيار ناراحت هستند و اعتقاد دارم از شکست در مقابل کره نبايد ترسيد و بايد به آينده اميدوار بود.
بختياري زاده در خصوص عملکرد ملي پوشان اميد در برابر کره جنوبي توضيح داد: تيم ما هم موقعيت هاي زيادي داشت و آنهم در برابر تيمي بود که ٣ بازيکن بالاي ٢٣ ساله هاي خود را در اختيار داشت که در ليگ برتر انگليس توپ مي زدند.
وي يادآورشد : به مردم شريف ايران و همچنين طرفداران فوتبال شخصاً اين قول را مي دهم که با رعايت فوتبال جوانمردانه بتوانيم به لطف پروردگار متعال طلسم ٤٠ ساله عدم راهيابي به المپيک را بشکنيم و براي کشورمان افتخار آفريني کنيم.
بختياري زاده در پايان و درباره همکاري با کرانچار گفت: او براي من و ساير هم تيمي ها بسيار قابل احترام است و بنده به شخصه سعي مي کنم از کرانچار چيز ياد بگيرم و به تجربيات مربي گري خود افزوده کنم.
انتهاي پيام/ر

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۹۵۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ سقوط کرد

به گزارش "ورزش سه"، شفیلد یونایتد پس از شکست سنگین مقابل نیوکسل به اولین تیمی تبدیل شد که در این فصل از لیگ برتر سقوط کرده است. بدین ترتیب شاگردان کریس وایلدر پس از قطعی شدن سقوط از لیگ برتر، فصل آینده در چمپیونشیپ بازی خواهند کرد.

شفیلد در ابتدا مقابل نیوکسل پیش افتاد اما در ادامه با نتیجه 5-1 در ورزشگاه سنت جیمزز پارک شکست خورد. این برد برای نیوکسل یک رکوردشکنی بود چراکه آن‌ها تعداد گل‌های زده به شفیلد را به عدد 13 ارتقا دادند. تا بحال یک تیم لیگ برتری در بازی رفت و برگشت مقابل یک تیم دیگر این تعداد گل به ثمر نرسانده بود.

شفیلد اولین تیمی است که به چمپیونشیپ سقوط کرده و باید دید کدام تیم به آن‌ها می‌پیوندد. برنلی، لوتون تاون و ناتینگهام فارست همگی برای جلوگیری از سقوط می‌جنگند.

در همین حال، لسترسیتی در حال حاضر حضور خود در فصل آینده لیگ برتر را تایید کرده و پس از یک فصل دوری دوباره به سطح اول فوتبال انگلیس بازگشته است.

طی 35 بازی، شفیلدیونایتد 97 گل دریافت کرده و در مقابل 25 شکست تنها به 7 تساوی و سه برد دست پیدا کرده است.

دیگر خبرها

  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • کری ستاره رم برای لورکوزن: رکوردشان را می‌شکنیم!
  • طلسم عجیب اللهیار شکست
  • رسمی: شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ سقوط کرد
  • تاج طلسم تاریخی علیه فوتسال زنان را شکست؛ دلتنگی برای جام ملت ها به پایان رسید
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • حذف تلخ عربستان از صعود به المپیک پاریس
  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود
  • نقی معمولی، ستاره میدان اراک!
  • طلسم پرسپولیس بعد از ۸ سال شکسته شد!