Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنسیت : نامشخص موقعیت : تهران

اطلاعات تماس : talebpoor.mt@gmail.com

تلفن : 02122546408 داخلی 113 

مهلت : 1397/06/11

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۹۵۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه، مهم‌ترین هدف شرکت مس سونگون


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، امیر خرمی شاد در مراسم معارفه مدیر جدید مجتمع مس سونگون ضمن قدردانی از زحمات عباس زاده مدیر سابق مس سونگون افزود: در ۲۱ ماه گذشته اتفاقات خوبی در این مجتمع افتاد که جا دارد از زحمات دکتر عباس‌زاده و همکاران تلاشگر ایشان تشکر و قدردانی کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، همچنین با اشاره به سوابق فنی و اجرایی مدیر جدید مجتمع مس سونگون گفت: دکتر عظمایی دو دوره در صمت استان بودند که یکی از نقاط قوت ایشان است و ۴ سال هم مدیرعامل فولاد آذربایجان بودند که با اصول شرکت داری و اجرای پروژه و کار توسعه‌ای آشنا هستند و این یک فرصتی است که برای مجتمع و منطقه ایجاد شده و باید به نحو احسن از این استفاده کرد.

وی افزود: در مجتمع مس سونگون، توسعه نسبت به دیگر مجموعه‌های مس، خیلی عقب افتاده است و حتما باید این عقب ماندگی جبران شود، کل بودجه‌ای که برای توسعه مجتمع مس سونگون در سال ۱۴۰۱ تزریق شده بود حدوداً ۷۰۰ میلیارد تومان بود که رقم بسیار پایینی است.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ بخصوص در ۸ ماه گذشته ۱۰ هزار میلیارد تومان برای توسعه مجتمع مس سونگون نقدینگی تزریق کرده ایم که ۱۵ برابر سال قبل است و انشالله با همین قدرت و سرعت پیش خواهیم رفت.

 خرمی شاد تاکید کرد: برای بهره برداری طرح‌های توسعه مس سونگون موعدی که پیش‌بینی کرده ایم از دیگر مجتمع‌ها جلوتر هستیم و سعی داریم این روند را حفظ کرده و به سرانجام برسانیم.

دیگر خبرها

  • بیش از ۱.۳ میلیون تن کالای اساسی از بندر امام وارد کشور شد
  • توسعه، مهم‌ترین هدف شرکت مس در سونگون است
  • توسعه، مهم‌ترین هدف شرکت مس سونگون
  • تأمین کالا‌های اساسی متناسب با تحولات جهانی برنامه‌ریزی می‌شود
  • تامین کالا‌های اساسی کشور متناسب با تحولات جهانی برنامه ریزی می‌شود
  • تامین کالا‌های اساسی نیمه دوم سال آینده در حال برنامه ریزی است
  • برنامه‌ریزی در تامین کالاهای اساسی کشور متناسب با تحولات جهانی
  • برنامه‌ریزی تأمین کالاهای اساسی با توجه به تحولات جهانی
  • برپایی غرفه‌های نمایش و فروش صنایع دستی در گیلان
  • فیلم| استراتژی نهنگ‌های قاتل برای شکار یک فک دریایی بی‌پناه