Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-30@20:48:31 GMT

عروسک گردان ها به من نه نگفتند!

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۹۵۸۶۵

عروسک گردان ها به من نه نگفتند!

افشی هاشمی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز در مورد ساخته جدید خود گفت: برای ساخت این کار و کارهای از این قبیل برای کودک؛ کودکی خودمان را یادآور می شویم تا بتوانیم با آن حال و هوا بنویسیم و مخاطب کودک را به تماشای فیلم بنشانیم.

وی با تایید اینکه سینمای کودک از دید فیلمسازان مغفول مانده افزود: ما نیز بسته به میزان استقبال مخاطب کودک از این فیلم به سراغ ساخت سری های بعدی از این فیلم و یا ایده های جدید در سینمای کودک می رویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این اقبال وجود دارد و هم اکنون نیز از طریق دریافت بازخورد ها به این نتیجه رسیده ایم که مخاطب پذیرای ادامه تولیدات می باشد.

هاشمی درجه بندی سنی تماشاگران فیلم را اینطور عنوان کرد: ما همه کودکان در سنین مختلف را در نظر گرفته ایم و این فیلم برای همه آن ها جذاب است و فیلمی است که بزرگترها هم ممکن است از دیدن آن لذت ببرند.

کارگردان فیلم سینمایی «خاله قورباغه» بیان کرد: در کارگردانی کار و حرکت عروسک ها هر آنچه در تخیلم وجود داشت را به عروسک گردان ها انتقال می دادم و آنها با روی باز پذیرای ایده های من بودند و در طول انجام کار به من نه نگفتند.

هاشمی در پایان تصریح کرد: فیلمسازی برای کودک نیازمند ملاحظات خودش است و فیلمساز می بایست به آن ها توجه نماید. در درجه اول کودک باید داستان را بفهمد و در سردگمی رها نشود که در اینصورت ترجیح می دهد ادامه فیلم را به بازی در سینما بپردازد تا تماشای آن.

افشین هاشمی فارغ التجصیل لیسانس مهندسی شیمی از دانشگاه آبادان و فوق لیسانس کارگردانی است، بجز بازی، نویسندگی می کند، کارگردان تئاتر و نوازنده چیره دست نیز می باشد.

انتهای پیام/

279 / 165 افشین هاشمی خاله قورباغه سینمای کودک عروسک گردان ها

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: افشین هاشمی خاله قورباغه سینمای کودک عروسک گردان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۹۵۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار تصاویری از عملیات منفجر کردن یک تونل توسط نیروهای القسام

شبکه خبری «الجزیره» تصاویر اختصاصی جدیدی از نیروهای گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس در یکی از تونل‌های غزه به دست آورده که در حال بمب‌گذاری تونلی پیش از ورود نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به داخل آن هستند.

به گزارش ایسنا، تصاویری که الجزیره از نیروهای القسام منتشر کرد، نشان می‌دهد که اعضای این گردان، تجهیزات و تسلیحات سربازان اسرائیلی را که در یک کمین بمب‌گذاری شده در غزه آنها را هدف قرار داده بودند، ضبط و مصادره کردند.

همچنین در این تصاویر اختصاصی مشاهده می‌شود که نیروهای القسام از بمب‌های «القفازیة» که اولین بار در طوفان الاقصی مورد استفاده قرار گرفت، استفاده می‌کنند.

به نظر می‌رسد که این بمب کارکرد خاصی دارد و کارکردش این است که پس از طراحی کمین توسط نیروهای القسام در میان سربازان اسرائیلی منفجر شود.

گردان‌های القسام در آستانه پایان ماه هفتم حملات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، بیشتر از قبل از کمین‌ها استفاده کرده و توان خود را در مطابقت دادن خود با تغییرات میدان نبرد نشان می‌دهند.

یکی از فرماندهان القسام به الجزیره گفت: آماده کردن کمین‌ها نیازمند مهارتی در زمینه مواد منفجره و همخوانی سلاح‌های موجود با شرایط میدانی عملیات است و برای موفق بودن آن باید تلاش اطلاعاتی دقیقی برای شناسایی شیوه کار و مسیرهای دشمن انجام شود.

به گفته این فرمانده القسام، کمین‌ها در سه مرحله احداث می‌شوند، اول، کشاندن دشمن به منطقه کمین که مستلزم توان ارزیابی اقدامات و واکنش‌های دشمن است، دوم، استتار تله‌های طراحی شده برای جلوگیری از شناسایی آنها و سوم، منتظر ماندن برای لحطه مناسب در جایی بسیار دقیق جهت فعال کردن کمین.

گردان‌های القسام چند هفته قبل جزئیاتی از بمب‌ «القفازیة» را برای اولین بار منتشر کرد و یکی از فرماندهان این گردان‌ها اعلام کرد که این بمبی ضد نفر است که ترکش‌های آن به صورت دایره‌ای شلیک می‌شود تا بیشترین تلفات ممکن را بگیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گفتگو با مجری و بازیگر برنامه های نمایشی برای کودکان
  • انتشار تصاویری از عملیات منفجر کردن یک تونل توسط نیروهای القسام
  • رونمایی قسام از بمب جدید «القفازه»
  • دراین موزه حسابی بچگی کنید | نوستالژی هایی که هیچ کجا پیدا نمی شوند
  • با«مست عشق» کرک و پر حسن فتحی ریخت؟!
  • تصویر سخنگوی گردان‌های القسام در یکی از دانشگاه‌های آمریکا
  • کشته شدن ۴ نظامی صهیونیست در جنوب غزه
  • بیانیه جدید گردان‌های قسام درباره دلیل عدم آزادی اسیر آمریکایی
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • انتقاد بازیگر قدیمی به جیغ و دست و هورا در شب آخر عروسک‌خونه