Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیگ زاده رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان اسلام آباد غرب در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت : مردم خیر اسلام‌آباد به نیازمندان در عید قربان کمک ۲۵۰ میلیون تومانی کردند.

وی ضمن تبریک دهه ولایت و امامت با بیان اینکه میزان نذورات مردم اسلام آباد در عید قربان بیش از ۲۵۰ میلیون تومان بوده است گفت : نذورات اهدایی در عید قربان امسال در مقایسه با سال گذشته رشد ۱۰۰ درصدی داشته است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت : نذورات مردمی در همان روز با اولویت خانواده های ایتام و بی سرپرست محروم اسلام آبادی در اختیار آنها قرار گرفته است .

رئیس کمیته امداد امام خمینی خاطرنشان کرد: نذورات مردمی در عید قربان در پایگاه های ثابت و سیار، دفاتر کمیته امداد و کلیه روستاها و مرکز نیکوکاری شهرستان و همچنین به روش الکترونیکی جمع‌آوری شده است.

وی از اعتماد مردم به حمایت از محرومین قدردانی و اظهار امیدواری نمود که مردم نو عدوست و خیر شهرستان همواره یار و یاور محرومان باشند .

 

 

انتهای پیام/د

 

 

نذورات اهدایی در عید قربان امسال در مقایسه با سال گذشته رشد ۱۰۰ درصدی داشته است

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیازمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۹۶۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر ۱۴ ساله گرفتار در حوض انبار با کمک امداد گران نجات یافت

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کاوسی جمعه شب به خبرنگاران اظهار کرد: بنا بر اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی مبنی برگیر افتادن دختر ۱۴ ساله در حوض‌انبار روستای چرمه شهرستان سرایان، یک تیم ۵ نفره از هلال احمر شهرستان به محل اعزام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: به دلیل ریزش دیوار حوض‌انبار در اثر بارندگی‌ها و نبود راه دسترسی به داخل حوض‌انبار، برای نجات این دختر از جرثقیل استفاده شده است.

کاوسی افزود: امدادگران با تلاش ۳ ساعته موفق شدند این دختر بچه را به صورت زنده نجات دهند.

کد خبر 6095948

دیگر خبرها

  • اسلام آباد موگویی رکوردار بارش‌های رگباری
  • دختر ۱۴ ساله گرفتار در حوض انبار با کمک امداد گران نجات یافت
  • آغاز تعمیر کولر‌های گازی نیازمندان در روستا‌های آبادان
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به حوزه آموزش و پرورش بردسکن
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • قربانی بهبود روابط کابل اسلام آباد شده ایم
  • ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه