Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: اولویت قرار دادن صنعت هوانوردی نسبت به نرخ بلیت ایرلاین‌ها مانند این است که برای کت دوخته نشده دکمه بخریم. ما باید در گام اول به دنبال رضایت و استقبال مردم از صنعت هوانوردی باشیم نه اینکه با افزایش قیمت‌ها انگیزه مردم را نیز از آن ها بگیریم.

سید احسن علوی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به افزایش قیمت بلیت ایرلاین‌ها بیان کرد: صنعت هوانوردی برای همه حائز اهمیت است ولی امروز مسئله چیز دیگری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو الی سه برابر شدن قیمت‌ها به صورت یکباره فشار زیادی را به مردم وارد می سازد که در نهایت به صنعت هوانوردی لطمه می زند.

وی در ادامه اظهار کرد: زمانی که مردم توانایی خرید بلیت را نداشته باشند ناگزیر هستند که از خودروهای شخصی و خطوط زمینی استفاده کنند. این امر به ضرر ناوگان هوایی کشور است مردم نیز از حقوقی که در استفاد از ایرلاین‌ها دارند محروم می شوند.

نماینده مردم سنندج در مجلس ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی باید کارگروهی برای بررسی این موضوع تشکیل دهد. افزایش قیمت‌ها به صورت پلکانی اگر بر اساس ضوابط باشد مشکلی ایجاد نخواهد کرد اما اگر به صوت ناگهانی این اتفاق بیفتد صنعت هوانوردی آسیب خواهد دید. اگر دولت در این زمینه تدبیری نیندیشد ما حتی گردشگرهای خارجی خود را نیز از دست خواهیم داد.

علوی تصریح کرد: بلیت هواپیما از تهران به مشهد ۵۰۰ هزار تومان شده است و مبلغی که برای رفت و برگشت باید پرداخت کرد معادل یک میلیون تومان است. چه کسانی توانایی پرداخت این مبلغ را دارند؟ اولویت قرار دادن صنعت هوانوردی نسبت به نرخ بلیت ایرلاین‌ها مانند این است که برای کت دوخته نشده دکمه بخریم. ما باید در گام اول به دنبال رضایت و استقبال مردم از صنعت هوانوردی باشیم نه اینکه با افزایش قیمت ها انگیزه مردم را نیز از آنها بگیریم.

وی خاطر نشان کرد: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که درصد بالایی از مردم توانایی مالی پایینی دارند. حداقل باید در خصوص نرخ ایرلاین‌های داخلی سازمان هواپیمایی کشور تدبیری بیندیشد. با وضعیت کنونی صنعت هواپیمایی به سمت انحلال پیش می‌رود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام سازمان هواپيمايي كشوري عباس آخوندي قیمت بلیت هواپیما وزير راه و شهرسازي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۹۶۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه حمایت دولت رئیسی از طرح نور؛ مورد استقبال قرار گرفته

وزیر کشور در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: «طرح نور» بر اساس تکالیف قانونی است که فراجا به عنوان مقام ضابط قوه قضائیه انجام می‌دهد البته دستگاه‌های دیگر هم مسئولیت‌هایی دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش دانشجو، وحیدی افزود: همه دستگاه‌ها باید به مسئولیت خود عمل کنند و باید از ناهنجاری‌های تحمیلی جلوگیری شود. وی گفت: طرح نور تا الان مورد تشویق و استقبال مردم، نمایندگان مجلس، دستگاه‌های مرتبط و قوای سه گانه قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • دولت مسکن را کالای مصرفی ببیند نه سرمایه‌ای
  • ادعای علیرضابیگی از مخالفت احمدی‌نژاد با گشت ارشاد
  • مخالفت احمدی‌نژاد با گشت ارشاد / دولت به وزرا می‌گوید استیضاح نشو، استعفا بده!
  • ادعای علیرضا بیگی از مخالفت احمدی نژاد با گشت ارشاد
  • جلب رضایت مردم اساس کار مسوولان کردستان است
  • سپهران کم تاخیرترین ایرلاین فرودگاه نجف شد
  • ادامه حمایت دولت رئیسی از طرح نور؛ مورد استقبال قرار گرفته
  • اعلام قیمت ارزان ترین خودروی برقی/ کاکایی: قرار بود از مونتاژکاریها کم شود/ خودروی برقی، مصرف سوخت کشور را بالا می برد / چرا درباره مافیا آدرس غلط می دهند/ رشد داخلی سازی ارزش افزوده ایجاد می کند
  • میزان رضایت مردم نسبت به نظافت تهران
  • کدام دستاورد‌های دولت رئیسی را می‌توان در قالب فیلم و سریال به مردم نشان داد؟