Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اندونزی، کمانداران ایران در بخش تیمی ریکرو مردان بازی های آسیایی، امروز پس از قرعه استراحت در مرحله مقدماتی به مصاف مالزی رفتند و با شکست ۶ بر صفر این تیم راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند. 

بعد از این دیدار شعبانی بهار رئیس فدراسیون تیروکمان گفت: برای جامعه تیرو کمان در بخش ریکرو یک آرزو بود که در جمع هشت تیم برتر قرار بگیرند و این اتفاق برای اولین بار است که می افتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون تیروکمان ابرازی امیدواری کرد که تیم ریکرو مردان بتواند امروز حریف چینی را شکست داده و با صعود به مرحله نیمه نهایی به کسب مدال نزدیک تر شود. 

کد خبر 4383201 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: بازیهای آسیایی اندونزی 2018 تیر و کمان ریکرو غلامرضا شعبانی بهار مردم علیه احتکار بازیهای آسیایی اندونزی 2018 لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال امید ایران بازیهای آسیایی جاکارتا کشتی آزاد جاکارتا کشتی فرنگی تکواندو ووشو قایقرانی تیم فوتبال پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۹۶۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهلال با شکست الاتحاد فینالیست شد

الهلال در نیمه نهایی جام حذفی عربستان با نتیجه دو بر یک الاتحاد را شکست داد و فینالیست شد.

به گزارش ایسنا، در نیمه نهایی جام حذفی عربستان یک بازی برگزار شد.

در این دیدار دو تیم سرشناس و پر طرفدار الاتحاد و الهلال به مصاف هم رفتند که در نهایت الهلال با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد و راهی فینال شد.

در این بازی ابتدا میشل در دقیقه ۲۵ برای الهلال گلزنی کرد اما اخراج ساوویچ در دقیقه ۴۲ کار را برای الهلال سخت کرد.

در دقیقه ۶۷ عبدالرزاق حمدالله گل تساوی را برای الاتحاد به ثمر رساند اما الهلال ۱۰ نفره در دقیقه ۸۲ گل دوم و نهایی خود را توسط سعود عبدالحمید به ثمر رساند تا الهلال فینالیست شود.

الهلال در لیگ عربستان هم در آستانه کسب عنوان قهرمانی است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • شهاب زاهدی امروز مقابل قهرمان آسیا (عکس)
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم
  • معرفی تنیسور‌های مرحله نیمه نهایی رقابت‌های بین المللی ساحلی کیش
  • امید جدید پرسپولیسی‌ها برای صدرنشین: ذوبِ شکست‌ناپذیر!
  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • ساعت پخش بازی آتالانتا و مارسی امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان هفته دوم سوپر لیگ کاراته مردان
  • ده روسی: رم می‌تواند اولین تیمی باشد که بایرلورکوزن را شکست می‌دهد
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • الهلال با شکست الاتحاد فینالیست شد