Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-24@22:38:40 GMT

کاشت نهال زرشک بدون هسته در کوار

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۹۶۷۰۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کوار گفت: تغییر الگوی کشت ، توسعه گیاهان دارویی، افزایش توان اقتصادی و اشتغال‌زایی از مهمترین اهداف کاشت نهال زرشک در این شهرستان است.
ملک زاده با بیان اینکه زرشک بی هسته بعد از سه تا چهار سال به ثمر می‌رسد، افزود: نیاز آبی زرشک بی دانه نسبت به درختان یا درختچه‌های میوه مشابه پایین تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملک زاده اضافه کرد: زمان برداشت زرشک اواسط پاییز است و  برای تولید محصول به یک محل آفتابی با جریان هوای خوب نیاز است.
زرشک تقویت کننده قلب، از بین بردنده صفرا و سوء هاضمه، تنظیم کننده دستگاه گوارش، اشتها آور و کاهنده فشار خون است.
شهرستان کوار در ۵۱ کیلومتری شرق شیراز قرار دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کاشت نهال زرشک بدون هسته دانه کوار کشاورزی ثمر خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۹۶۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های کوتاه شهرستان بردسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، فرماندار بردسکن گفت: با پیگیری‌های انجام شده مبلغ یک میلیارد تومان برای اخذ پروانه ساختمانی پروژه درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن اخذ شد و پس از صدور پروانه عملیات اجرایی این پروژه در ۶ ماهه اول امسال آغاز و طبق قرارداد انجام شده در مدت ۱۸ ماه این طرح تکمیل و سال آینده شاهد بهره برداری از این طرح در شهرستان بردسکن خواهیم بود. 
علی دهقان زاده افزود: این طرح به لحاظ تزریق اعتباری در ردیف طرح‌های کددار کشور قرار گرفته است و سازمان تامین اجتماعی در تخصیص بودجه و تجهیزات درمانگاه تامین اجتماعی موافقت خود را اعلام کرد.

کاهش بیش از ۵۰ درصدی خروج بیماران بدون تسویه حساب در بردسکن
مدیر بیمارستان ولیعصر بردسکن گفت: با اجرای طرحی جدید خروج بیماران از بیمارستان بدون تسویه حساب بیش از ۵۰ درصد کاهش پیدا می‌کند.
رضا ذبیحی افزود: با این طرح زمان ترخیص بیماران بعد از ویزیت به حداقل رسیده و بیماران بستری نیاز به مراجعه به واحد حسابداری بیمارستان ندارند و در داخل بخش بستری ترخیص بیماران توسط پرسنل ترخیص حسابداری انجام می‌شود. 
وی عنوان کرد: سالانه به طور متوسط بیش از ۱۰۰ نفر از بیماران به خاطر مشکلات مالی دور از نیرو‌های انتظامی و نگهبانی اقدام به فرار می‌کردند که خوشبختانه با افزایش نیرو‌های نگهبانی و انتظامات و فعال کردن بحث ترخیص بیماران در بخش‌ها باعث شده است این اقدام بیش از ۵۰ درصد کاهش پیدا کند.

شرکت پخش و فرآورده‌های نفتی شهرستان بردسکن را با قهر سوخت مواجه نکند 
فرماندار بردسکن با توجه به وضعیت خشکسالی از شرکت پخش و فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار خواست شهرستان بردسکن را با قهر سوخت مواجه نکند.
 علی دهقان‌زاده با اشاره به فعالیت بیش از ۳۰ واحد معدنی و وجود راه‌های مواصلاتی و بخش کشاورزی شهرستان بردسکن گفت بردسکن دومین شهر معدنی استان خراسان رضوی و پایتخت تولید مس در شرق کشور می‌باشد و با درآمد بیش از ۷۰۰۰ میلیارد تومانی تنها درمحصول پسته شهرستان بردسکن نباید شرکت پخش و فرآورده‌های نفتی در تامین سوخت مورد نیاز شهرستان سخت‌گیری کند. 

اقتدار، امنیت و توسعه کشور مرهون اقدامات سپاه پاسداران است
فرماندار بردسکن گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیش از چهار دهه گذشته همواره به عنوان بازوی توانمند ولایت فقیه، درساحت اقتدار، امنیت و توسعه کشور خوش درخشیده است.
علی دهقان زاده سپاه پاسداران را پشتوانه‌ای محکم و استوار با نیرو‌های متعهد و ولایت مدار دانست که در صیانت از انقلاب اسلامی و ارزش‌های الهی همچون دژی محکم نظام مقدس جمهوری اسلامی را از هرنوع نفوذی و تهدیدی محافظت می‌کند. 
وی به عملیات وعده صادق توسط نیرو‌های هوا فضا اشاره کرد و گفت: حقیقتا این اقدام سپاه رژیم غاصب صهیونیستی را در اهداف خود علیه ایران ناکام کرد و سرجای خود نشاند. وی با بیان اینکه تعامل و هم افزایی خوبی بین مسئولین وجود دارد، خاطر نشان کرد: مدیران ما با روحیه جهادی و انقلابی که دارند خودشان را بسیجی یاد می‌کنند.

جهش تولید بدون فعالیت کارگران معنا و مفهومی را پیدا نمی‌کند
فرماندار بردسکن در نشست صمیمی با جامعه کارگری شهرستان بردسکن گفت: جهش تولید بدون فعالیت کارگران معنا و مفهومی ندارد.
علی دهقان زاده با اشاره به نامگذاری سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم توسط مقام معظم رهبری عنوان کرد: نقش کارگران در همه حوزه‌ها تاثیر گذار و چرخه تولید جامعه دست کارگران است. 
وی بیان کرد: کارگران در خط مقدم تولید هستند و به عنوان سربازان جنگ اقتصادی، با همه توان تلاش می‌کنند تا نیاز‌های کشور را برآورده سازند.

دیگر خبرها

  • پویش کاشت ۱۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • خبر‌های کوتاه شهرستان بردسکن
  • فروش ویژه نهال گردو ریشه ای و گلدانی بدون محدودیت کاشت در کرج با ارسال یک روزه
  • کاشت ۲۰۰ اصله نهال در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • عکس | کاشت نهال در پاکستان توسط رئیسی
  • کاشت نهال دوستی در پاکستان توسط رییس جمهور
  • (ویدیو) کاشت نهال در پاکستان توسط رئیس‌جمهور
  • فیلم| کاشت نهال در پاکستان توسط رئیس جمهور
  • کاشت نهال در پاکستان توسط رئیس‌جمهور + فیلم
  • کاشت نهال در پاکستان توسط رئیس‌جمهور