Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-30@16:28:25 GMT

جوانان بوکس روی ریل ناکامی کسب سهمیه المپیک

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۹۶۷۳۱

جوانان بوکس روی ریل ناکامی کسب سهمیه المپیک

به گزارش پارس نیوز، مسابقات بوکس جوانان جهان در حالی از 29 مرداد ماه به میزبانی مجارستان و در شهر بوداپست با حضور 77 کشور و 405 بوکسور آغاز شده است که تیم ملی بوکس جوانان کشورمان با 6 نماینده در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده است. این مسابقات تا 10 شهریور ماه پیگیری خواهد شد. این رقابت‌ها جزء مسابقات کسب سهمیه المپیک جوانان آرژانتین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دانیال شه بخش نماینده 56 کیلوگرم تیم ملی بوکس کشورمان در نخستین دیدار خود موفق به شکست بوکسور آمریکایی شده بود. شب گذشته(جمعه) در دومین بازی نیز نماینده موریتانیا را شکست داد و در رقابت بعدی باید به مصاف بوکسور فیلیپین برود.

در ادامه رقابت‌های شب گذشته، عبدالحکیم بیکدر در وزن ۶۴ کیلوگرم برابر نماینده ارمنستان شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت. اکبر مردمی در وزن ۷۵ کیلوگرم نیز در برابر انگلستان در راند اول ناک اوت شد و سومین حذفی ایران در این رقابت‌ها لقب گرفت.

طی روزهای گذشته،‌ سجادموسوی نماینده وزن 81 کیلوگرم تیم ملی بوکس کشورمان در نخستین مبارزه خود به مصاف نماینده گرجستان رفت و با شکست مقابل این مشت زن از گردونه رقابت‌ها حذف شد و شانس کسب مدال مسابقات قهرمانی جوانان جهان را از دست داد.

روز گذشته نیز مبین اعلایی مقابل حریفی از هندوستان شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

مبین اعلایی، دانیال شه بخش ،عبدالحکیم بیکدر، اکبرمردمی، سجادموسوی و علی سپهر نمایندگان اعزامی به این رقابت‌ها هستند.

عبدالرضا انصاری به عنوان سرمربی تیم ملی مسئولیت این تیم را برعهده دارد و کلانتری دبیر فدراسیون بوکس این بار در این رقابت‌ها به عنوان سرپرست راهی مجارستان شده است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بوکس جهان تیم ملی المپیک آرژانتین بازی رقابت وزن ارمنستان ایران گرجستان هندوستان سرمربی تیم ملی المپیک پارس سهمیه کسب ناکامی ریل پارس نیوز جوانان بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۹۶۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی

رضا جلیلی رئیس هیات بوکس استان قزوین گفت: مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور از ۵ تا ۱۰ اردیبهشت ماه در سالن ۳ هزار نفری شهر ملایر استان همدان برگزار شد.

وی افزود: پیکار‌های این تورنمنت حکم انتخابی تیم ملی نوجوانان را داشت که با حضور بوکسور‌های تمام استان‌های کشور انجام شد.

رئیس هیات بوکس استان قروین اضافه کرد: از استان قزوین نیز تیمی متشکل از ۷ بوکسور، یک سرپرست و یک مربی در این مسابقات شرکت کرد.

جلیلی به نتایج کسب شده توسط بوکسور‌های قزوینی اشاره کرد و گفت: در این رویداد ملی سید محمد میری در وزن ۴۶ کیلوگرم، امیر علی محمدی در ۵۲ کیلوگرم، امیر حسین آقاجانی در ۶۶ کیلوگرم و ابوالفضل کاظمی در ۷۰ کیلوگرم برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

وی بیان کرد: در پایان این تورنمنت، سید محمد میری و امیرعلی محمدی توانستند دو مدال برنز مسابقات قهرمانی بوکس نوجوانان را کسب کنند.

رئیس هیات بوکس استان قزوین گفت: ماه آینده نیز بوکسور‌های رده نونهالان و جوانان قزوین نیز به مسابقات قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • برنز محشری در بوکس قطعی شد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • غیبت ارسلان در استانبول؛ نازاریان کوچک به دنبال سهمیه
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور شد
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا