Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@16:47:53 GMT

تماس استقلالی ها با پرویز مظلومی

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۹۷۱۳۶

استقلال تنها تا روز 9 شهریور ماه فرصت دارد تا بدهی‌ خود به افرادی که از این باشگاه شکایت کرده‌اند را پرداخت کند و در غیر این صورت از لیگ قهرمانان آسیا حذف خواهد شد به همین منظور امیر حسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال طی یکی دو روز گذشته با برخی از طلبکاران این باشگاه تماس گرفت و خواستار برگزاری نشست با آنها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتحی روز گذشته با پرویز مظلومی که حدود 600 میلیون تومان از استقلال طلب دارد تماس گرفت و خواستار نشست برای حل پرداخت مطالبات این مربی شد که قرار است این نشست طی روزهای آتی برگزار شود.

AFC تا روز 9 شهریور ماه به باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس و تراکتورسازی هشدار داده که تا روز 9 شهریورماه بدهی‌های خود را پرداخت کنند و این فرصت تمدید نخواهد شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا باشگاه استقلال استقلال استقلال و پرسپولیس استقلال پرویز مظلومی بدهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۹۷۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، تیم تراکتور در حالی آماده دیدار با استقلال می‌شود که اسکواد این تیم را عمدتا بازیکنانی با سابقه حضور در پرسپولیس و استقلال تشکیل می‌دهند.

در این بین ارسلان مطهری و امیرحسین حسین‌زاده دو استقلالی شاخص تراکتور هستند که در بازی ذوب‌آهن روی نیمکت حضور داشتند و حالا در این هفته تمام تلاش خود را خواهند کرد تا به ترکیب اصلی برسند.

مطهری که نیم فصل اول فرصت زیادی در استقلال به دست نیاورد، امیدوار به درخشش برابر تیم سابقش خواهد بود تا بتواند توانایی خود را به جواد نکونام ثابت کند.

دیگر خبرها

  • استقلالی‌ها شارژ مالی شدند
  • شرط پرداخت عوارض آزادراه برای بیمه شخص ثالت حذف شد
  • لغو شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست
  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • توضیحات صحرایی درباره کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • پرداخت ٤٠ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های صنعت برق از طریق بورس
  • دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)