Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد اقوامی مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛  از رسیدگی به پرونده احتکار ۳ هزار ۱۶۸ لیتر روغن موتور و ۲۱۳ حلقه لاستیک کامیون در شهرستام مهاباد خبر داد.

وی ادامه داد:در پی گزارش واصله مردمی مبنی بر وجود انباری با کالای احتکاری موضوع بلافاصله در دستور کار گشت مشترک تعزیرات حکومتی سازمان صنعت، معدن و تجارت و نیروی انتظامی قرار گرفته وسریعا به محل اعزام و در بازرسی از انبار مذکور تعداد ۲۱۳ حلقه لاستیک مختلف ماشین بار و ۳ هزار ۱۶۸ لیتر روغن موتور کشف و جهت بررسی و رسیدگی به تعزیرات حکومتی شهرستان مهاباد ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اقوامی تصریح کرد:شعبه هیئت بدوی بعداز رسیدگی به تخلفات صنفی تعزیرات حکومتی پس از جری تشریفات قانونی علاوه بر الزام به عرضه و فروش کل کالا‌های احتکار شده، متهم را به پرداخت بیش از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی در حق دولت محکوم کردند.

 

انتهای پیام/ی

 

محکومیت میلیاردی برای احتکار کنندگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۹۷۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد

محدثی نژاد مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: پرونده قاچاق ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق نفت گاز به ارزش ۲۲۲ میلیون تومان در شعبه سوم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بیرجند رسیدگی شد.

او افزود: شعبه پس از بررسی مدارک، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط سوخت‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۶۶۶ میلیون تومان جزای نقدی معادل ۳ برابر ارزش سوخت قاچاق محکوم کرد.

محدثی نژاد ادامه داد: شعبه همچنین با توجه به بیشتر بودن ارزش خودرو از سوخت کشف شده، ۲۲۲ میلیون تومان، برابر ارزش سوخت به جریمه اضافه و متهم را در مجموع به پرداخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی عنوان کرد: مأموران نیروی انتظامی هنگام بازرسی خودرو‌های عبوری از یک دستگاه تریلی، این محموله سوخت قاچاق را کشف و پرونده این تخلف را برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • جریمه تاوان ثبت نکردن موادبهداشتی فروشگاه مواد غذایی در کرمانشاه
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • مشتریان به نشان استاندارد و اصالت قطعات خودرو توجه کنند
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • جریمه تاوان گرانفروشی خودرو
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان