Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@03:50:07 GMT

قدرتمندترین خودروی لامبورگینی رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۹۷۲۶۴

قدرتمندترین خودروی لامبورگینی رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیواطلس، لامبورگینی اعلام کرده که تنها ۹۰۰ دستگاه از خودروی یادشده تولید خواهد شد. Aventador SVJ دارای موتور ۷۷۰ اسب بخاری است و تعداد دور موتور آن در هر دقیقه ۸۵۰۰ واحد است.

وزن این خودرو ۱۵۲۵ کیلوگرم و شتاب صفر تا صد آن تنها در ۲.۸ ثانیه است. سرعت خودروی Aventador SVJ تنها در عرض ۸.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶ ثانیه به ۲۰۰ کیلومتر در ساعت می رسد که در نوع خود منحصر به فرد است. حداکثر سرعت این مدل از لامبورگینی ۳۵۰ کیلومتر در ساعت است.

تغییرات آیرودینامیکی کارآیی و عملکرد این مدل از لامبورگینی را نسبت به مدل های قبلی تا ۴۰ درصد افزایش داده است. طراحی بدنه بالایی این خودرو تا ۷۰ درصد ارتقا یافته تا از میزان فشار هوا بر آن تا سرحد امکان کاسته شود. استفاده از فیبر کربن در بدنه و آلومینیوم سبک Nireo در چرخ ها هم وزن آن را تا حد قابل توجهی کاهش داده است.

یکی از فناوری های جدید به کار گرفته شده در این خودرو Dinamica Veicolo Attiva (LDVA) است که در قالب آن از حسگرهای داخلی جدیدی برای کنترل و مدیریت آنی و لحظه به لحظه سیستم های برقی استفاده شده است. همین امر فعال شدن سیستم های یادشده را در عرض ۵۰۰ میلی ثانیه ممکن می کند. قیمت این خودرو که در اوایل سال ۲۰۱۹ به بازار می آید حدود ۵۱۸ هزار دلار خواهد بود.

کد خبر 4383410

منبع: مهر

کلیدواژه: خودروسازان صنعت خودروسازی لامبورگینی مردم علیه احتکار نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تحقیقات علمی فناوری نانو فناوری فضایی امنیت اطلاعات سازمان فضایی ایران شرکت دانش بنیان سلول بنیادی گوگل گوشی هوشمند ماهواره فناوری اطلاعات موبایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۹۷۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | رونمایی چینی ها از تسلا سایبرتراک فیک! + عکس

تین نیوز

در میان تمام جذابیت های نمایشگاه خودرو پکن، دانگ فنگ از سایبرتراک خود رونمایی کرد. در حالی که مطمئن نیستیم که این خودرو به تولید برسد یا خیر، خودروسازان چینی تمایل به ساخت وسایل بسیار عجیب و غریب دارند، بنابراین احتمال زیادی وجود دارد که این پیکاپ الکتریکی به زودی به جاده ها بیاید.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبر آنلاین، از لحظه ای که تسلا سایبرتراک رونمایی شد، بسیاری از ما انتظار معرفی نسخه های کپی چینی را داشتیم که حالا این زمان فرا رسیده است.

در میان تمام جذابیت های نمایشگاه خودرو پکن، دانگ فنگ از سایبرتراک خود رونمایی کرد. در حالی که مطمئن نیستیم که این خودرو به تولید برسد یا خیر، خودروسازان چینی تمایل به ساخت وسایل بسیار عجیب و غریب دارند، بنابراین احتمال زیادی وجود دارد که این پیکاپ الکتریکی به زودی به جاده ها بیاید.

 

گمان می رود که این پیکاپ بر پایه پلتفرم برقی دانگ فنگ ساخته شده و طبق ادعای این شرکت، می تواند قدرت ۱۳۰۵ اسب بخاری را ارائه کند که آن را حتی از نسخه پرچمدار سایبرتراک تسلا قدرتمندتر می کند.

 

شکی نیست که طراحان دانگ فنگ از سایبرتراک الهام گرفته اند. در مقایسه با تسلا، لبه های آن کمی نرم تر است و پنل های بدنه آن از فولاد ضدزنگ ساخته نشده است. در جلو، یک نوار نور LED وجود دارد که می تواند تصاویر مختلفی را نمایش دهد.

نگاه کردن به این پیکاپ از کنار، ویژگی های جالبی را نشان می دهد. به عنوان مثال، درهای عقب با قابلیت باز شدن متقارن (به سبک رولزرویس)، پله های جانبی با قابلیت جمع شدن برقی، روکش چرخ های آیرودینامیک و مجموعه ای از لاستیک های مناسب زمین های گلی است. نفوذ سایبرتراک در قسمت عقب ادامه دارد، جایی که دانگ فنگ این مدل را با چادری که از قسمت بار بیرون می آید به نمایش گذاشت.

در داخل کابین، یک فرمان مربع شکل و نمایشگرهایی وجود دارد که به نظر می رسد تمام عرض داشبورد را در برمی گیرند. این پیکاپ همچنین دارای صندلی های خاصی است که به نظر می رسند در قسمت پشتی آن ها از فیبر کربن استفاده شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • توقیف لندکروزر قاچاق (+عکس)
  • عاقبت تصادف وحشتناک خودروی ایرانی با تیگو ۷؛ این چه وضعشه؟! | فیلم
  • خودروی مرسدس بنز کلاس E چه مشخصاتی دارد؟
  • عکس | رونمایی چینی ها از تسلا سایبرتراک فیک! + عکس
  • مشخصات یک خودروی جدید ایرانی منتشر شد
  • آغاز اولین فروش خودرو‌های برقی از عصر امروز
  • اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد
  • آغاز فروش اولین خودرو‌های برقی از عصر امروز
  • آغاز فروش خودروهای وارداتی از عصر امروز
  • لحظه عبور موتورسوار خوش شانس از رودخانه ؛ فقط چند ثانیه کافی بود تا ...| ویدئو