Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-03-19@09:22:52 GMT

مدیر ارتباطات مردمی کمیته امداد منصوب شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۹۷۳۲۶

مدیر ارتباطات مردمی کمیته امداد منصوب شد

فتاح، مدیر ارتباطات مردمی کمیته امداد را منصوب کرد.  به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهندس سید پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد در حکم مریم کارگر نجفی به عنوان مشاور رئیس و مدیر ارتباطات مردمی کمیته امداد بر بازشناسی ظرفیت‌های درون و برون سازمانی و رسیدگی به امور مراجعه کنندگان و تکریم شایسته آنان تاکید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مریم کارگر نجفی با مدرک کارشناسی ارشد مهندسی، مشاور وزیر نیرو در امور زنان، مدیر کلی دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت نیرو را در کارنامه کاری خود دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کمیته امداد انتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۹۷۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار فرماندار سرپل ذهاب در امر مردمی‌ سازی دولت منصوب شد

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر یکشنبه در نشستی با حضور حجت الاسلام سعید یاوری مشاور استاندار کرمانشاه و دستیار مردمی سازی دولت در استان کرمانشاه، «مهراب زرع» طی حکمی از سوی فرماندار سرپل ذهاب به عنوان دستیار فرماندار سرپل ذهاب در امر مردمی سازی دولت منصوب و معارفه شد.

در این نشست حجت الاسلام یاوری اظهار کرد: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی در همان دهه اول انقلاب این بود که مردم سالاری به معنای واقعی کلمه ظهور و بروز داشت.

وی افزود: اگر به مردم جایگاه بدهیم و اجازه بدهیم مردم کنشگری کنند ما دستاوردهای بهتری خواهیم داشت.

مشاور استاندار کرمانشاه و دستیار مردمی سازی دولت در استان کرمانشاه تصریح کرد: کلید حل مسائل و مشکلات مردم هستند و طبق فرموده مقام معظم رهبری هر جا سراغ مردم رفتیم موفق شدیم و هر جایی که مردم را به حاشیه بردیم ناکارآمد شدیم.

کد خبر 6057715

دیگر خبرها

  • بازهم تغییر در صداوسیما؛ مدیر شبکه آموزش تغییر کرد
  • بازهم تغییر در صداوسیما؛ مدیر شبکه آموزش تغییر کرد/ ۲ حکم جدید معاون سیما
  • زوج‌های لارستانی راهی خانه بخت شدند
  • مدیر شبکه آموزش تغییر کرد/ محمدمهدی قاسمی با حفظ سمت سرپرست شد
  • مدیر شبکه آموزش تغییر کرد | انتصاب دبیر ستاد تحول ساختاری سیما
  • مدیر شبکه آموزش تغییر کرد/ ۲ حکم جدید معاون سیما
  • دستیار فرماندار سرپل ذهاب در امر مردمی‌ سازی دولت منصوب شد
  • بازدید وزیر بهداشت از واحدهای ارتباطات مردمی مرکز اورژانس تهران
  • وزیر بهداشت از واحد‌های ارتباطات مردمی مرکز اورژانس تهران بازدید کرد
  • دریافت ۱۷۴ مورد درخواست حقوقی و قضایی از نمازگزاران در میز خدمت نماز جمعه تهران