Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@16:04:07 GMT

۲۰ پروژه شرکت برق منطقه‌ای سمنان افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۹۷۴۵۷

۲۰ پروژه شرکت برق منطقه‌ای سمنان افتتاح می‌شود

سید علی‌اکبر صباغ در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تشریح عملکرد شرکت برق منطقه‌ای سمنان و پروژه‌های آتی این شرکت، از افتتاح ۲۰ طرح در آینده نزدیک خبر داد و بیان کرد: سه پروژه در توسعه شبکه انتقال و فوق توزیع و ۱۷ پروژه اصلاح و بهینه‌سازی تأسیسات انتقال و فوق توزیع این شرکت قابل‌افتتاح و بهره‌برداری است که پروژه  احداث پست ۲۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶۳ کیلوولت البرز شاهرود بااعتباری معادل ۱۵ میلیارد ریال یکی از این طرح‌ها است که برای آن تأمین برق پروژه مسکن مهر، ایجاد ظرفیت جدید برق‌رسانی مطمئن به مشترکان خانگی، افزایش قابلیت اطمینان شبکه و بهبود پارامترهای کیفی برق و پروفیل ولتاژ شبکه در کنار کاهش تلفات و افزایش قابلیت مانور هدف‌گذاری شده است.

وی با اشاره به پروژه احداث بی راکتور در پست۶۳.۴۰۰ کیلوولت میامی نیز، افزود: این طرح به‌منظور افزایش ضریب قدرت و انتقال اقتصادی انرژی الکتریکی، حفظ ولتاژ شبکه در محدوده قابل‌قبول و در حد سطح عایقی سیستم، کاهش اضافه ولتاژهای ناشی از کاپاسیتانس بالای خط در زمان‌های کم باری و بی‌باری و نهایتاً بهبود پایداری استاتیکی و دینامیکی شبکه و با هزینه‌ای حدود ۱۱ میلیارد ریال احداث‌شده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان درباره پروژه افزایش ظرفیت پست ۲۰.۶۳ کیلوولت شهید میر حاج سمنان نیز، توضیح داد: برای این طرح چهار و نیم میلیارد ریال هزینه شده و از اهداف آن می توان به کاهش تلفات، افزایش قابلیت اطمینان شبکه و بهبود پارامترهای کیفی برق و پروفیل ولتاژ شبکه اشاره کرد.

صباغ با اشاره به پروژه‌های اصلاح و بهینه‌سازی تأسیسات انتقال و فوق توزیع در شهرهای سمنان، گرمسار، آرادان، سرخه، مهدیشهر، دامغان، شاهرود و میامی افزود: ۱۷پروژه دربخش اصلاح وبهینه‌سازی تأسیسات انتقال و فوق توزیع در سطح استان بااعتباری چهار میلیارد و ۶۱۱ میلیون ریال مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

کد خبر 4383487

منبع: مهر

کلیدواژه: افتتاح پروژه های آب و برق شرکت برق منطقه ای سمنان مردم علیه احتکار بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر هفته دولت گرگان احتکار شهرکرد مشهد عید سعید قربان شیراز خطبه های نماز جمعه بیرجند سانحه تصادف لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۹۷۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا لطفی گفت: عرضه خارج از شبکه ۱۳۲ هزار کیلوگرم پلی اتیلن به ارزش ۵۳ میلیارد و ۷۲۴ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان بروجرد رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به استعلام از سازمان صمت و مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و مدیرعامل شرکت را به پرداخت ۵۳ میلیارد و ۷۲۴ میلیون ریال معادل ارزش کالا محکوم کرد.

لطفی گفت: همچنین شعبه متهم را به پرداخت ۵۳ میلیارد و ۷۲۴ میلیون ریال برای بهای مال از دست رفته و در مجموع به پرداخت ۱۰۷ میلیارد و ۴۴۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی افزود: سازمان صمت پیرامون عرضه خارج از شبکه مواد پتروشیمی یک شرکت، گزارش این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

کد خبر 6093381

دیگر خبرها

  • جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن
  • ۸۵ درصد از شبکه آبیاری سد حوضیان الیگودرز اجرا شد
  • افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان
  • سقف خرید و تراکنش کارتی در پست بانک ایران افزایش یافت
  • اولین تاکسی برقی وارد اراک می‌شود
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • نیاز ۲۰ میلیاردی برای تکمیل شبکه آبیاری «حوضیان»
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است