Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مرادعلی تاتار فرماندار قصر شیرین در جلسه ساماندهی هیات مذهبی شهرستان قصرشیرین افزود: این هیات ها شامل هفت هیات شهری ، 18 روستایی و سه هیات بانوان است و در این دهه 45 روحانی و مبلغ مذهبی فعالیت خواهند داشت.

فرماندار قصرشیرین در ادامه با بیان اینکه دشمن اکنون دین ما را نشانه گرفته و قصد دارد با طرح مباحث تفرقه انگیز میان مردم و نظام فاصله بیندازد ، گفت: محرم فرصت مناسبی برای تبیین ارزش های دینی و انقلابی و بیان خدمات و دستاوردهای دولتی به مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه قصرشیرین نیز در سخنانی بیان کرد: دشمن به دنبال ایجاد آشوب و تفرقه در جامعه اسلامی است و دستگاههای اجرایی ذیربط باید با اتخاذ راهکار درست و اصولی برای جذب جوانان به فرهنگ ولایی تلاش کنند.

حجت الاسلام علی ملکی افزود: ماه محرم فرصت مناسبی برای انس بیشتر جوانان به فرهنگ ولایی است و باید میدان و مدیریت در اختیار این قشر قرار گیرد که اگر این کار صورت نگیرد ، دشمن وارد عمل خواهد شد.

وی با بیان اینکه تقویت بخش های ورزشی، برنامه ریزی برای اوقات فراغت و برپایی اردوهای تفریحی برای جوانان بسیار مهم است ، اظهار داشت: نقش روحانیان و وعاظ در مجالس ماه محرم بسیار مهم است و در این دهه باید خدمات و ارزش های نظام جمهوری اسلامی برای مردم بازگو و تبیین شود.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

محرم فرصت مناسبی برای تبیین ارزش های دینی است

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نشست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۹۷۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی یادواره شهید شاخص شهرستان کوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، یادواره سردار شهید عباس کشاورز، با حضور مردم در مصلی ۱۴ معصوم شهر کوار برگزار شد.
اجرای سرود، دکلمه، مداحی، سینه زنی و خاطره گویی از زبان همرزمان شهید از برنامه‌های این یادواره در شهرستان کوار بود.
سردار شهید عباس کشاورز با شرکت در عملیات‌های فتح المبین و بیت المقدس در سن ۲۰ سالگی به عنوان فرمانده گردان، نام خود در لشکر ۱۹ فجر ثبت کرد.
سردار شهید عباس کشاورز ، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۶۱ در منطقه فکه و هنگام بازگشت از عملیات موفقیت آمیز انهدام انبار مهمات دشمن، هدف گلوله‌های دشمن بعثی قرار گرفت و به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران در قصرشیرین
  • برپایی یادواره شهید شاخص شهرستان کوار
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند
  • سوگ مردم استان یزد در محرم شهادت امام جعفر صادق (ع)+ فیلم
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج