Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛به گزارش روابط عمومی فرمانداری، مهندس رضا پوربابایی فرماندار شهرستان ابوموسی پیش از سخنرانی خطبه های نماز وحدت ابوموسی به تشریح و برنامه و فعالیت های هفته دولت پرداخت و گفت:

 با حضور مهندس مدرس معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در هفته دولت 4 پروژه عمرانی در جزیره به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهندس پوربابایی اظهار داشت: در این هفته غبار رویی از گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، افتتاح 4 پروژه عمرانی، مراسم جشن ولایت، تجلیل از کارمندان نمونه،برگزاری مراسم شب شعر، برگزاری مسابقات ورزشی اهم برنامه  های هفته دولت در شهرستان ابوموسی می باشد.

وی با اشاره به اینکه در سال 75 به عنوان دهیار، توفیق خدمت در تنب بزرگ را داشتم اظهار داشت:

 علاقه خاصی به این جزایر دارم و ان شالله با توکل بر خداوند متعال و با اتکاء به سرمایه انسانی و منابع موجود در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان ابوموسی گام بر خواهیم داشت.

نماینده عالیدولت هدف و اولویت کاریش را خدمت به مردم دانست و از مسئولین و مردم دست یاری طلبید.

فرماندار شهرستان ابوموسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود: خوشبختانه ما هیچ جنگی را نخواهیم داشت و امنیت این مرز و بوم را مدیون خون شهدا و نیروهای امنیتی و نظامی می دانیم.

مهندس پوربابایی اظهار داشت: برای رونق اقتصادی  شهروندان ابوموسی صنعت صیادی را راه اندازی و پویا خواهیم کرد و کارخانه تن ماهی و تعاونی صیاداننیز فعال خواهیم کرد.

وی با اشاره به بازدیدهای که در طول هفته  داشت ، اظهار داشت:: پیگیر مسائل و مشکلات بیمارستان و نیرویمتخصص برای بیمارستان هستیم و همچنین بازدیدی از اسکله داشتیم متاسفانه جای مناسبی برای لنج داران وجود نداشت و با طرح لایه روبی و لایه کوبی طی 20روز آینده این مشکل نیز برطرف خواهد شد.

فرماندار شهرستان ابوموسی اظهار داشت: پیگیر مجوز گردشگری و سرمایه گذاری با مسئولین هستیم و به دنبال سرمایه گذار که رونق اقتصادی در جزیره گسترش یابد.

نماینده عالی دولت در پایان سخنرانی خود از زحمات اعضای شورای شهر و شهردار نیز تشکر و قدردانی کرد و خواستار نشاط اجتماعی و سرزندگی و ایجاد فضای مناسب برای شهروندان شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خانواده دولت گردشگری معاون مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۹۷۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش تضمین‌گر تعالی کشور است

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرماندار ششتمد خراسان رضوی در نشست شورای آموزش و پرورش ششتمد، با تبریک هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره علامه شهید مطهری، اظهار کرد: همه ما مسوولان وظیفه داریم آموزش و پرورش را در مسیر تعلیم و تربیت کمک کنیم.

حسین ایثارگر افزود: معلمان با مجاهدت خود و خدمت در مناطق محروم، در شکل گیری هویت ایرانی - اسلامی دانش آموزان، به عنوان نسل آینده ساز ایران اسلامی نقش بی بدیلی دارند.

فرماندار ششتمد با بیان اینکه شهید مطهری الگویی برجسته برای جامعه فرهنگیان و دیگر اقشار کشور است، گفت: معلمان در کنار اهتمام به علم آموزی، مهارت پروری و مسائل اعتقادی، باید به شبهات ذهن نسل نوجوان در مواجهه با جنگ رسانه ای و روانی دشمن نیز پاسخ دهند.

مدیر آموزش و پرورش ششتمد نیز با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: تکریم جایگاه و منزلت معلمان همزمان با این ایام اقدامی در راستای قدرشناسی از تلاش های این بزرگواران است.

خداداد فروزنده افزود: گفتمان تکریم معلمان باید در جامعه نهادینه شود، چرا که معلمان با گذشت و فداکاری خود، زمینه ساز آینده درخشان فرزندان ایران اسلامی هستند.

به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم، برنامه های مختلف فرهنگی و هنری در شهرستان ششتمد برپا می شود که غباروبی گلزار مطهر شهدا، قدردانی و تجلیل از معلمان برتر از جمله این برنامه ها است.

شهرستان ششتمد چهار هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز دارد که در ۹۱ واحد آموزشی تحصیل می کنند.

دیگر خبرها

  • ۷۰ برنامه در هفته بسیج کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • اعلام سیاست دولت به مجلس برای مهار نوسانات ارزی
  • تهران یکی از محروم‌ترین استان‌های کشور است
  • تشریح برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم
  • برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم تشریح شد
  • تشریح برنامه‌های هفته معلم/ معلم کردستانی نمونه کشوری شد
  • سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش تضمین‌گر تعالی کشور است
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • عزم دولت برای تأمین مسکن جدی است
  • تمام اتفاقات منطقه بی ارتباط با خلیج فارس نیست