Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-28@19:11:55 GMT

طرح تعمیرات اساسی اسکله های بندر نوشهر

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۹۸۰۳۱

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران، محسن مصطفایی هدف این طرح را بهره وری بیشتر و استفاده بهینه از منابع و زیر ساخت های موجود و نیز اهداف سازمانی را عنوان کرد و افزود: استهلاک ناشی از بهره برداری مداوم از تأسیسات موجود، نزدیکی و تاثیر آب دری، شرایط جوی و هزینه های بالای ساخت اسکله از دلایل انجام تعمیرات پیشگیرانه در سازه ها، تأسیسات بندری و دریایی برای نگهداری و افزایش طول عمر سازه های موجود با صرف هزینه اندک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران با بیان اینکه جلوگیری از فرسایش و افزایش طول عمر اسکله ها از مهم ترین ویژگی های این طرح است گفت: افزایش طول عمر اسکله ها به میزان 10 تا 15 سال و استفاده از روش رنگ آمیزی سازه های مجاور آب دریا با بهره گیری از مصالح و رنگ های جدید برای نخستین بار در بین بنادر کشور، از دیگر مزایای این طرح بشمار می رود.
مصطفایی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی طرح از دی پارسال آغاز شده است افزود : مدت اجرای تعمیرات اساسی منجر به پی ام اسکله های بندر نوشهر (جنوبی، شرقی و دلفین) یک سال بوده و مراحل اجرای آن شامل خزه تراشی، زنگ زدایی، اجرای پوشش رنگ دریایی بر روی شیت پایل ها و تیرهای بتونی پیشانی و بازسازی فندرها ، استاپرها و رنگ آمیزی بولارد ها می باشد، که تاکنون ۷۲ درصد پیشرفت داشته است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تعمیرات اساسی اسکله بندر نوشهر بهره وری استهلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۹۸۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران نگاه عابربانکی را از شهرداری‌ها بردارند

شهردار الوند گفت: امیدواریم مدیران نگاه عابر بانکی خود از شهرداری‌ها را بردارند تا شهرداری‌ها بتوانند در مسیر خدمت به مردم موفق‌تر از گذشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، جواد خلج‌طایفه عصر امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در جلسه شورای اداری شهرستان البرز که در دارالقرآن شهر محمدیه برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری‌های این شهرستان با ۱,۱۵۰ میلیارد تومان بودجه توانسته‌اند ۲۰۰ طرح بزرگ و کوچک شهری را برای ۳۰۰ هزار نفر جمعیت شهری این شهرستان اجرایی کنند.

وی اضافه کرد: برای تحقق فرمایشات رهبری و ایجاد مشارکت مردمی باید بتوانیم مسیر خدمت را با سرعت بیشتری هموار کنیم و در توسعه شهرها مؤثر باشیم. در این میان شهرداری‌های این شهرستان هشت نیاز اساسی دارند.

نماینده شهرداران شهرستان البرز تخصیص قیر رایگان و یارانه‌ای برای روکش آسفالت معابر خاکی را نخستین نیاز اساسی این شهرداری‌ها برشمرد و گفت: یکی از نیازهای اساسی شهرداری‌ها تخصیص قیر رایگان و یارانه‌ای برای روکش آسفالت معابر خاکی است که امیدواریم تأمین شود.

خلج‌طایفه اختصاص ماشین‌آلات عمرانی و خودروهای حمل‌ونقل عمومی به شهرداری‌ها را از دیگر نیازهای اساسی دانست و ادامه داد: در حال حاضر ماشین‌آلات عمرانی و خودروهای حمل‌ونقل عمومی فرسوده شدند و باید این نیاز شهرداری‌های شهرستان البرز هم تأمین شود.

وی اجرای بند ۲ ماده ۲ و ماده ۱۰۳ قانون جامع درآمدهای پایدار را خواستار شد و گفت: همچنین اجرای تبصره ۳ ماده ۶ قانون شهرداری‌های برای انجام وظایف دستگاه‌های خدمات‌رسان و همکاری با شهرداری‌ها و تخصیص اعتبارات بازآفرینی از دیگر نیازهای مهم شهرداری‌ها محسوب می‌شود.

شهردار الوند بر لزوم اجرای طرح‌های تفضیلی و جامع شهرها تأکید کرد و افزود: همچنین صدور مجوز حفر چاه برای آبیاری فضای سبز و قطع استفاده از آب شرب برای آبیاری از نیازهای دیگر شهرداری‌ها به شمار می‌آید.

خلج‌طایفه همچنین از نگاه عابربانکی سایر دستگاه‌ها به شهرداری‌ها انتقاد کرد و گفت: امیدواریم مدیران نگاه عابر بانکی خود از شهرداری‌ها را بردارند تا شهرداری‌ها بتوانند در مسیر خدمت به مردم موفق‌تر از گذشته باشند.

کد خبر 748492

دیگر خبرها

  • پشت پرده ساخت اسکله روی هزاران تن آوار خانه‌های فلسطینیان
  • تصاویر| خلیج گرگان؛ گلستان
  • مدیران نگاه عابربانکی را از شهرداری‌ها بردارند
  • خروج از مدار واحد ۳ بخار نیروگاه نکا
  • واحد ۳ بخار نیروگاه نکا از مدار تولید خارج شد
  • اجرای طرح تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در مراجع انتظامی کشور
  • شبکه تولید برق آماده ورود به روز‌های اوج مصرف
  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند
  • کشت قراردادی مهم‌ترین ابزار برای اجرای الگوی کشت