Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، سید احسن علوی با اشاره به افزایش قیمت بلیت ایرلاین‌ها بیان کرد: صنعت هوانوردی برای همه حائز اهمیت است ولی امروز مسئله چیز دیگری است. دو الی سه برابر شدن قیمت‌ها به صورت یکباره فشار زیادی را به مردم وارد می سازد که در نهایت به صنعت هوانوردی لطمه می زند.

وی در ادامه اظهار کرد: زمانی که مردم توانایی خرید بلیت را نداشته باشند ناگزیر هستند که از خودروهای شخصی و خطوط زمینی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این امر به ضرر ناوگان هوایی کشور است مردم نیز از حقوقی که در استفاد از ایرلاین‌ها دارند محروم می شوند.

نماینده مردم سنندج در مجلس ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی باید کارگروهی برای بررسی این موضوع تشکیل دهد. افزایش قیمت‌ها به صورت پلکانی اگر بر اساس ضوابط باشد مشکلی ایجاد نخواهد کرد اما اگر به صوت ناگهانی این اتفاق بیفتد صنعت هوانوردی آسیب خواهد دید. اگر دولت در این زمینه تدبیری نیندیشد ما حتی گردشگرهای خارجی خود را نیز از دست خواهیم داد.

علوی تصریح کرد: بلیت هواپیما از تهران به مشهد ۵۰۰ هزار تومان شده است و مبلغی که برای رفت و برگشت باید پرداخت کرد معادل یک میلیون تومان است. چه کسانی توانایی پرداخت این مبلغ را دارند؟ اولویت قرار دادن صنعت هوانوردی نسبت به نرخ بلیت ایرلاین‌ها مانند این است که برای کت دوخته نشده دکمه بخریم. ما باید در گام اول به دنبال رضایت و استقبال مردم از صنعت هوانوردی باشیم نه اینکه با افزایش قیمت ها انگیزه مردم را نیز از آنها بگیریم.

وی خاطر نشان کرد: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که درصد بالایی از مردم توانایی مالی پایینی دارند. حداقل باید در خصوص نرخ ایرلاین‌های داخلی سازمان هواپیمایی کشور تدبیری بیندیشد. با وضعیت کنونی صنعت هواپیمایی به سمت انحلال پیش می‌رود.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: وزير راه و شهرسازي قیمت بلیت هواپیما عباس آخوندي سازمان هواپيمايي كشوري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۹۸۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلب رضایت مردم اساس کار مسوولان کردستان است

به گزارش خبرنگار مهر، هادی روشن بعدازظهر پنج‌شنبه در بازدید سرزده از بیمارستان توحید، و سایر بخش‌های این بیمارستان، ضمن عیادت از بیماران و بررسی مشکلات آنها از بخش‌های جراحی، قلب، دیالیز و اورژانس بازدید و در جریان آخرین وضعیت و مشکلات بیماران قرار گرفت.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری ضمن احصاء برخی ایرادات و کمبودها در ارائه خدمات به بیماران، بر ضرورت چاره‌اندیشی برای رفع مشکلات مذکور نکاتی را یادآوری و تاکید کرد: جلب رضایت مردم و توجه به مطالبات آنان، اساس کار مسؤولان استان است.

وی به مسؤولان بیمارستان تاکید کرد؛ اولویت‌های بیمارستان در راستای حفظ سلامت، رفاه و آرامش بیماران را اولویت بدانند.

روشن همچنین در این بازدید ضمن دیدار با کارکنان بیمارستان در جریان مطالبات آنان در خصوص نحوه پرداخت حقوق و مزایای آنان قرار گرفت.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان یادآور شد: بازدید سرزده از تمامی ادارات و سازمان‌های دولتی و خدمات‌رسان استان در راستای اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی از شورای امنیت کشور برای رصد نارضایتی‌های عمومی استان و برنامه‌ریزی و تدبیر برای پیشگیری از تشدید نارضایتی‌ها و رفع مشکلات موجود بوده و این روند در سال‌جاری به‌طور جدی در دستور کار خواهد بود.

این بازدید در راستای رصد نارضایتی‌های عمومی استان و چاره‌اندیشی برای رفع برخی نواقص و مشکلات احتمالی در دستگاه‌های اجرایی استان به منظور جلب رضایتمندی شهروندان و خدمات رسانی بهتر به آنان صورت گرفته است‌.

کد خبر 6095190

دیگر خبرها

  • دولت مسکن را کالای مصرفی ببیند نه سرمایه‌ای
  • ادعای علیرضابیگی از مخالفت احمدی‌نژاد با گشت ارشاد
  • مخالفت احمدی‌نژاد با گشت ارشاد / دولت به وزرا می‌گوید استیضاح نشو، استعفا بده!
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • ادعای علیرضا بیگی از مخالفت احمدی نژاد با گشت ارشاد
  • جلب رضایت مردم اساس کار مسوولان کردستان است
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • اعلام قیمت ارزان ترین خودروی برقی/ کاکایی: قرار بود از مونتاژکاریها کم شود/ خودروی برقی، مصرف سوخت کشور را بالا می برد / چرا درباره مافیا آدرس غلط می دهند/ رشد داخلی سازی ارزش افزوده ایجاد می کند
  • آیا با هواپیما می‌توان سفری ارزان به مشهد داشت؟
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت