Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛علی باقرزاده همراه با سایر مسئولان استانی روز پنجشنبه اول شهریورماه با حضور در گلزار شهدای بندرعباس با نثار گل و قرائت فاتحه، بار دیگر با آرمانهای شهدای انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

روز گذشته نیز میعادگاه نماز جمعه بندرعباس میزبان رئیس سازمان جهادکشاورزی و سایر دولتمردان استانی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریدون همتی استاندار هرمزگان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه بندرعباس با تبریک اعیاد قربان و غدیرخم و آغاز هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: شهیدان رجایی و باهنر دو خدمتگزار صدیق مردم بودند که به یاد آنها این ایام به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی خطبه های نماز جمعه دولت نماز جمعه هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۹۸۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسولان تورم و مسایل معیشتی مردم را حل کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در خطبه‌های امروز نماز جمعه بندرعباس افزود: با اجرای موفقیت آمیز وعده صادق معادلات دشمنان بر هم خورد و آن‌ها نتوانستند ایران را در عرصه بین المللی منزوی کنند.

خطیب جمعه بندرعباس گفت: اکنون با اجرای وعده صادق اقتصادی، مسئولان کشور باید با کنترل تورم، مشکلات اقتصادی مردم را حل کنند. وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نهضت بیداری نخبگان در دانشگاه‌های کشور‌های غربی افزود: با بیداری نخبگان در جهان در دفاع از مظلومیت مردم فلسطین و برخورد خشونت آمیز پلیس با معترضان نخبه، ادعای وجود آزادی بیان در کشور‌های غربی زیر سوال رفته است.

بیشتر بخوانید؛ امام جمعه بندرعباس: خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد

امام جمعه بندرعباس گفت: دستگیری بیش از هزار معترض در دانشگاه‌های آمریکا نشان می‌دهد که دولت آمریکا در موضوع آزادی بیان سیاست دوگانه‌ای دارد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با اشاره به سفر روز گذشته رییس قوه قضاییه به هرمزگان افزود: با سفر حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای به استان و بررسی مشکلات حقوقی در هرمزگان بسیاری از گره‌های حقوقی حل شد.

خطیب جمعه بندرعباس افزود: یکی از پرونده‌های حقوقی که حدود ۵۰ سال مردم قشم با آن روبرو بودند، پرونده معروف به رفسنجان بود که با تلاش قوه قضایی و دولت مشکل سند این زمین‌ها حل شد. وی گفت: در این سفر بسیاری از کالا‌های موجود در انبار‌های اموال تملیکی هرمزگان نیزتعیین تکلیف شد.

 

دیگر خبرها

  • خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان
  • مردم چشم انتظار وعده صادق اقتصادی هستند
  • مسولان تورم و مسایل معیشتی مردم را حل کنند
  • قدردانی امام جمعه بندرعباس از سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • دو دستور مهم رئیس سازمان بازرسی در جریان سفر به پارسیان
  • ۱۲ پروژه با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • ۱۲ طرح با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • ۱۲ طرح عمرانی و صنعتی زندان‌های هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • رئیس سازمان زندان‌ها از زندان میناب بازدید کرد
  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران