Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان مجلس شورای اسلامی فردا یکشنبه طرح استیضاح وزیر امور اقتصادی و دارایی را بررسی خواهند کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مجلس شورای اسلامی این هفته در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه (چهارم تا هفتم شهریور ماه) جلسه علنی دارند.

دستور کار جلسات علنی این هفته مجلس به این شرح اعلام شده است:

۱ـ رسیدگی به مواد اصلاحی لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان

۲ـ بررسی لایحه یک فوریتی ایجاد هشت منطقه آزاد تجاری صنعتی و ۱۲ منطقه ویژه اقتصادی

۳ـ بررسی طرح یک فوریتی عمران و توسعه روستایی کشور

۴ـ بررسی طرح یک فوریتی اصلاح برخی از قوانین مربوط به تابعیت

۵ـ بررسی طرح یک فوریتی تشدید مبارزه با مفاسد اقتصادی در دستگاه قضایی و سازمان تعزیرات حکومتی

۶ـ قرائت گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد مسکوت ماندن طرح یک فوریتی ساماندهی بازار خودرو

۷ـ بررسی لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در همکاری‌های تائید صلاحیت آزمایشگاهی آسیا و اقیانوسیه

۸ـ بررسی لایحه تشکیل سازمان صنایع دریایی نیروهای مسلح

بر اساس اعلام هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، در جلسات علنی این هفته، سؤال ملی نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه و محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز از منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز در دستور کار مجلس قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روز یکشنبه نیز استیضاح مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی در صحن علنی مجلس در دستور کار قرار دارد.

همچنین این موارد در دستور کار مجلس قید شده است؛

۱ـ گزارش کمیسیون صنایع و معادن درباره ریشه‌های قاچاق کالا و ارز به همراه توصیه‌های راهبردی و اصلاحات قانونی

۲ــ قرائت گزارش کمیسیون صنایع و معادن مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از بررسی علل ناکارآمدی شرکت‌های خودروساز داخلی در حوزه‌های کیفیت، قیمت، محیط‌زیست، فروش و خدمات پس از فروش

۳ـ قرائت گزارش کمیسیون انرژی در مورد عدم اجرای بند «هـ» تبصره ۶ قانون بودجه ۱۳۹۶ کل کشور موضوع تخصیص و عوارض برق

به گزارش مهر، پیش از این اعلام شده بود که سؤال از رئیس‌جمهور نیز در جلسات علنی این هفته و احتمالاً در روزهای سه‌شنبه یا چهارشنبه در دستور کار صحن مجلس قرار خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دستور کار مجلس مناطق آزاد استیضاح کرباسیان وزیر اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۹۸۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از ساخت و ساز ساختمان ناایمن در کرمانشاه جلوگیری شد

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت : پیرو گزارش‌های شهروندان در خصوص احتمال تخریب منازل مسکونی مجاور یک گودبرداری ناایمن در منطقه ۶ شهر کرمانشاه در محل حاضر و از عملیات ساختمانی جلوگیری شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، افشین یگانه امروز _ شنبه پانزدهم اردیبهشت _ در بازدید از یک ساختمان ناایمن در منطقه ۶ شهر کرمانشاه، اظهار کرد: پیرو گزارش‌های شهروندان در خصوص احتمال تخریب منازل مسکونی مجاور یک گودبرداری ناایمن و دستور استاندار کرمانشاه، در راستای پیشگیری و روند رفع خطر از بناهای ناایمن به محل گودبرداری مورد نظر رفتیم.

وی گفت: در رابطه به این گودبرداری از چهار ماه قبل تذکرات مکرری به شهرداری منطقه ۶ اعلام شده که متأسفانه عدم توجه و پیگیری از سوی مرجع مذکور منجر به این وضعیت فعلی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با بیان اینکه توجه به رفع موارد ناایمن و بحران‌ساز در سازه‌ها یکی از الزامات است و باید ناایمنی‌ها رفع شود، تصریح کرد: پیرو حادثه قبلی در شهرک ظفر و ورود دادستان و دستورات قضائی در مورد آن موضوع، طی بازدید صورت گرفته از ساختمان ناایمن با همراهی نمایندگان سازمان‌های مرتبط، وضعیت آن بررسی و رفع خطر و نکات الزامی و قضائی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: جلوگیری از حوادث در جهت ایمنی و حفاظت از جان مردم و حفظ حقوق شهر برای ما از اهمیت بسزایی برخوردار است که با همکاری بین دستگاهی قابل پیشگیری هستند.

نادر نوروزی شهردار کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از کرمانشاه اظهار کرد: پس از دریافت گزارش تخلف و ناایمن بودن ساختمان مزبور با صدور دستور فوری به مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری و مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری اقدام به توقیف عملیات ساختمانی تا رفع خطر گردید.

وی گفت: عوامل پیشگیری و رفع تخلفات شهری با حضور در محل ساختمان از ادامه فعالیت ساختمانی جلوگیری کردند.

کد خبر 750462

دیگر خبرها

  • وزارت کشور دور اول انتخابات مجلس تیمی را روانه مشهد کرد
  • دستور ارتش اسرائیل برای تخلیه شرق رفح
  • بررسی علت فوت کارگر معدن کوهبنان در دستور کار قضایی است
  • بررسی علت مرگ کارگر معدن کوهبنان در دستور کار قضایی است
  • جلسه استیضاح شهردار ساری برگزار شد
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • معاملات مسکن در تهران از طریق دلار و بیت‌ کوین!
  • از ساخت و ساز ساختمان ناایمن در کرمانشاه جلوگیری شد
  • رفع آسیب‌های زیرساختی به روستاهای دهلران در دستور کار