Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از سپاه نیوز ؛ متن پیام های سرلشکر صفوی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
والذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا
سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری

فرمانده محترم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
سلام علیکم؛
بدین وسیله ارتقاء و انتصاب جنابعالی را به عنوان «فرمانده نیروی دریایی سپاه» که بیانگر اعتماد فرمانده معظم کل قوا به جنابعالی است را تبریک عرض می نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بدون تردید اقتدار نیروی دریایی سپاه یکی از عوامل اصلی قدرت بازدارندگی مؤثر کشور در برابر انواع تهدیدات نظامی با منشأ دریاپایه بوده و در عین حال عامل حفظ ثبات، امنیت پایدار و صلح در منطقه راهبردی خلیج فارس و تنگه هرمز و دریای عمان به شمار می رود.
توسعه توانمندی‌های دریایی، موشکی و هوایی در کنار گسترش و تعمیق امکان کنترل و نظارت نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس منجر به اقتدار فزاینده، اشراف اطلاعاتی و آمادگی رزمی این نیروی راهبردی در منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز گردیده ، منطقه ای که دارای نقش استراتژیک در مسائل اقتصادی، ارتباطی و نظامی جهان است و این اقتدار برای حضور نامشروع و خسارت بار بیگانگان فرامنطقه ای در این منطقه تبدیل به قدرتی پیچیده، ناشناخته و غیر قابل برآورد گردیده است .
سوابق درخشان و حضور دیرینه جنابعالی در مجموعه نیروی دریایی سپاه، برخورداری از دانش و فکر راهبردی همراه با نگاه ژئواستراتژیک به مأموریت های خطیر ندسا در خلیج فارس و تنگه هرمز، نوید بخش فرماندهی انقلابی و خردمندانه موفق جنابعالی خواهد بود.
یقینا هم افزایی قدرت و توان دفاعی و بازدارندگی نیروی دریایی سپاه و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بعنوان دو نیروی دریایی دارای ابتکار و نوآوری‌های مختلف، در کنار انتقال تجربیات و توان علمی هریک میتواند زمینه ساز قدرت فزاینده ای در دفاع از امنیت ملی کشور باشد.
اینجانب بر ارواح طیبه شهدای دریادل نیروی دریایی سپاه درود می فرستم و از ذات اقدس احدیت، موفقیت آن برادر ارجمند را تحت عنایات خاصه حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و با تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای مسئلت می نمایم.
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا
سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی.

***
بسم الله الرحمن الرحیم

سرداردریادار پاسدار علی فدوی
معاون محترم هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
سلام علیکم؛
حسن اعتماد فرمانده معظم کل قوا در انتصاب جنابعالی به عنوان معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که بیان گر شایستگی آن همرزم دیرین است را تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
سوابق ارزنده جنابعالی در دوران هشت سال دفاع مقدس و تجربیات مؤثر در ایفای مسئولیت های خطیر در نیروی دریایی سپاه دستمایه ای است که موفقیت و سربلندی آن برادر عزیز را در مسئولیت بزرگ فراروی تضمین می کند.
عملیات شجاعانه دریادلان ندسا که با شجاعت همراه با ایمان خردمندی و آمادگی بهنگام منجر به دستگیری نیروهای نظامی متجاوز به آبهای سرزمینی ایران شد، یکی از افتخارات درخشان دوران فرماندهی جنابعالی در نیروی دریایی سپاه است که موجب ستایش، خشنودی و قدردانی رهبر معظم انقلاب گردید و مایه خرسندی و افتخار و اقتدار ملت سرافراز ایران شد.
امیدوارم در مسئولیت جدید در این برهه خاص از تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی و سپاه پاسداران با خردمندی و هم افزایی سایر نیروهای سپاه بتوانید منشاء خدمات بزرگی شوید.
اینجانب از ذات اقدس ربوبی، موفقیت آن برادر ارجمند را تحت عنایات خاصه حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و با تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای مسئلت می نمایم.
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا
سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: صفوی کل قوا دریایی سپاه خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۹۸۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) در مراسم تودیع و معارفه جانشین جدید فرماندهی این سپاه گفت: سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است تا بتواند اقدامات گسترده خود در زمینه اقتصادی، سیاسی و اجتماعی را به پیش ببرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز،  مراسم تودیع و معارفه جانشین جدید فرماندهی سپاه  حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان با حضور مسئولان و سران عشایر و اقوام بزرگ خوزستان  برگزار شد.

سردار پاسدار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج)  ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات و فعالیت‌های سردار باقری جانشین سابق سپاه گفت: سردار فلاحی جانشین جدید فرماندهی سپاه خوزستان اقدامات مهم و ارزنده‌ای برای خوزستان انجام داده است.

وی با بیان اینکه سردار فلاحی برای جانشینی سمت فرماندهی سپاه حضرت ولیعصر (عج) ارزشمند است، افزود: سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است تا بتواند اقدامات گسترده خود در زمینه اقتصادی، سیاسی و اجتماعی را به پیش ببرد و برای نظام اسلامی موثر واقع شود.

سرتیپ شاهوارپور یادآور شد: همچنین طی همین آیین سرهنگ مکوندی به عنوان دژبان کل تعیین شد تا نظم را در سراسر مکان‌های نظامی سپاه در خوزستان برقرار کند.

 سردار سرتیپ دوم پاسدار مسعود فلاحی ، جانشین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان نیز گفت: امیدوارم بتوانم سرباز خوبی در جایگاه جدید خود در سپاه باشم.

 وی افزود: جایگاه فرماندهی و جانشینی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با جایگاه‌های دیگر سازمان‌های نظامی کشور و دنیا تفاوت خاص خود را دارد.

سردار فلاحی گفت: این جایگاه در سپاه بازگشتی ندارد و هر کسی وارد آن شود، در جلوی نیروها قرار می‌گیرد و دیگران را هم مانند واقعه عاشورا به حضور در میدان دعوت می‌کند.

وی در ادامه افزود: سپاه حضرت ولیعصر (عج) چه در حوزه اجتماعی و فرهنگی و محرومیت‌زدایی نامی همیشه درخشان دارد لذا انتظار می‌رود بتوانیم سرباز خوبی باشیم.

جانشین سابق فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان نیز گفت: خداوند را شاکر هستم که در سنگر دیگری در خدمت مردم غیور و شهیدپرور استان لرستان هستیم.

سردار نعمت الله باقری با بیان اینکه 28سال سرباز مردم خوزستان بوده‌ام، افزود: خدا را شاکر هستم که این توفیق را به من داد تا در این استان به عنوان خادم و سرباز این مردم  خدمت‌رسانی کنم.

 سردار باقری با اشاره به اینکه خدمت کردن به مردم در خوزستان جزو اولویت های اول و مهم  من بود، گفت: امروز هم در استان لرستان برای خدمت‌رسانی به مردم این استان آماده هستیم.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری یادآور شد: امروز بهترین جهاد خدمت کردن به مردم است.

به گزارش تسنیم، با حکم حسین سلامی؛ فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار نعمت الله باقری به عنوان فرمانده سپاه 57 حضرت ابوالفضل (ع) لرستان منصوب شد.

سردار باقری پیش از این به عنوان جانشین سپاه استان خوزستان انجام وظیفه می‌کرد.

انتهای پیام/735

دیگر خبرها

  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • ناو سپاه از مدار صفر درجه عبور کرد
  • درگذشت یک فرمانده ارشد نظامی/ قالیباف پیام داد
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت
  • همه آن چیزی که باید از ناو شهید مهدوی نیروی دریایی سپاه پاسداران بدانیم+ عکس