Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@18:09:27 GMT

۲۳ دستگاه اجرایی برتر فارس معرفی می شود

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۹۸۶۲۳

۲۳ دستگاه اجرایی برتر فارس معرفی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد افکاری صبح شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته دولت افزود: سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس وظیفه بررسی و ارزیابی دستگاه های استان را در ۲ بعد بررسی و ۲ هزار امتیاز نیز دارد.

وی تصریح کرد: در مرحله اول دستگاه های اجرایی خود ارزیابی انجام و با مستندات ارائه می دهد، ارزیابی فرد با این مجموعه نیست و فقط ارزیابی دستگاه ها مد نظر قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی یادآور شد: ۵ دستگاه در شاخص کلی، ۳ دستگاه شاخص عمومی و ۳ دستگاه شاخص اختصاصی و ۳ دستگاه نیز که در مقایسه با سال گذشته پیشرفت داشتند معرفی خواهند شد.

افکاری افزود: می توانیم کسانیکه اقدامات برجسته نیز انجام دادند انتخاب شوند که ۹ دستگاه انتخاب شدند که شامل اقتصاد مقاومتی، ایجاد اشتغال، سرمایه گذاری، دولت الکترونیک و.. بوده است.

وی تصریح کرد: بالاترین رتبه دستگاه های اجرایی در مجموع شاخص ها ۱۹۱۲ امتیاز بوده که از میان حدود ۷۳ دستگاه اجرایی انتخاب انجام می شود.

معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس در بحث اجرایی کردن قانون منع بکارگیری بازنشستگان، گفت: تا زمانیکه تمامی اصلاحیه ها و ابلاغات مشخص نشود اقدام نمی شود کرد و در کل در فارس حدود ۳ تا ۵ نفر هستند.

افکاری یادآور شد: در اصلاحیه جدید طرح بازنشستگی استانداران، معاونین نیز حذف خواهند شد.

کد خبر 4383566

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان مدیریت و برنامه ریزی شیراز هفته دولت مردم علیه احتکار بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر هفته دولت گرگان احتکار شهرکرد مشهد عید سعید قربان شیراز خطبه های نماز جمعه بیرجند سانحه تصادف لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۹۸۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرج نامزد انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید جابری انصاری اظهار کرد: بنا بر شاخص‌های تعریف شده و سوابق شهرهای فعال در حوزه کتاب و کتابخوانی و نتایج به دست آمده در ادوار گذشته پایتخت کتاب ایران، برخی از شهرهای ایران حائز شرایط شرکت در این رویداد بین المللی شده‌اند.

وی گفت: شهر کرج نیز بواسطه برنامه‌های متنوع و فعالیت‌های درخور و شایسته ای که در سال گذشته با همت حضرت آیت الله همدانی امام جمعه فرهیخته کرج و دکتر عبداللهی استاندار پرتلاش و همچنین مهندس کیانی شهردار کرج، حجت الاسلام سعیدی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج، آقای مهندس آل عوض مشاور استاندار، آقای دکتر کاظمینی مدیرکل امور اجتماعی استانداری و خانم اسفندیاری مدیر انجمن بخوان با ما و مجری طرح و سایر دستگاه‌های اجرایی استان و با دبیری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز به انجام رسید، فرصت رقابت در این عرصه فرهنگی بین المللی را به دست آورده است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان البرز افزود: ضمن تبریک این اتفاق میمون و مبارک به اصحاب فرهنگ و هنر استان البرز، از همه دستگاه‌های اجرایی استان، شهرداری‌ها، مؤسسات و نهادهای فرهنگی تقاضای همکاری و مساعدت داریم تا ان شاء الله با همدلی و وحدت شکل گرفته و انرژی مضاعفی که از موفقیت کرج به عنوان شهر دوستدار کتاب و شهر خلاق در مهارت مطالعه در رقابت پایتختی کتاب ایران در سال گذشته شکل گرفت، شاهد انتخاب کرج به عنوان پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو باشیم و شهر کرج را به عنوان نماد کتاب و کتابخوانی به تمام دنیا معرفی نمائیم.

جابری انصاری در پایان از تدابیر دکتر اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و آقای دکتر جانعلی پور مدیرکل مجامع و تشکل‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ترویج و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی قدردانی نمود و اظهار امیدواری کرد که در نتیجه تلاش جمعی همه عوامل فرهنگی و هنری و مسئولین اجرایی استان، علاوه بر کسب عنوان پایتختی کتاب در سطح ملی و بین المللی، شاهد ارتقای شاخص‌های فرهنگی بخصوص سرانه مطالعه کتاب باشیم.

کد خبر 6090321

دیگر خبرها

  • کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان بر اساس ارزیابی وزارت کشور
  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است
  • کرج نامزد انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • تحول در بودجه تولید با شاخص‌های کیفی
  • شهید ملک مکان، شهید شاخص بسیج هنرمندان فارس
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • معرفی اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر
  • برگزاری دومین رویداد جمعیت در پایان اردیبهشت