Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل آبفار استان مازندران گفت: طی هفته دولت جاری ۱۸ پروژه آبرسانی در روستاهای ۱۱ شهرستان استان مازندارن افتتاح شده و عملیات اجرایی یک پروژه آبرسانی نیز در خزرآباد ساری آغاز خواهد شد.مجید عبدالهی با بیان این مطلب افزود: ۱۸ پروژه آبرسانی در روستاهای شهرستان گلوگاه، بهشهر، نکاء، ساری، قائمشهر، سیمرغ، سوادکوه، بابل، آمل، محمودآباد و تنکابن در هفته دولت به بهره برداری خواهند رسید و اهالی ۲۰ روستا با بیش از چهار هزار و ۱۰۳ خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این پروژه ها که ۱۱ پروژه تک روستایی و هفت پروژه به صورت مجتمعی آبرسانی است شامل سراج محله گلوگاه، آبرسانی لند و غلامی بهشهر، مجتمع آبرسانی شهدای پیرجه، مجتمع آبرسانی طوسکلا، ایستگاه تازه آباد و حفر، تجهیز و راه اندازی چاه شهید اسفندیاری نکا، آبرسانی قارنسرا ساری، مجتمع آبرسانی افراپل، رستم کلا و اصلاح و بازسازی شبکه های فرسوده قائمشهر، تهیه و نصب دیزل ژنراتور ملاکلا سیمرغ، آبرسانی ارژنگ رودبار و ارفع ده سوادکوه، مجتمع آبرسانی لاله آباد، ایستگاه مرکزی بابل، نصب و راه اندازی دستگاه بسته بندی آب، تهیه و نصب دیزل ژنراتور مجتمع انصاری محله و قجر محله، مجتمع آبرسانی سائیج محله آمل، آبرسانی شومیا محمودآباد و آبرسانی رودباری کنار تنکابن می باشد که بیش از ۱۲۲ میلیارد  و ۹۰۰ میلیون ریال اعتبار برای این ۱۸ پروژه آبرسانی روستایی هزینه شده است.عبدالهی گفت: برای بهره برداری از این پروژه ها ۴۱.۴ کیلومتر خط انتقال، ۵۶.۹ کیلومتر شبکه توزیع، احداث ۱۹ باب مخازن ذخیره زمینی و هوایی به حجم ۲۶۷۵ متر مکعب، ساخت ۱۱ واحد ایستگاه پمپاژ، نصب و تعبیه ۸ دستگاه دیزل ژنراتور،حفر دو حلقه چاه عمیق، بهسازی دو دهنه چشمه ، نصب و راه اندازی یک دستگاه بسته بندی آب شرب و نصب و راه اندازی ۲۲ دستگاه سیستم رسوب زدایی  اجرا شده است.مدیر عامل آبفار مازندران در پایان از آغاز عملیات اجرایی فاز دوم مجتمع آبرسانی روستایی خزر آباد ساری نیز خبر ادامه داد: برای تکمیل این پروژه یک باب مخزن ۱۰۰ متر مکعبی با برآورد هزینه ای بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال احداث و با اتمام آن اهالی هفت روستا با دو هزار و ۷۷۹ خانوار از مزایای این پروژه بهره مند خواهند شد.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۹۸۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار شهرستان چالدران در مراسم آغاز عملیات اجرایی سه طرح بهداشتی و درمانی در این شهرستان گفت: سه طرح بهداشتی و درمانی نیز که مربوط به مصوبات سفر اول استاندار آذربایجان‌غربی بوده آماده بهره‌برداری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمدرضا عبدالله‌نژاد امروز _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در مراسم آغاز عملیات اجرایی سه طرح بهداشتی و درمانی شهرستان چالدران اظهار کرد: این طرح‌ها با هدف توسعه زیرساخت‌ها و ارائه خدمات بهتر به مردم منطقه اجرایی می‌شود.

وی افزود: هر سه پروژه خانه بهداشت روستای مخور، مرکز ویژه جامع سلامت شهر سیه‌چشمه و مرکز فوریت‌های پزشکی سیه‌چشمه از مصوبات سفر دوم استاندار آذربایجان‌غربی هستند.

فرماندار شهرستان چالدران گفت: مجموعاً ۲۷۰ میلیارد ریالی قرارداد منعقد شده برای احداث این پروژه‌ها بوده که از این میزان ۱۳۰ میلیارد ریال تخصیص نقدی انجام گرفته است.

عبدالله‌نژاد تصریح کرد: از جمله پروژه‌هایی که در شهرستان چالدران و در حوزه بهداشت و درمان جهت بهره‌برداری آماده شده دو پروژه از مصوبات سفر اول استاندار به چالدران شامل خانه‌های بهداشت روستاهای سازاغل و مادلو است.

وی ادامه داد: پروژه دیگر در این راستا بهره‌برداری از پایگاه فوریت‌های پزشکی قره‌چی بولاقی بوده که در آینده نزدیک با هزینه‌کرد ۱۰۰ میلیاردریالی مورد افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

مجتبی علیزاده مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چالدران نیز در آئین آغاز عملیات اجرایی طرح‌های بهداشتی و درمانی این شهرستان گفت: در مجموع تعداد ۶ مرکز جامع سلامت و ۴۰ باب خانه بهداشت برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنین شهرستان چالدران در حال خدمات‌رسانی هستند.

کد خبر 750554

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • آغاز عملیات دیوارکشی اطراف آرامستان شیخ شهاب‌الدین (آزادان)
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای یک‌هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • با شعار «خدمت بی‌منت» در خدمت مردم هستیم
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور