Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@22:06:27 GMT

تیم کاراته پسران یزد قهرمان المپیاد ورزشی استان شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۹۹۲۵۷

تیم کاراته پسران یزد قهرمان المپیاد ورزشی استان شد

یزد - ایرنا - رقابت های المپیاد ورزشی استان یزد در رده سنی نوجوانان پسر جمعه شب با قهرمانی تیم مرکز استان پایان یافت و تفت و مهریز در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند.

به گزارش ایرنا، این رقابت ها با حضور 25 ورزشکار از شهرستان های یزد، تفت ، بافق، مهریز و اردکان در 2 سبک کاتا و کومیته در سالن 9 دی سپاه الغدیر یزد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم شهرستان یزد با کسب 6 مدال طلا بر سکوی قهرمانی ایستاد، کاراته بافق با کسب سه مدال نقره و یک مدال برنز نایب قهرمان شد و همچنین تیم کاراته تفت با کسب 2 مدال نقره و سه مدال برنز مقام سومی را از آن خود کرد.
در کاتای انفرادی، علی سلمانی از یزد، محمدجواد ابراهیم آبادی از مهریز و حسین فهیمی از تفت به ترتیب اول تا سوم شدند.
در کومیته انفرادی در وزن 42 - کیلوگرم، علیرضا زحمتی از یزد، ابوالفضل عباسی از بافق و عرفان باغستانی از تفت مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
در وزن 47 - کیلوگرم، سید محسن میرحسینی از یزد، ابوالفضل توکلی از بافق و احسان دبستانی از تفت اول تا سوم شدند و در وزن 52 - کیلوگرم، محمد معین راغب از یزد، حسین فهیمی از تفت و ابوالفضل عسکری از بافق در مکان های اول تا سوم قرار گرفتند.
در وزن 57 - کیلوگرم، مهرشاد محمد نیاکان از یزد، احمد رضا عمری از بافق و ابوالفضل خادم الحسینی از اردکان اول تا سوم شدند.
در وزن 57 + کیلوگرم، سجاد دهقانی از یزد، سید یاسین کاظمی از تفت و علی دهقانی زاده از مهریز مکان های اول تا سوم را کسب کردند.
به تیم های برتر کاپ ، مدال و حکم قهرمانی اهدا شد.
المپیاد ورزشی استان یزد به مدت 2 ماه با هدف رقابت سالم ، انگیزه و شکوفایی استعدادهای ورزشکاران در عرصه ورزش در 2 بخش مردان و بانوان با حضور 15 هزار ورزشکار پیگیری می شود.
استان یزد یا یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت، 47 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار بیمه شده دارد.
7536/ 2047/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش المپياد ورزشي كاراته پسران استان يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۹۹۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران کردستان نایب قهرمان رقابت‌های وزنه‌برداری جوانان ایران شدند

تیم دختران وزنه‌برداری کردستان در رقابت‌های قهرمانی کشور با کسب چهار مدال طلا و یک مدال نقره با شایستگی عنوان نایب قهرمانی کشور را کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی هیئت وزنه‌برداری استان، تیم جوانان وزنه‌برداری دختران کردستان در رقابت‌های قهرمانی کشور که به میزبانی شهرستان همدان برگزار شد، با کسب چهار مدال طلا و یک مدال نقره با شایستگی عنوان نایب قهرمانی کشور را کسب کردند.

نمایندگان کردستان همچنین در بخش نوجوانان نیز موفق به کسب دو مدال طلا و یک مدال برنز شدند.

این دوره از مسابقات با شرکت ۱۲۶ ورزشکار در ترکیب ۲۸ استان کشور طی روزهای ۱۶ الی ۱۸ اردیبهشت به میزبانی همدان و در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

برای تیم وزنه‌برداری کردستان در بخش نوجوانان «حسنا امیری» با کسب دو مدال طلای دسته فوق سنگین، مقام نخست و عنوان قوی‌ترین دختر رده نوجوانان را کسب کرد و «آرتمیس امانی» نیز صاحب نشان برنز شد.

همچنین در بخش جوانان «مهنا عبدالهی» با کسب سه مدال طلا، مقام قهرمانی را کسب کرد، «کیژان مقصودی» یک مدال طلا و «آنیتا فیضی» نیز یک مدال نقره را برای تیم کردستان به دست آوردند.

تیم وزنه‌برداری استان کردستان با دو ورزشکار در بخش نوجوانان و شش وزنه‌بردار در بخش جوانان با مربیگری «مهسا عبدالملکی» و سرپرستی «شینا امانی» در این دوره از مسابقات حضور پیدا کرد.

کد خبر 751588

دیگر خبرها

  • دختران کردستان نایب قهرمان رقابت‌های وزنه‌برداری جوانان ایران شدند
  • بوکس ایران با زدن ازبک در فینال، طلا گرفت!
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه‌بردار کردستانی
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود
  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد
  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان
  • صحن شورای شهر اصفهان به صحنه‌ تقدیر و تجلیل از معلمان و قهرمان ورزشی تبدیل شد
  • همه چیز درباره المپیاد ورزش‌های فناورانه + لینک ثبت نام
  • تیم دو نفره تنیس پسران ایران قهرمان مسابقات سطح یک آسیا شد