Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-07@07:38:46 GMT

ماجرای قتل مرموز مرد ۴۰ ساله

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۹۹۹۹۷

ماجرای قتل مرموز مرد ۴۰ ساله

ایران نوشت: نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد جسد متعلق به مردی 40 ساله است که از پشت سر هدف گلوله اسلحه شکاری قرار گرفته و بررسی صحنه و آثار خون روی زمین و نحوه قرار گرفتن جسد حکایت از آن داشت که قتل در محل دیگری رخ داده و جسد توسط عامل یا عاملان جنایت به آنجا منتقل شده است.

از آنجایی که هویت جنازه مشخص نبود به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران انگشت نگاری از مقتول صورت گرفت و جسد به پزشکی قانونی منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با بررسی اثر انگشت مرد جوان، هویت او شناسایی شد.

همچنین  کارشناسان شماره تلفنی کف دست مقتول پیدا کردند که برخی از عددهایش پاک شده بود. در ادامه مشخص شد مقتول ساکن یکی از شهرستان‌های غربی ایران بوده و مدتی قبل به تهران آمده بود.

با شناسایی خانواده بهروز - مقتول - همسرش در تحقیقات گفت: شوهرم هفته گذشته به تهران آمد، گفت با مرد میانسالی به‌ نام شاهرخ که از اشرار منطقه غرب کشور است قرار دارد.  اما دیگر خبری از او نشد. در ادامه تحقیقات شماره تلفنی که کف دست مقتول به‌دست آمد سرنخ اصلی را به دست تیم تحقیق داد. پس از بررسی‌های فراوان مشخص شد شماره متعلق به همان مرد ثروتمند یعنی شاهرخ است که یک شرکت تجاری در شمال تهران دارد.

در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که شاهرخ اختلاف قدیمی با مقتول داشته و بر سر همین اختلافات نیز از سوی دادگاه محکوم به پرداخت دیه شده است.

سرنخ‌های به‌دست آمده باعث شد تا بازپرس محسن مدیر روستا دستور بازداشت شاهرخ را صادرکند. بدین ترتیب مرد ثروتمند توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی بازداشت شد، اما او در بازجویی‌ها منکر ملاقات با بهروز و این جنایت شد. تحقیقات در این رابطه همچنان ادامه دارد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۹۹۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جدید از ماجرای یسنا ۴ ساله؛ دلیل ربودن او چه بود؟

جزئیاتی از دزدیده شدن یسنا، دختربچه ۴ ساله کلاله‌ای منتشر شد.

یکی از افراد نزدیک به خانواده یسنا گفت: کارگری حدودا ۳۵ ساله مظنون اصلی بود و وقتی متوجه شد خبر گم شدن یسنا منتشر شده از کلاله خارج که توسط پلیس دستگیر می‌شود. او قصد فروش یسنا را داشته است.

روزنامه اعتماد در گزارشی در خصوص جزئیاتی از دزدیده شدن یسنا، دختربچه ۴ ساله کلاله‌ای نوشت: با توجه به اینکه مادر یسنا نمی‌تواند فارسی صحبت کند یکی از افراد نزدیک به خانواده یسنا که تمایل ندارد نامش در گزارش منتشر شود به «اعتماد» می‌گوید: «پدر یسنا معلول است و نمی‌تواند راه برود. روز حادثه مادر یسنا طبق معمول فرزندانش را سر زمین برده بود تا نخودفرنگی برداشت کنند. خواهر و برادر یسنا هم مشغول کار بودند. یسنا به مادرش می‌گوید که آب می‌خواهد. مادر یسنا از همسایه‌شان یک لیوان آب می‌گیرد و به یسنا می‌دهد. بعد از این موضوع ناگهان یسنا گم می‌شود. مادرش تا نیم ساعت متوجه گم شدن یسنا نمی‌شود. بعد از نیم ساعت متوجه می‌شود و اهالی شروع به جست‌وجو برای یافتن یسنا می‌کنند. هر جا را می‌گشتیم یسنا نبود تا اینکه بعد از ۵ روز یک کایت‌سوار داوطلب هلال‌احمر یسنا را در علفزار نزدیک جایی که مفقود شده بود، زنده پیدا کرد.»

این فرد در ادامه می‌گوید: «دو، سه نفر در این رابطه بازداشت شدند، اما کارگری حدودا ۳۵ ساله مظنون اصلی بود و وقتی متوجه شد خبر گم شدن یسنا منتشر شده از کلاله خارج که توسط پلیس دستگیر می‌شود. او قصد فروش یسنا را داشته است. غیر از این فرد یکی، دو نفر دیگر هم به عنوان مظنون بازداشت هستند.»

این فرد در واکنش به این سوال «اعتماد» که با توجه به اینکه یسنا ربوده شده و در حال حاضر در بیمارستان کلاله بستری است آیا امکان آزار و اذیت یا تعرض از سوی متهمان وجود داشته، می‌گوید: «هیچ‌گونه آزار و اذیتی صورت نگرفته است. یسنا فقط از نظر روحی و جسمی تضعیف شده که فعلا باید در بیمارستان بستری باشد.»

دیگر خبرها

  • ماجرای بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسی
  • جزئیات جدید از ماجرای یسنا ۴ ساله؛ دلیل ربودن او چه بود؟
  • استاد مرموز در دانشگاه معروف تهران؛ ترک تحصیل دانشجویان در مقطع دکترا/ «استاد ایمیل زد و فرصت مطالعاتی را از بین برد»
  • (ویدئو) بلاگرها متقلب شدند؛ ماجرای ازدواج پیرزن ۸۵ ساله با پسر ۲۵ ساله در ایران!
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد ؛ کشف سر مقتول در یک باغ!
  • وقوع سه همسرکُشی در مشهد
  • وقوع ۳ همسرکُشی در شبانه روز گذشته در مشهد
  • شب هولناک در مشهد / جزئیات ۳ همسرکُشی
  • مزاحمت ناموسی موجب قتل در شهرستان مهاباد شد