Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، در خصوص درخواست اعدام دادستانی کل عربستان سعودی برای خانم «اسراء الغمغام» و همسر وی «موسی الهاشم» به همراه چند نفر دیگر از فعالاّن سیاسی در آن کشور بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش رکنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، متن بیانیه ستاد حقوق بشر به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

انتشار خبر درخواست دادستانی کل عربستان برای صدور حکم اعدام execution پنج نفر از آزادی‌خواهان و فعالاّن سیاسی در آن کشور، که شامل خانم «اسراء الغمغام» و همسر وی می‌باشد با توجّه به عملکرد فاجعه بار این کشور در گذشته، بسیار تأسف بار و نگران کننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیاست عربستان در سرکوب مسلمانان روشنفکر و حق‌طلب و ظلم‌ستیز به اتهام "تروریسم" مضحک و غیرقابل قبول است؛ اگر بنا باشد با تروریست‌ها برخورد شود، حکام فعلی سعودی متهمان ردیف اوّل هستند که مسئولیت به نابودی کشاندن جان و مال صد‌ها هزار نفر از مردم بی گناه منطقه را بگردن دارند.

چه کسانی القاعده و داعش ISIS و سایر جنایتکاران از این قبیل را تأسیس و تجهیز و روانه کشتار بی گناهان کرده اند؟ چه کسانی هم اکنون آدم‌کشان با سابقه و هرزه و دوره گرد مانند سازمان رسوای منافقین را علنأ حمایت سیاسی و مالی می‌کنند؟.. البته کارنامه این قبیله ننگین جنایات وسیع‌تری را شامل می‌شود که قتل Murder عام غیرنظامیان در روستای " الکوعی" که تاکنون ۲۷ کودک و چهار زن گزارش شده، فقط اقدام دو روز اخیر آن‌ها است.

ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، ضمن هشدار جدّی به حکام سعودی درباره پیامد‌های این ظلم‌های آشکار و جنایات بیّن نسبت به مردم مظلوم قطیف عربستان و سایر حق طلبان و ظلم ستیزان این کشور، بر لزوم حساسیت و پیگیری جدّی موضوع توسط نهاد‌های بین المللی خصوصأ سازمان ملل متحد و شورای حقوق بشر تأکید می‌نماید.

همچنین ستاد حقوق بشر به کشور‌های مدعّی طرفداری از حقوق بشر یادآوری می‌نماید که این ادعای آنان با حمایت وسیع از حکام سعودی و امثال آنان بهیچ وجه سازگار نیست و بدون شک آمریکا و دول عمده اروپایی در مسئولیت جنایات ارتکابی نسبت به مردم مظلوم عربستان و مردم تحت تهاجم ددمنشانه منطقه، خصوصأ یمن قهرمان شریک می‌باشند و باید پاسخگو باشند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جزئیات دستگیری رییس فدراسیون تیم ملی کبدی ایران در جاکارتا

ناگفته های تلخ دختر 7 ساله از اقدام شیطانی دوست پدرش / در دادگاه تهران مطرح شد

معشوقه مادرم مرا در 14 سالگی همانند روسپی ها می فروخت !+ عکس

جزییات حمله وحشیانه راننده لندکروز به مامور پلیس راه+ تصاویر

سنگین‌ وزن ترین شرور تهران هم دستگیر شد + عکس

عکس دلخراش چهره خانم پرستار که با جوان آدمخوار قرار عاشقانه داشت +عکس 16+

شوهرم در دام شیطانی 2 زن روسپی افتاد / وقتی فهمیدم دنیا روی سرم خراب شد

جزئیات قتل دختر خاله در خلوت با پسر خاله اش / در مشهد رخ داد

دوست شیطان صفت پدرم 2 سال بدنم را لمس می کرد / خاطره از تجاوز وحشیانه گفت

این زن 100 هزار تومان به مدیرعامل می داد تا او دست از سرش بردارد ! + فیلم گفتگو و عکس

دختر دانشجو شهرستانی به ناچار صیغه موقت شد / او حامله شده بود !

رفتار وحشیانه راننده لندکروز با مامور پلیس راه فارس + فیلم لحظه درگیری و عکس

عشقبازی نوعروس 19 ساله با مرد غریبه / امیر همخوابی آن دو را دید !

جزئیات دستگیری حسینی مجری ری استارت در فرودگاه + عکس

ماجرای تجاوز 2 فوتبالیست به نیکی 20 ساله در سرویس بهداشتی چه بود ؟

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه اعدام execution سیاسی داعش ISIS قتل Murder جمهوری اسلامی ایران ستاد حقوق بشر عربستان اعدام درخواست عکس دختر دستگیر شد ازدواج ایران زندگی حوادث ایرانی زن فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۰۰۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیلاب سهمگین در شمال مکه مکرمه

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، بارندگی شدید در شمال منطقه مکه مکرمه عربستان سعودی منجر به وقوع سیلاب سهمگین در این منطقه شده است که به برخی از جاده‌ها و خانه‌ها و خودروها در مسیر خود خسارت وارد کرده است.

بیشتر بخوانید: جاری شدن سیلاب در شهر مدینه عربستان

این در حالی است که اخیراً عربستان سعودی شاهد باران‌های سیل‌آسا بود به‌طوری که تعدادی از خیابان‌ها و جاده‌های اصلی آن مسدود شد و خودروهای بی‌شماری در سیلاب‌های شدید و بی‌سابقه آسیب دید که این موضوع خشم مردم عربستان را از عملکرد ضعیف مقامات سعودی برانگیخت.

عربستان سعودی هر از چند گاهی شاهد حوادث مشابهی است که گاهی منجر به تلفات جانی و خسارات مالی سنگین می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229167 برچسب‌ها سیل

دیگر خبرها

  • توافق امنیتی جدید عربستان و آمریکا در انتظار چراغ سبز اسرائیل!
  • تولد توافق امنیتی جدید عربستان و آمریکا در انتظار چراغ سبز اسرائیل/ آیا آمریکا مجوز غنی سازی را به عربستان سعودی می دهد؟/ ریاض در یک قدمی پیروزی بزرگ قرار دارد
  • عربستانی‌ها آماده می‌شوند: آتش‌بازی در تابستان
  • اندونزی و عربستان سعودی با مصادره دارایی‌های روسیه مخالفت کردند
  • گاردین: سعودی‌ها «پلن ب» را برای معامله کلیدی با آمریکا روی میز دارند
  • چراغ سبز عربستان به اسرائیل با بازداشت حامیان فلسطین
  • بلومبرگ: عربستان دیدگاه‌های ضد اسرائیلی را سرکوب می‌کند
  • با توافق الاتحاد: بنزما به رئال بازگشت (عکس)
  • وقوع سیلاب سهمگین در شمال مکه مکرمه
  • سیل شدید در شمال مکه مکرمه