Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@10:59:25 GMT

تیزر جشنواره قصه‌گویی منتشر شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۰۰۲۷۳

تیزر جشنواره قصه‌گویی منتشر شد

تیزر بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، سروش صحت، دبیر هنری بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون در این تیزر به معرفی شعار جشنواره «قصه زندگی من» پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

صحت در این تیزر انیمیشن که در آن از شخصیت‌های کارتونی پوستر جشنواره استفاده شده است بخش‌های مختلف این رویداد فرهنگی را برای بینندگان معرفی و آن‌ها را به شرکت در جشنواره دعوت می‌کند.

 

بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون امسال هم‌زمان با شب یلدا برگزار می‌شود.

 

دبیرخانه مرکزی بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در تهران، خیابان دکتر فاطمی، خیابان حجاب، معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تا روز 25 شهریور 1397 برای شرکت در این رویداد مهلت تعیین کرده است.

 

علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد می‌توانند به سایت جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir مراجعه کنند.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دولت عید قربان مجلس مسجد بازی های آسیایی ۲۰۱۸ دولت غدیر مهدویت دعای عرفه روز جهانی مسجد جشنواره قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۰۰۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، "فرشاد مهدی‌پور" معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی مهدی عرفاتی را به‌عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب کرد.

در این‌حکم آمده است؛

نظر به تعهد و تجربه ارزشمند جناب‌عالی در عرصه رسانه، به‌عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و با بهره‌مندی از نظرات استادان و کارشناسان مجرب حوزه رسانه و علوم ارتباطات و ایجاد ساز و کار مناسب در دبیرخانه این جشنواره برای گردآوری، داوری و انتخاب آثار برگزیده با رویکرد حرفه‌ای و کارشناسی بر اساس ماده (۲) قانون مطبوعات و تقویت مرجعیت رسانه‌های کشور و نقش‌آفرینی و حضور مؤثر آن‌ها در مواجهه با جنگ شناختی و ترکیبی علیه جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

بر اساس این گزارش، مهدی عرفاتی با بیش از ۲۰ سال فعالیت حرفه‌ای رسانه‌ای، سال گذشته نیز دبیری بیست و یکمین جشنواره رسانه‌های ایران را بر عهده داشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تازه ترین شماره‌ی ماهنامه جرجان بیست شد
  • مجموعه بیانات شهید بهشتی دربارۀ نماز منتشر شد
  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • (ویدئو) تیزر رسمی فیلم «مست عشق» منتشر شد
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • تیزر «بارگادون» منتشر شد/ مستندی درباره آداب خوشه‌چینی انگور
  • فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» منتشر شد
  • انتصاب دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران
  • نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)