Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-30@20:06:20 GMT

اولین مرکز نوآوری و شتابدهی بسیج ایجاد می شود

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۰۰۶۳۷

اولین مرکز نوآوری و شتابدهی بسیج در هفته بسیج با هدف حمایت از جوانان نخبه و استعدادهای برتر کشور در حوزه دانشجویی و دانشجویی افتتاح می شود. به گزارش جنوب نیوز سجاد سنگسری معاون پشتیبانی توسعه  منابع انسانی این سازمان گفت: اولین مرکز نوآوری و شتابدهی بسیج با همکاری مرکز توسعه فناوری راهبردی معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری در مجتمع فرهنگی ۱۳ آبان در هفته بسیج به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی هدف از ایجاد این مرکز را حمایت از جوانان نخبه و استعداد های برتر کشور در حوزه دانش آموزی و دانشجویی برای تقویت اکو سیستم استارت آپ ها  و ترویج فرهنگ کار آفرینی دانست و گفت: همه مراکز رشد خلاقیت بسیج در سراسر کشور بعنوان زیر شاخه های این مرکز نوآوری مسئولیت شناسایی، جذب و معرفی ایده های برتر را بر عهده خواهد داشت.

سنگسری گفت: با تعامل خوبی که با دانشگاه ها و مراکز علمی کشور طی چند سال اخیر به وجود آمده  سعی شده تا ظرفیت همه اساتید و مراکز فعال علم و فناوری کشور در اقدامات بعدی این مرکز نوآوری مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: در صدد راه اندازی صندوق های سرمایه گزاری خطر پذیر برای ایده های موفق و بومی جهت سرمایه گذاری و خلق ثروت برای کشور هستیم./مهر

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۰۰۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان با حضور غلامرضا خاکساری سپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حجت الاسلام رضا محمدی مسول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حمید پورحسینی مسئول بسیج دانشجویی استان همدان برگزار شد؛ در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حسین زیادی، محمد حسین عزیزی به عنوان فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان معرفی شد.

کد خبر 6092430

دیگر خبرها

  • یک مرکز معاینه فنی سنگین در پایانه شرق ایجاد می شود
  • حضور خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مقننه در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس
  • اولین مرکز رشد حوزه تخصصی دریایی راه‌اندازی می‌شود/ بررسی ۴۲ پارامتر در اطلس اقیانوس شناسی
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • رونمایی از اولین موتور احتراقی غیرآلاینده جهان در ژاپن
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور
  • رشته‌ها و سطوح برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • تصویب سند هوش مصنوعی در کشور به کجا رسید؟