Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهاردهمین کنفرانس آمار ایران طی روز‌های ۳ تا ۵ شهریورماه ۹۷ به همت همکاران دانشکده علوم ریاضی دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، چهاردهمین کنفرانس آمار ایران طی روز‌های ۳ تا ۵ شهریورماه ۹۷ به همت همکاران دانشکده علوم ریاضی دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  محمدرضا ربیعی، عضو هیات علمی دانشکده علوم ریاضی دانشگاه و دبیر کنفرانس، در این رابطه گفت: به منظور فراهم آوردن فرصت مناسب برای ارایه آخرین دست‌آورد‌های علمی، بحث و تبادل نظر بین دانشگاهیان، پژوهشگران و کارشناسان آمار و نیز ارتقای فرهنگ آماری در جامعه، این کنفرانس برگزار می‌شود.

به گفته ربیعی افتتاحیه این کنفرانس ساعت ۸ صبح روز شنبه ۳ شهریور ماه ۹۷ در محل تالار شقایق‌های دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار می‌شود.   به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، ارائه دستاورد‌های پژوهشی نظری و کاربردی جدید دانشجویان و صاحب نظران، ارتقای سطح علمی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌ها، ایجاد زمینه‌های مشترک همکاری بین متخصصان آمار و کاربران آن در سایر علوم، تبادل نظر و اطلاع رسانی برنامه‌ها و مصوبات جدید انجمن آمار ایران در مورد فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی آمار، نقد و بررسی مشکلات پیش روی علم آمار و اساتید و دانشجویان این رشته، ایجاد ارتباط با جامعه جهانی آمار و همکاری‌های علمی و بین‌المللی، معرفی و گسترش فرهنگ به‌کارگیری توانمندی‌های رشته آمار، چالش‌های پیش روی دانش‌آموختگان آمار بخشی از اهداف این همایش است.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه صنعتی شاهرود کنفرانس آمار روش های علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۰۰۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، بیست و یکمین جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی پژوهشی لکوکاپ ایران به عنوان بزرگ‌ترین رویداد پژوهش محور خاورمیانه چهاردهم و پانزدهم اردیبهشت به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد.

این جشنواره یکی از بزرگ‌ترین رویداد‌های دانش آموزی در خاورمیانه است که هر ساله به میزبانی یکی از دانشگاه‌های معتبر کشور برگزار و هر ساله در ۱۴ رشته و در قالب ۳۰ لیگ مختلف به شکل کارگاهی و مسابقاتی برگزار می‌شود.

دانش آموزان در رشته‌های رباتیک، محاسبات ذهنی، علوم آزمایشگاهی، مهندسی خلاقیت، انتقال سریع محاسبات، پژوهش، سازه‌های ماکارونی، دومینو، الکترونیک، سازه‌های پروازی و تشریح جانوری رقابت می‌کنند.

در این مسابقات که به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی تهران در رده‌های سنی ۱۰ تا ۱۷ سال برگزار شد، امیرحسین و نازنین زهرا شهبازی دانش آموزان اهل روستای خلعت آباد شهرستان کبودراهنگ در این رقابت‌ها موفق به کسب رتبه‌های برتر این مسابقات شدند.

امیرحسین شهبازی مقام سوم رشته رباتیک (لوکو روبو) و نازنین زهرا شهبازی مقام چهارم رشته علوم آزمایشگاهی را کسب کردند.

نفرات برتر این مسابقات به رقابت‌های بین المللی مسقط اعزام می‌شوند.

دیگر خبرها

  • آغازهمایش بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران نقشی بزرگی در گسترش و رشد علمی ایران ایفا کرده است
  • ۴۲۰ مقاله در سی‌امین کنفرانس بین المللی هسته‌ای ایران پذیرفته شد
  • برگزاری مسابقه رباتیک ورزشی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • برگزاری هفتمین اجلاس رؤسای دانشگاه‌های برتر ایران و روسیه به میزبانی دانشگاه تهران
  • معاون سازمان انرژی اتمی: ایران میزبان یک رویداد علمی - هسته‌ای در سطح بین‌المللی است
  • ایران میزبان یک رویداد علمی - هسته‌ای در سطح بین‌المللی است
  • نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای آغاز به کار کرد
  • سفر گروسی به اصفهان مهر تاییدی بر حمایت آژانس اتمی از مجموعه‌های علمی ایران است
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران