Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ؛آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار با استاندار خراسان جنوبی،معاونین استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند که به مناسبت آغاز هفته دولت انجام شد،گفت:یاد و بزرگداشت شهید رجایی سنبل قابل قبول دولت اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:جایگاه انقلاب اسلامی و نظام بر همه اهل دقت روشن است چرا که سابقه کهن در آرمان همه انبیاء پیدا کردن عدالت بوده است.

آیت الله سید علیرضا عبادی گفت:انقلاب ما اسلام ما است و هر جا کلمه ای کم کاری شد ربطی به اسلام ندارد زیرا اسلام نسخه ای ثابت شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود:آمریکا فکر می کند یاغی گری هایش نشانه قدرت است اما در واقع افول قدرت آن ها است و اینکه آن ها همه چیز را زیر پا می گذارند علامت قدرت نیست بلکه علامت ضعف است.

وی  با بیان اینکه ایران اسلامی کاملا در حد نیاز اقتصادی خودش هیچ مشکلی نخواهد داشت،اظهار کرد:مابقی بستگی به مدیریت مردم و مسئولان دارد.

آیت الله سید علیرضا عبادی گفت:بد اخلاقی ها،قانون شکنی ها و عهد شکنی آمریکا موجب شده است خیلی ها را از همکاری با خودش پشیمان کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه هم پیمانان آمریکا چون اروپایی ها و حتی در خود آمریکا نیز مردم حوصله شان سر آمده است,افزود:این فرصت خیلی خوبی است که آمریکا و ارز آمریکا کنار زده شود و یک ارز آسیایی درست شود.

وی بیان کرد:اگر چه استکبار جهانی تحمل نکرد اما دولت رجایی و باهنر به عنوان طراز انقلاب اسلامی برای دوست و دشمن روشن کرد که مسائل حزبی به چارچوبه اسلام آسیب نخواهد زد.

آیت الله سید علیرضا عبادی با بیان اینکه دنیا در حال تغییر و تحولی جدی است،افزود:با اندکی حرکت منطقی تمام توطئه ها رفع می شود اما مسئولان باید در مقابل جنگ های روانی واقعیات را بیان کنند و کارهای جهادی انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت:مسئولان واقعیات را برای مردم بیان کنند و میزان کارهایی که انجام می شود را به مردم بگویند و حقایق را برای مردم بازگو کنند زیرا مردم منطقی هستند و درک بالایی از وضع موجود دارند.

وی گفت:با وجود قانون اساسی کشور،حضور دولت و حضور رهبر یک عده دزدی می کنند و یک عده گرسنه هستند و ما در آزمایش الهی سختی هستیم.

آیت الله سید علیرضا عبادی افزود:امروز در عین حال که کشور به کارهای جهادی و تلاش بیشتر نیاز دارد بیشتر به جنگ های روانی توجه کنید و جنگ های روانی ای که به صورت مصنوعی به انسانهای نا آگاه تحمیل می شود را خنثی کنید.

انتهای پیام/غ

لزوم توجه بیشتر به جنگ های روانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۰۰۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای تهران در چه وضعیتی است؟

به گزارش «تابناک»، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۱ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران قابل قبول است.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۸۱ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۴ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۳۲ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • هوای مشهد قابل قبول است
  • کیفیت هوای امروز تهران
  • تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • کیفیت هوای تهران در چه وضعیتی است؟
  • کیفیت هوای مشهد «قابل قبول» است