Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های افغانستان دقایقی پیش از وقوع انفجار انتحاری در مقابل دفتر کمیسیون انتخابات در جلال‌آباد خبر دادند. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از جمهور، مقامات محلی ولایت «ننگرهار» افغانستان از وقوع انفجار انتحاری در شهر جلال‌آباد مرکز این ولایت خبر دادند.

شاهدان عینی می‌گویند که این انفجار در نزدیکی دفتر کمیسیون انتخابات در ناحیه دوم شهر جلال‌آباد به وقوع پیوسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«عطاالله خوگیانی» سخنگوی والی ننگرهار، وقوع این انفجار را تایید کرد، اما جزییات بیشتری در این باره نداد.

هنوز جزئیاتی در مورد تلفات و خسارات احتمالی ناشی از این انفجار منتشر نشده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انفجار انتحاری جلال آباد افغانستان ننگرهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۰۰۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛پژمان معتمدی سرپرست دبیر فدراسیون دو و میدانی در مورد برگزاری انتخابات کمیسیون‌های ورزشی فدراسیون گفت: ما در برگزاری کمیسیون مربیان و داوران مشکل خاصی نبود و طیق آیین نامه برگزار کردیم و در مورد انتخابات کمیسیون ورزشکاران اعتراضی از سوی آقای رسولی مبنی بر اینکه نباید رای‌ها مجازی را لحاظ می‌کردید صورت گرفت و بنده هم، چون نماینده وزارت ورزش و جوانان حضور داشت در برگزاری خیلی دخیل نبودم، اما گزارش اعتراض این ورزشکار را به وزارت ورزش و جوانان ارسال کردم و طبق بررسی‌های وزارت ورزش آقای اسبقیان معاون ورزش قهرمانی رای به تجدید و برگزاری مجدد کمیسیون ورزشکاران دادند.   وی ادامه داد: برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران خللی در انتخابات فدراسیون دو و میدانی در خرداد ماه ایجاد نخواهد کرد و در موعد مقرر انتخابات فدراسیون برگزار خواهد شد ضمن­ اینکه در زمان برگزاری انتخابات کمیسوین ورزشکاران دو سوم اعضاء حضور داشتند و این قانونی است و می‌توانستیم رای‌ها مجازی را هم دخیل نکنیم، اما به دلیل شبهات و اعتراض یک ورزشکار این انتخابات را دوباره برگزار خواهیم کرد و پس از آن یک انتخابات سالم را برگزار کینم و رئیس فدراسیون برای ۴ سال مشخص شود.   در انتخابات فدراسیون دو و میدانی که در خرداد ماه برگزار می‌شود کمیسیون‌ها رای‌های مجزا دارد و کمیسیون ورزشکاران ۶ رای در انتخابات و همچنین کمیسیون مربیان دارای ۴ رای برای انتخاب رئیس آینده فدراسیون است.

دیگر خبرها

  • ایجاد مجتمع‌های زراعتی در افغانستان
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • فراهم شدن تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد
  • هشدار وقوع سیلاب در افغانستان
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد