Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: یک اپراتور مخابراتی در آمریکا هک شد.

اپراتور مخابراتی آمریکایی تی موبایل هدف یک حمله هکری قرار گرفته که نتیجه آن سرقت Stealing اطلاعات شخصی حدود دو میلیون مشتری این شرکت بوده است.

به گزارش دیجیتال ترندز، تی – موبایل با ارسال پیامکی تمامی افرادی که هدف حملات هکری یادشده قرار گرفته اند را از موضوع مطلع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تی-موبایل چهار روز قبل از موضوع مطلع شده و جلوی تداوم این حمله هکری را گرفته است. این اپراتور آمریکایی حمله یادشده را دسترسی غیرمجاز توصیف کرده و مدعی شده که هیچ اطلاعات مالی از این طریق سرقت نشده است.

تی موبایل افزوده که در جریان این حمله اطلاعاتی مانند شماره های تامین اجتماعی یا کلمات عبور حساب های کاربری افراد هم سرقت نشده است. اما داده هایی مانند آدرس، نام و شماره حساب‌های افراد در تی موبایل سرقت شده است.

سخنگوی تی موبایل این حمله را به یک گروه بین المللی از هکرها نسبت داده اما توضیح بیشتری در این زمینه ارائه نکرده است. تی موبایل حدود ۷۷ میلیون مشتری دارد که کمتر از ۳ درصد از آنها بدین علت دچار مشکل شده اند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

روحانی رئیس جمهور ایران تهدید به قتل شد

جزئیات دستگیری رییس فدراسیون تیم ملی کبدی ایران در جاکارتا

دوست شیطان صفت پدرم 2 سال بدنم را لمس می کرد / خاطره از تجاوز وحشیانه گفت

معشوقه مادرم مرا در 14 سالگی همانند روسپی ها می فروخت !+ عکس

جزییات حمله وحشیانه راننده لندکروز به مامور پلیس راه+ تصاویر

سنگین‌ وزن ترین شرور تهران هم دستگیر شد + عکس

عکس دلخراش چهره خانم پرستار که با جوان آدمخوار قرار عاشقانه داشت +عکس 16+

شوهرم در دام شیطانی 2 زن روسپی افتاد / وقتی فهمیدم دنیا روی سرم خراب شد

جزئیات قتل دختر خاله در خلوت با پسر خاله اش / در مشهد رخ داد

این زن 100 هزار تومان به مدیرعامل می داد تا او دست از سرش بردارد ! + فیلم گفتگو و عکس

دختر دانشجو شهرستانی به ناچار صیغه موقت شد / او حامله شده بود !

جزئیات دستگیری حسینی مجری ری استارت در فرودگاه + عکس

ماجرای تجاوز 2 فوتبالیست به نیکی 20 ساله در سرویس بهداشتی چه بود ؟

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه سرقت Stealing تامین اجتماعی حمله اطلاعات آمریکا شرور هک عکس دختر دستگیر شد ازدواج ایران زندگی ایرانی حوادث زن فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۰۰۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغازِ پایان زلنسکی در اوکراین/ سرویس اطلاعات مسکو تاریخ تعیین کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، براساس گزارش سرویس اطلاعات خارجی روسیه، ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین اعتبار خود را نزد مردم این کشور از دست داده و در پایان دوران ریاست جمهوری‌اش(۲۰ مه) هیچ مشروعیتی نخواهد داشت.

در گزارش سرویس اطلاعات خارجی روسیه آمده است: ولودیمیر زلنسکی در نبرد برای تسخیر قلب و روح اوکراینی‌‎ها، به وضوح در مسیر شکست قرار دارد و این ناکامی از پیش‌ نمایان‌تر است زیرا مشروعیت او در پایان دوران پنج ساله ریاست جمهوری‌اش در ۲۰ مه(۳۱ اردیبهشت)، پایان خواهد یافت.

این نهاد اطلاعاتی تاکید کرد که برای آمریکا اهمیتی ندارد که چه کسی رییس جمهور اوکراین است بلکه «مهم‌ترین موضوع این است که آن شخص بتواند به نبرد مسلحانه با روسیه ادامه دهد و جنگ تا آخرین اوکراینی باید ادامه یابد.»

در گزارش سرویس اطلاعات خارجی روسیه به این نکته نیز اشاره شده است که «کشورهای غربی درباره هرگونه تغییر در افکار عمومی اوکراین نگرانی به مراتب بیشتری دارند. وزارت خارجه آمریکا و سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا تاکید کرده‌اند که شهروندان اوکراینی بیش از پیش از جنگ فرسایشی با روسیه به ستوه آمده‌اند. آنها همچنین اعتماد خود را به نهادهای دولتی از دست داده و دلسردی به سرعت این کشور را فرامی‌گیرد. همچنین براساس گزارش‌ها، آمار فرار از خدمت و تسلیم شدن‌ داوطلبانه، بین نیروهای مسلح اوکراین افزایش یافته است.»

با این حال، به نوشته این نهاد، آمریکا و کشورهای اروپایی «تمایل دارند تا زلنسکی در جایگاهش باقی بماند زیرا او در برنامه‌ها و طرح‌های تامین مالی جنگ که هم برای مقامات رژیم کی‌یف و هم برای تولیدکنندگان سلاح در غرب منفعت کلانی دارد، چهره‌ای کلیدی محسوب می‌شود. شایان ذکر است که واشنگتن و متحدانش در تلاش هستند تا مخالفان زلنسکی را در اوکراین متقاعد کنند تا فعلا خویشتنداری از خود نشان دهند.»

کد خبر 6098266

دیگر خبرها

  • پایان راه موبایل قاپان با شلیک پلیس
  • حمله سایبری گسترده به وزارت دفاع انگلیس/ چین متهم ردیف اول!
  • آغازِ پایان زلنسکی در اوکراین/ سرویس اطلاعات مسکو تاریخ تعیین کرد
  • دانشجوی آمریکایی سارق در فرودگاه به دام افتاد
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج
  • اطلاعات تازه رادیو ارتش اسرائیل از شب حمله ایران به اسرائیل
  • فیشینگ حرفه‌ای در عظیمیه کرج دستگیر شد
  • کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در عظیمیه کرج
  • جریمه 200 میلیون دلاری بزر‌گترین اپراتور بی‌سیم آمریکا به دلیل فروش اطلاعات کاربران