Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالیکه اعتراض برخی هندوهای افراط گرا به حضور بازیکن تیم ملی کریکت این کشور در مراسم سوگند نخست وزیر پاکستان ادامه دارد دولت اسلام آباد از برگزاری مانور مشترک نظامی خبر داد. ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶ بین الملل آسیا-اقیانوسیه پاکستان و هند نظرات

به گزارش دفتر منطقهای خبرگزاری تسنیم، همان گونه که کارشناسان پیش بینی کرده بودند با روی کار آمدن حکومت حزب تحریک انصاف روابط پاکستان با کشورهای منطقه افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داون نیوز نوشت؛ در حالیکه اعتراض هندوهای افراط گرا به سفر «نوجوت سنگه سدو» بازیکن تیم ملی کریکت هند به پاکستان و ملاقات او با «ژنرال باجوا» فرمانده ستاد ارتش پاکستان همچنان ادامه دارد دولت اسلام آباد از همکاری تازه میان دو کشور خبرداد.

قرار است به زودی کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای در روسیه یک مانور مشترک نظامی برگزار کنند و نظامیان پاکستانی و هندی نیز کنار هم در این مانور مشترک شرکت میکنند.

در این مانور مشترک 3 هزار نفر از نظامیان کشورهای پاکستان، هند،چین، روسیه و قزاقستان شرکت خواهند کرد.

گفتنی است پس از بازگشت سنگه سدو به کشورش احزاب مختلف سیاسی با اشاره به معانقه او با فرمانده ستاد ارتش پاکستان او را مورد انتقاد قرار دادند.

این بازیکن کریکت هند در پاسخ به اعتراضات گفت: من رفتاری دوستانه از سوی مسئولین پاکستانی مشاهده کردم و به گونهای از من استقبال شد که تا کنون در زندگی خود نمونه آن را مشاهده نکردم.

«عمران خان» نخست وزیر پاکستان که خود در سالهای قبل کاپیتان تیم ملی کریکت پاکستان بوده است از دوستان هندی خود خواسته بود تا در مراسم سوگند نخست وزیری شرکت کنند.

حضور سنگه سدو واکشن های مختلفی را در برداشت وبسیاری از مردم دو کشور با استقبال از اقدام شجاعانه او تاکید کردند: هند و پاکستان باید دست دوستی به هم بدهند و اختلافات را کنار بگذارند تا بسیاری از مسائل آسیای جنوبی حل شود.

انتهای پیام/.

R36461/P36446/S8,87,91/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۰۰۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۶۵۰ کارگاه پرخطر در قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، سید جلیل حسینی با اشاره به اجرای مانور بازرسی از کارگاه‌های پرخطر استان گفت: در راستای صیانت از نیروی کار و در پیش بودن روز ایمنی و بهداشت کار این مانور اجرا شد.

حسینی، کاهش حوادث ناشی از کار و ارتقای ایمنی با اولویت کارگاه‌های پرخطر را از اهداف این بازرسی‌ها برشمرد.

به گفته وی؛ از ۱۵ هزار و ۷۶۱ کارگاه مشمول قانون کار در استان‌ ۶۵۰ کارگاه پرخطر هستند که شامل رسته‌های معدن، ساختمان، تولید در حوزه صنایع پلاستیکی، لاستیکی، شیمیایی و فلزی است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شناسایی ۶۵۰ کارگاه پرخطر در قزوین
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • اولین زیردریایی نظامی ساخت چین تحویل پاکستان شد
  • اجرای طرح‌های اقتصادی باید از مسیر دانشگاه بگذرد
  • خروج والیبال ایران از مسیر رشد
  • آب شرب روستا‌های سیل زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب روستا‌های سیل زده خراسان جنوبی وصل شد
  • امروز با حافظ : کس ندارد ذوقِ مستی میگساران را چه شد؟
  • بسته تسلیحاتی 6 میلیارد دلاری آمریکا در مسیر اوکراین
  • اسلام‌آباد: سفر رئیس جمهور ایران فرصتی برای تعمیق همکاری‌ها بود